Haber Ekonomi

 Facebook  Twitter   06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Ergaz satış ekibine karekod sistemi anlatıldı

Güncelleme :03.02.2017

Enerji sektörünün köklü kuruluşu Ergaz & Bluepet’in, Bölge temsilcileriyle 2017 yılı Ocak ayı idari toplantısı yapıldı.
 

Enerji Piyasası rekabet şartlarının değerlendirildiği ve tüpgazlarda yeni uygulanan QR Code  Tüp Tanımlama Sistemi hakkında BUYASİS firması tarafından ayrıntılı bir sunumun yapıldığı toplantıda, Ergaz AŞ. Genel Müdürü Abubekir Yağız ise büyüme hedeflerini belirtti.


Kocaeli Emex Otel’de gerçekleşen ve iki gün süren toplantıda, 2016 yılı LPG, Otogaz ve Akaryakıt satışlarının genel değerlendirilmesi yapıldı, 2017 yılı için hedefler belirlendi. 26 - 27.01.2017 tarihlerinde Tesis Müdürlerinin, Saha Satış Sorumlularının ve Genel merkez çalışanlarının katıldığı, 2016 yılı satışlarının ve 2017 yılı hedeflerinin genel olarak değerlendirildiği idari toplantıda özellikle karekod uygulaması üzerinde duruldu.


Karekod Tüp Tanımlama Sistemi hakkında BUYASİS firmasından Burak Yazıcı, Gürhan Şengül, Hasan Bozok ve Emre Kaçmaz slayt eşliğinde sunum yaptılar. 15 Ekim 2016 tarihinde resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren “Sıvılaştırılmış petrol gazları 8LPG) tüplerinin piyasada takip edilmesine ilişkin tebliğde belirtilen takip sisteminin uygulamasında; üretim alanı içindeki dolum, depolama, sevkiyat ve müşteriye teslim aşamasında uçtan uca çözümler konularını ayrıntılı şekilde ifade ettiler.
 

Yağız, % 30 büyümeyi hedefliyoruz


Ergaz Genel Müdürü Abubekir Yağız  “İyi bir şirket olmak için, şirket çalışanlarının kendisiyle barışık olması ve iyi bir geçmiş muhasebesi yapması şart. Biz geçmişte nasıl başarılar elde ettik, ne gibi hatalar yaptık, bunları bulabilirsek önümüze daha sağlıklı bakarız daha sağlam adımlar atmış oluruz. Bir toplum, bir kurum, bir aile kendi değerlerini kendisi oluşturur. Başarılarına kendini bağlar ve bilgisi, becerisiyle ortaya koyar ve başarısızlığını da maalesef kötü alışkanlıklarıyla ortaya koyar. 40 yıllık bir şirketiz, gerçekten şimdiye kadar hiç kimseyi mağdur etmemişiz. Ne ortağımızı mağdur etmişiz ne çalışanımızı mağdur etmişiz nede devletimize karşı olan sorumluluklarımızda herhangi bir sıkıntı yaşamışız ve bu çizgide de yolumuza devam etmek istiyoruz. İnsanları, toplumları ve kurumları geri bırakan huy ve alışkanlıklardır. Bunları değiştirmeyen toplumlar çağa ayak uyduramaz, çağın gereğini yakalayamaz, kendisini boşu boşuna avutur, problemler ortaya koyar, bu nedenle de başarılı olamaz”


Rakiplerimize oranla bizim avantajlarımızı doğru stratejiyle satışa çevirmeliyiz.
İki yıl öncesine göre satışlarımızın arttığını, bunun sebebininde strateji değişikliği olduğunu söyleyebilirim. “Bu sene % 30 oranında büyüyebiliriz” diyen Yağız, bir şirketin büyüyebilmesi için samimiyetle çok fazla çalışmak gerektiğini belirtti.
 

 

Bu haber 2134 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aytemiz Motobike İstanbul Fuarı’nda motosikletlilerin yanında... 22.02.2020
Poyrazoğlu, “Türkiye’nin En Etkin 50 CMO’su” arasında... 22.02.2020
Türkiye Enerji Sektöründeki Birleşme ve Satın Almalar 2019 raporu yayımlandı... 21.02.2020
Mobil 1 Center’dan Yeni Hizmet Noktası!... 21.02.2020
Scania’dan Trafik Güvenliğinde Devrim ... 21.02.2020
Türkiye’nin Enerjide Dokunulmamış Hazinesi: Biyokütle... 21.02.2020
TruckStore, Kuzeyhan Lojistik’e 25 adet Mercedes-Benz Actros teslim etti... 21.02.2020
MAN Truck & Bus, Bilbao’da tanıttığı yeni nesil kamyon ve çekicileri ile standartları yeniden belirledi... 21.02.2020


Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.