Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

İDO ile araçlı yolculuklarda OPET’ten yakıt puan fırsatı

Güncelleme :03.08.2016

Deniz ulaşımının güçlü markası İDO ile akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET, güçlerini birleştirerek yeni bir kampanya başlattı. Kampanya kapsamında 1 - 31 Ağustos tarihlerinde İDO ile araçlı yolculuk yapan misafirler, OPET’te 5 TL değerinde yakıt puan kazanacaklar.

 

Eskihisar-Topçular, Sirkeci-Harem, Yenikapı-Bandırma, Yenikapı-Bursa, Yenikapı-Yalova ve Pendik- Yalova hatlarında, İDO ile araçlı seyahat edenlere 5 TL değerinde yakıt puan hediye ediliyor. Yakıt puanlar, OPET istasyonlarında 30 Eylül 2016 tarihine kadar tek seferde yapılacak 100TL ve üzeri benzin veya motorin alışverişlerinde harcanabilecek.
Kampanyada hediye edilen yakıt puanların şifreleri, Eskihisar-Topçular ve Sirkeci - Harem hatlarında gişelerde araç geçişi sırasında; Yenikapı - Bandırma, Yenikapı-Bursa, Yenikapı-Yalova ve Pendik-Yalova hatlarında ise iskelelerdeki bilet kontrol noktalarında broşürler ile dağıtılıyor olacak. Kampanya ile ilgili detaylı bilgi www.opet.com.tr ve www.ido.com.tr’de...

İDO YENİLİKLERİNE DEVAM EDİYOR


29 yıldır deniz ulaşımında faaliyet gösteren ve misafirlerinin beklentilerine yönelik çalışmalarına devam eden İDO’nun, Eskihisar- Topçular feribotlarında başlattığı her şey dahil hizmeti de tüm hızıyla devam ediyor. İDO sunduğu ücretsiz açık büfe hizmeti, çocuk oyun alanları, çocuk aktiviteleri (boyama kitabı vb ) ve ücretsiz masaj koltukları gibi yeniliklerle 30 dakika süren Eskihisar-Topçular seferi sırasında misafirlerine 5 yıldızlı konfor hissi yaşatıyor. Döner sandviç ve köfte sandviç gibi lezzetlerin de eklendiği zengin açık büfe menüsü ile İDO, misafirlerinin kendilerini ev sıcaklığında hissetmelerini sağlıyor.

OPET İLE ‘KUSURSUZA YOLCULUK’


Yeni ürün ve hizmetleri, hızla gelişen istasyon ağı ve sosyal sorumluluk yaklaşımıyla hareket eden OPET’in SUNPET markası ile birlikte 1500’ü aşkın istasyonu bulunuyor. KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ne göre dokuz yıl aralıksız müşterinin en çok memnun kaldığı marka seçilen OPET, yeni ölçümleme sistemi ‘Türkiye Müşterinin Sesi’ Araştırması’nda sektörün müşteri bağlılık seviyesi en yüksek markası seçildi. OPET, “Kusursuza Yolculuk” yaklaşımı ile bu iddiasını koruyarak, yepyeni projeler, ürün ve hizmetlerle müşterisinin yanında olmaya devam edecek.

Bu haber 4856 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrik üretimi kasımda yıllık bazda yüzde 3,7 arttı... 26.01.2022
Akaryakıt Bayilerinin Sorunları ve Çözüm Önerileri Cumhurbaşkanı Erdoğan’a Sunuldu... 26.01.2022
Zorlu Enerji Kalibrasyon Merkezi “Periyodik Muayene” başvuruları başladı ... 26.01.2022
Michelin Yılın En İtibarlı Lastik Markası Seçildi... 26.01.2022
TEMSA’nın elektrikli araçları İspanya’da toplu taşımayı dönüştürmeye hazırlanıyor... 26.01.2022
DS Automobıles’in Elektrikli Stratejisinin Son Harikası Ces’te Sergilendi... 26.01.2022
Kaya Kurşun, Türk Henkel’in Yeni Beauty Care Genel Müdürü Oldu... 26.01.2022
Türkiye'nin ilk elektrik depolama tesisi için 250 milyon dolarlık başvuru... 26.01.2022
Düzce TSO’dan Akaryakıt İstasyonları Genişletilmiş İstişare Toplantısı Yapıldı... 26.01.2022
Biotrend Enerji Bergama Çöp Gaz Elektrik Üretim Tesisinden Geri Dönüşen Ve Yaşayan Projeler... 26.01.2022
Azerbaycan'dan Türkiye'ye ilave doğal gaz tedariki başladı... 26.01.2022
Tüpraş, Bloomberg Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Endeksi’nde Yerini Aldı... 26.01.2022
DHL Supply Chain Türkiye OPEX Direktörü Kaner Pakiş Oldu!... 26.01.2022

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.