Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Pegasus’tan Türkiye’nin ilk Instagram Stories kampanyası

Güncelleme :07.09.2016

Pegasus Hava Yolları, Türkiye’de Instagram’ın yeni stories özelliğini kullanarak kampanya yapan ilk marka oldu.
 

Misafirlerine yeni seyahatler için ilham ve imkân veren Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayolu Pegasus, 29-30 Ağustos tarihlerinde gerçekleştirdiği son kampanyası ile bir ilke imza attı ve Türkiye’de Instagram’ın yeni “Stories” özelliğini kullanarak satış kampanyası yapan ilk marka oldu.

Kampanyaya katılmak için Pegasus, Instagram hesabının Stories bölümünde yayınlanan kısa videoları takip edilmesi istendi. 8 farklı videoda 8 haneli indirim kodunu oluşturan harf ve rakamlar Türkiye’nin farklı lezzet görüntülerinin yer aldığı kısa videolara gizlenmişti. Pegasus’un Instagram Stories üzerinden işleyen bu kampanyasında şifreyi edinen misafirler, yüzde 20 indirimli uçma fırsatı yakaladı.

Tüm iletişim çalışmalarında sosyal medya kanallarını etkin biçimde kullanan Pegasus, sosyal medya iletişiminde 2 temel konuya odaklanıyor. Birincisi, misafirleri Pegasus’un kampanya ve fırsatlarından haberdar ederek, onlara ilham vermek; ikincisi, sosyal medya üzerinde Pegasus’la ilgili paylaşılan tüm içerikleri detaylı analiz ederek, misafirlerin soru ve sorunlarına hızlıca cevap bulmaya çalışmak. Facebook, Twitter, Instagram, Foursquare, Youtube ve Google+ hesaplarını aktif olarak kullanan Pegasus, dijital gelişmeleri yakından takip ederek, iletişim çalışmalarına entegre eden ilk markalardan. Dijital varlığının üzerine uzun yıllardır ciddi yatırımlar yapan Pegasus Hava Yolları’nın Facebook’ta 1,2 milyon, Twitter’da 228 bin ve Instagram’da ise 79 bin takipçisi bulunuyor.

Pegasus’un 2,5 yıldır yayında olan mobil uygulamaları ise App Store ve Play Store’da toplamda 3 milyon indirilme sayısına ulaştı. Temmuz 2016 itibari ile mobil kanal satışlarının toplam satışlar içindeki payı yurtiçinde yüzde 18,7’ye, yurtdışında ise yüzde 8,3’e yükseldi. Temmuz 2015’te bu oranlar yurtiçinde yüzde 11,1, yurtdışında ise yüzde 4,4 olarak gerçekleşmişti.


 

 

Bu haber 4992 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrik üretimi kasımda yıllık bazda yüzde 3,7 arttı... 26.01.2022
Akaryakıt Bayilerinin Sorunları ve Çözüm Önerileri Cumhurbaşkanı Erdoğan’a Sunuldu... 26.01.2022
Zorlu Enerji Kalibrasyon Merkezi “Periyodik Muayene” başvuruları başladı ... 26.01.2022
Michelin Yılın En İtibarlı Lastik Markası Seçildi... 26.01.2022
TEMSA’nın elektrikli araçları İspanya’da toplu taşımayı dönüştürmeye hazırlanıyor... 26.01.2022
DS Automobıles’in Elektrikli Stratejisinin Son Harikası Ces’te Sergilendi... 26.01.2022
Kaya Kurşun, Türk Henkel’in Yeni Beauty Care Genel Müdürü Oldu... 26.01.2022
Türkiye'nin ilk elektrik depolama tesisi için 250 milyon dolarlık başvuru... 26.01.2022
Düzce TSO’dan Akaryakıt İstasyonları Genişletilmiş İstişare Toplantısı Yapıldı... 26.01.2022
Biotrend Enerji Bergama Çöp Gaz Elektrik Üretim Tesisinden Geri Dönüşen Ve Yaşayan Projeler... 26.01.2022
Azerbaycan'dan Türkiye'ye ilave doğal gaz tedariki başladı... 26.01.2022
Tüpraş, Bloomberg Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Endeksi’nde Yerini Aldı... 26.01.2022
DHL Supply Chain Türkiye OPEX Direktörü Kaner Pakiş Oldu!... 26.01.2022

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.