Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

SEDAŞ, Başarıya Değer Katmaya Devam Ediyor

Güncelleme :14.04.2025

Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce illerinde elektrik dağıtım hizmeti veren Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), müşterileriyle başarılı iletişim kuran ve yüksek performans sergileyen müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi çalışanlarını ödüllendirdi.

 Müşteri memnuniyeti odağında çalışmalar sürdüren SEDAŞ, müşterileriyle başarılı, çözüm odaklı iletişim kuran ve yüksek performans sergileyen müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi çalışanlarını ödüllendirdi. Müşteri hizmetleri merkezlerinde ödül alan çalışanlara başarı sertifikaları ve hediyeleri SEDAŞ’ın Sakarya merkez kampüsünde düzenlenen törenle verildi. Çağrı merkezi çalışanlarının ödül töreni ise online olarak gerçekleştirildi. 

 SEDAŞ Regülasyon, Strateji ve Uyum Direktörü aynı zamanda Genel Müdür Vekili Mustafa Yılmaz, “Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla yürüttüğümüz çalışmalar kapsamında, Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizde görev yapan ekip arkadaşlarımızın performansları çok yönlü bir değerlendirme süreciyle ölçümleniyor. Bu süreçte; sadece gerçekleştirilen iş ve işlemler değil, aynı zamanda yönetici değerlendirmeleri, saha denetim ekiplerimizin gözlemleri, anlık sınav sonuçları ve en önemlisi müşterilerimizin geri bildirimleri esas alınıyor. Çağrı Merkezimizde de hizmet kalitesini artırmak amacıyla fark yaratan müşteri temsilcilerimizin performansları düzenli olarak analiz edilerek, başarıları ödüllendiriliyor. Derece elde ederek ödül almaya hak kazanan tüm çalışma arkadaşlarımızı kutluyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyorum” dedi. 

 SEDAŞ, performans ödülleriyle çalışanlarının motivasyonunu artırmayı, ileri-geri bildirim sağlamayı, gelişimi teşvik etmeyi, başarıları ödüllendirmeyi, bölgeler arası farklılıkları ortadan kaldırmayı, iş gücünü doğru planlamayı, krizleri önceden görmeyi ve müşteri odaklı yaklaşımı güçlendirmeyi hedefliyor.

 Müşteri Hizmetleri Merkezlerinde “En İyi Performans” kategorisinin birincisi Burhan Cem Gümüş oldu. Ödülünü, SEDAŞ Regülasyon, Strateji ve Uyum Direktörü ve aynı zamanda Genel Müdür Vekili Mustafa Yılmaz takdim etti. Aynı kategoride ikincilik ödülünü Turgut Özcan, SEDAŞ Dağıtım Operasyonları Direktörü Burhan Ak’tan; üçüncülük ödülünü ise Ahmet Tunç Sarıçizmeli, SEDAŞ Kurumsal İletişim ve Müşteri İlişkileri Müdürü Efsun Ergin’den aldı. Ayrıca, İlyas Gürdoğan ve Çiğdem Sebiboğa’ya ödülleri SEDAŞ Genel Müdür Vekili Mustafa Yılmaz tarafından, Emine Bülbül ve Alp Tuğrul Sağlam’a SEDAŞ Sakarya Bölge Müdürü Arzu Karaduman tarafından, Umut Karakaş ve Zeki Telkeş’e SEDAŞ Gebze Bölge Müdürü Gökhan Öztürk tarafından, Devran Kül’e ise SEDAŞ Müşteri İlişkileri Koordinasyon Yöneticisi Cem Bayrakçı tarafından verildi.

Online olarak gerçekleştirilen çağrı merkezi ödül töreninde ise “Inbound” kategorisinde Nuran Güneş’e, “Destek Hizmetleri” kategorisinde Melike Yücel’e, “Yazılı İletişim” kategorisinde Sevil Altundeğer’e, “En İyi Konuşma Kalitesine Sahip Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Fatma Nur Erol’a, “En Çok Sayaç Okuma Yapan Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Elif Doğan’a, “Inbound En Çok Çağrı Alan Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Sevda Özer’e, “En Çok Mesai Harcayan Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Elif Duran’a ve “En Fazla Teşekkür Alan Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Tunahan Altınmutlu’ya ödülleri takdim edildi.

Bu haber 926 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Togg’dan bayram paketi: Avantajlı şarj, hediye tişört... 04.06.2025
Rusya'nın petrol ve doğal gaz gelirleri yüzde 35 azaldı... 04.06.2025
Rüzgar Haftası TÜREB Akademi Eğitimleri Başlıyor... 04.06.2025
Auto King Oto Ekspertiz'de üst düzey atama... 04.06.2025
Premium Off-Road SUV JAECOO 7’de Haziran Ayına Özel Finansman Avantajları!... 04.06.2025
Azerbaycan 2030'a kadar doğal gaz ihracatını 8 milyar metreküp artıracak... 04.06.2025
Elektrik üretiminde yerli kaynakların payında en hızlı artış güneş enerjisinde yaşanıyor... 04.06.2025
Aydem Yenilenebilir Enerji’nin Net Sıfır Hedeflerine Uluslararası Onay... 04.06.2025
Kamu sektöründe çalışan mühendisler ve teknik personel sürdürülebilir enerjinin anahtarı... 04.06.2025
Toroslar EDAŞ ve Başkent EDAŞ, onarım ve yatırımlarıyla enerji altyapısını güçlendiriyor... 04.06.2025
Borusan Otomotiv’den Tüm Şarj İstasyonlarını Tek Bir Noktada Birleştiren Uygulama: ChargeIQ... 04.06.2025
Karsan Great Place to Work® 2025 Sosyal Sorumluluk & Gönüllülük Listesi’nde! ... 04.06.2025
Token'dan Satış Yazılımlarına Hızlı ve Güvenli Entegrasyon Çözümü... 04.06.2025
Volkswagen Ticari Araç’tan Sigortaladım.com İş Birliğiyle Ekstra Servis İndirimi... 04.06.2025
Gazprom: Avrupa'nın doğal gaz depolarındaki rezervlerin azlığı ciddi baskı yaratıyor... 04.06.2025
Petrol Ofisi Standartlarında: LPG Dönüşümlerinde gasgrup Güvencesi... 04.06.2025
Mercedes-Benz Türk Doğaya ve Geleceğe Yönelik Çalışmalarını #Daimaİleri Taşıyor ... 04.06.2025
Scania’dan 12 Ay Vadeli Yüzde 0 Faiz Fırsatı... 04.06.2025
Otojet’ten bayram süresince yüzde 25 şarj puan hediye... 04.06.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.