Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Müşteri Deneyimi Ödülleri’nden İstanbul Havalimanı’na Dört Ödül…

Güncelleme :14.06.2021

 Yolcusuna sağladığı hizmetlerle ön plana çıkan İstanbul Havalimanı, Uluslararası arenada 2008’den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International’ın Türkiye’de ilk kez düzenlediği ‘CX Awards Turkey-Müşteri Deneyimi Ödülleri 2021’den 4 ödül birden kazanarak büyük bir başarıya imza attı.  

Benzersiz mimarisi, güçlü alt yapısı, üstün teknolojisi ve sunduğu üst düzey yolculuk deneyiminin yanı sıra Türkiye’nin en iyi müşteri odaklı havalimanları arasında lider konumda bulunan İstanbul Havalimanı, yolcularına sağladığı ayrıcalıklı hizmetlerle ödüller kazanmaya devam ediyor. 

Sağlıktan finansa, teknolojiden sigortaya kadar pek çok sektörden Türkiye’nin önde gelen markalarının katıldığı CX Awards Turkey-Müşteri Deneyimi Ödülleri 2021, Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen firmalarında görev alan “Müşteri Deneyimi” yöneticilerinin değerlendirmeleri sonrasında sahiplerini buldu. 

İstanbul Havalimanı’na üç altın bir bronz ödül… 

Uluslararası arenada 2008’den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International’ın Türkiye’de ilk kez düzenlediği ‘CX Awards Turkey-Müşteri Deneyimi Ödülleri 2021’de İstanbul Havalimanı, finalde yarıştığı 30 şirket ve 80 proje arasından üç altın bir bronz ödül almaya hak kazandı. 

Müşteri Odaklılık (Best Customer Centiricity) kategorisinde ‘misafir odaklı strateji’, En İyi Çeşitlilik ve Kapsayıcı Müşteri Deneyimi (Best Diverse and Inclusive Customer Experience) kategorisinde ‘İGA Yanımda çatısı altında tüm erişilebilirlik imkânları ve farkındalık çalışmaları, Müşteri Deneyiminde Teknolojinin En İyi Kullanımı (Best Use of Technology (AI/VR/AR/ Speech Analytics/Text Analytics) kategorisinde ‘sesli adımlar ve erişilebilir rota ile görme engelli yolculara sunulan çözümler anlatılırken, bu üç kategoride de Altın Ödül’ün sahibi İstanbul Havalimanı oldu. Müşterinin En İyi Sesi (Best Voice Of Customer) kategorisinde ise İstanbul Havalimanı’nda yolcuların sesini dinleyerek sunulan çözümler Bronz Ödül’e layık görüldü.

Bu haber 2196 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Toyota Tokyo Auto Salon’da Motorsporları Ruhunu Yollara Taşıdı... 18.01.2022
OPEC'in petrol üretimi geçen ay arttı... 18.01.2022
Michelin Ay’a Gitmeye Hazırlanıyor... 18.01.2022
Continental kış lastikleri bir ilke imza atarak Kars’ta snowboard’a meydan okudu!... 18.01.2022
CLECAT, Denizyolu Lojistiği Tedarik Zincirinde Adil Rekabet ve Eşit Şartlar İçin Çağrıda Bulunuyor... 18.01.2022
Renault Trucks, Buyruk Otomotiv İle Türkiye’nin Kesişim Noktası Konya’da ... 18.01.2022
Gizli enerji maliyetlerini Hager ile keşfedin ... 18.01.2022
“Lassa ile Yine Bekleriz”, ikinci sezonuyla izleyicisi ile buluşuyor... 18.01.2022
Ekvator Enerji'den hidroelektrik santrali yatırımı... 18.01.2022
Mercedes-Benz Türk’ün uzun dönem staj programı PEP için başvurular başladı... 18.01.2022
Almanya Başbakanı: Kuzey Akım-2 projesi durdurulabilir... 18.01.2022
Türkiye'den 83 ülkeye 1,3 milyar dolarlık 'otobüs-minibüs-midibüs' ihracatı yapıldı... 18.01.2022
Asis, Yetkili Servisleri İle Yeni Döneme Hazır... 18.01.2022
Aydem Enerji’nin İSG ve Çevre Grup Direktörlüğü’ne Hatice Çinar Atandı... 18.01.2022
Enerjisa ‘Küsmesin Yıldızlar’ Tiyatro Oyunu ile Sömestr Tatilinde Öğrencilerle Buluşuyor ... 18.01.2022

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.