Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

DHL Supply Chain Türkiye Dijital Altyapı Yatırımıyla Lojistik Süreçlerinin Hız Kazanmasını Sağladı!

Güncelleme :03.03.2021

DHL Supply Chain Türkiye, geleceği kucaklama anlayışıyla yaptığı dijital yatırımlarla, iş yapış şeklinde etkin ve verimli dönüşüm sağlayarak lojistik süreçlerine hız kazandırdı.

Global lojistik sektörünün lider markası DHL’in, tedarik zinciri ve lojistik hizmetleri şirketi DHL Supply Chain Türkiye, lojistik sektöründe dinamiklerin yerinden oynadığı pandemi döneminde, daima mükemmeli hedefleyen bir anlayışla dijital yatırımlarına devam ediyor. 

 DHL Supply Chain Türkiye 2025 Stratejisi; Mükemmel Hizmeti, Dijital Dünyada Sunmak

DHL Supply Chain Türkiye ve Ortadoğu CEO'su Orkun Saruhanoğlu yaptığı sektör değerlendirmesinde, yapısı gereği güçlü fiyat rekabetine çok açık olan lojistik sektöründe, fark yaratan en büyük noktalardan birinin dijitalleşme olarak karşımıza çıktığının altını çiziyor. Benzer hizmetleri veren, güçlü oyuncuların yer aldığı lojistik sektöründe, dijital süreçlerini yeniden yapılandırarak, yeni ve daha sağlam müşteri deneyimleri sunan markaların sektöre öncülük ederken, verilen hizmetin de daha ileriye taşınmasını sağladığını sözlerine ekledi. Saruhaoğlu; uluslararası dünyadaki en büyük oyunculardan biri olan DHL’in, bu alanda mükemmeli hedefleyen anlayışla yaptığı yatırımlara ve grubun 2025 stratejilerine de dikkat çekiyor; otomasyon verimliliğiyle ölçeklenebilirliği ve büyümeyi yönlendirmek, dijital ara yüzlerin basitliği ve standardizasyonuyla eşsiz biz müşteri deneyimi sunmak, inovatif ve sürdürülebilir yeni iş modellerin geliştirilmesine liderlik etmek. 

 "Geleceği kucaklama anlayışıyla, dijital yatırımlarımıza devam edeceğiz."

 DHL Supply Chain Türkiye ve Ortadoğu CEO'su Orkun Saruhanoğlu konuyla ilgili, "Pandemi öncesine göre, orta ve uzun vadeli öngörülen dijitalleşme çalışmaları kısa vadede hayata geçirildi. E-ticaret başta olmak üzere, yurt içi dağıtım ve depolama çözümlerinde önemli gelişmeler yaşandı." şeklinde açıklama yaptı. Dijital yatırımlarının müşteri memnuniyeti üzerindeki önemli etkisine de vurgu yapan Saruhanoğlu, “DHL Supply Chain Türkiye olarak, dijital yatırımlarda geleceği kucaklama anlayışıyla hareket ettiklerinin, en zorlu koşullar altında en yüksek kalite hizmet hedefiyle çalışmaya ve yeni yatırımlara devam ettiklerinin altını çizdi.

 

Bu haber 2482 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrik üretimi kasımda yıllık bazda yüzde 3,7 arttı... 26.01.2022
Akaryakıt Bayilerinin Sorunları ve Çözüm Önerileri Cumhurbaşkanı Erdoğan’a Sunuldu... 26.01.2022
Zorlu Enerji Kalibrasyon Merkezi “Periyodik Muayene” başvuruları başladı ... 26.01.2022
Michelin Yılın En İtibarlı Lastik Markası Seçildi... 26.01.2022
TEMSA’nın elektrikli araçları İspanya’da toplu taşımayı dönüştürmeye hazırlanıyor... 26.01.2022
DS Automobıles’in Elektrikli Stratejisinin Son Harikası Ces’te Sergilendi... 26.01.2022
Kaya Kurşun, Türk Henkel’in Yeni Beauty Care Genel Müdürü Oldu... 26.01.2022
Türkiye'nin ilk elektrik depolama tesisi için 250 milyon dolarlık başvuru... 26.01.2022
Düzce TSO’dan Akaryakıt İstasyonları Genişletilmiş İstişare Toplantısı Yapıldı... 26.01.2022
Biotrend Enerji Bergama Çöp Gaz Elektrik Üretim Tesisinden Geri Dönüşen Ve Yaşayan Projeler... 26.01.2022
Azerbaycan'dan Türkiye'ye ilave doğal gaz tedariki başladı... 26.01.2022
Tüpraş, Bloomberg Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Endeksi’nde Yerini Aldı... 26.01.2022
DHL Supply Chain Türkiye OPEX Direktörü Kaner Pakiş Oldu!... 26.01.2022

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.