Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Pop-Up Store, Kristal Elma Festivali’nden iki ödülle döndü

Güncelleme :24.10.2018

Publicis One ajanslarından DataWise ekibi, Skysection ve Adswizz işbirliği ile Mercedes-Benz Türk, farklı lokasyonlarda kurduğu Pop-Up Store’un yakınındaki potansiyel müşterilerini bilgilendirmek, mağazaya davet etmek, test sürüşü ve farklı aktiviteler ile ilgili hedef kitlesine mesajını duyurmak için hedefli dinamik radyo kullanımı ile bir ilke imza attı.

Mercedes-Benz’in yaz aylarında sürdürdüğü Pop-Up Store etkinliklerindeki Programatik Audio projesi Kristal Elma Festivali’nin Dijital Medya Kullanımı/En Yenilikçi Teknoloji ve Veriden Beslenen Yaratıcılık/Verinin Kullanımı kategorilerinden ödüller aldı.   

 Mercedes-Benz Türk farklı lokasyonlarda kurduğu Pop-Up Store’un yakınındaki potansiyel müşterilerini bilgilendirmek, mağazaya davet etmek, test sürüşü ve farklı aktiviteler ile ilgili hedef kitlesine mesajını duyurmak için hedefli dinamik radyo kullanımı ile bir ilke imza attı. Yaz aylarında sürdürülen Pop-Up Store etkinliklerindeki Programatik Audio projesi Kristal Elma Festivali’nden iki ödülle döndü.

Temmuz ve Ağustos aylarında Ege Sahilleri’ni dolaşan Mercedes-Benz Pop-Up Store için belli kilometre aralıkları (5-10-15-20 km) belirlenerek dinleyicilere, bulundukları uzaklığa göre kişiselleştirilmiş spotlar hazırlandı. Mercedes-Benz Pop-Up Store lokasyonlarının maksimum 20, minimum 5 kilometre çapında bulunan dinleyiciler, mesajda Pop-Up Store’a ne kadar uzaklıkta olduğu bilgisini dinamik olarak duyarken, aynı zamanda mesajın arka planındaki müzik de, dinleyicilerin dinlediği müziğe göre dinamik olarak değişti. Bununla beraber reklamın kendisini de ekranda gören dinleyiciler, lokasyon ve müzik türüne göre kişiselleştirilmiş bu spotlarla, Mercedes-Benz Pop-Up Store’lara yönlendirildi.

Türkiye’de lokasyon ve müzik türüne göre kişiselleştirilmiş bu spotlar ilk defa hedefli dinamik radyo spotu olarak kullanıldı. Mercedes-Benz’in Pop-Up Store Programatik Audio projesi, Kristal Elma Festivali’nde “Dijital Medya Kullanımı/En Yenilikçi Teknoloji” dalında Gümüş Elma alırken, “Veriden Beslenen Yaratıcılık/Verinin Kullanımı” dalındaysa Bronz Elma’nın sahibi oldu.

Bu haber 2991 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Togg’dan bayram paketi: Avantajlı şarj, hediye tişört... 04.06.2025
Rusya'nın petrol ve doğal gaz gelirleri yüzde 35 azaldı... 04.06.2025
Rüzgar Haftası TÜREB Akademi Eğitimleri Başlıyor... 04.06.2025
Auto King Oto Ekspertiz'de üst düzey atama... 04.06.2025
Premium Off-Road SUV JAECOO 7’de Haziran Ayına Özel Finansman Avantajları!... 04.06.2025
Azerbaycan 2030'a kadar doğal gaz ihracatını 8 milyar metreküp artıracak... 04.06.2025
Elektrik üretiminde yerli kaynakların payında en hızlı artış güneş enerjisinde yaşanıyor... 04.06.2025
Aydem Yenilenebilir Enerji’nin Net Sıfır Hedeflerine Uluslararası Onay... 04.06.2025
Kamu sektöründe çalışan mühendisler ve teknik personel sürdürülebilir enerjinin anahtarı... 04.06.2025
Toroslar EDAŞ ve Başkent EDAŞ, onarım ve yatırımlarıyla enerji altyapısını güçlendiriyor... 04.06.2025
Borusan Otomotiv’den Tüm Şarj İstasyonlarını Tek Bir Noktada Birleştiren Uygulama: ChargeIQ... 04.06.2025
Karsan Great Place to Work® 2025 Sosyal Sorumluluk & Gönüllülük Listesi’nde! ... 04.06.2025
Token'dan Satış Yazılımlarına Hızlı ve Güvenli Entegrasyon Çözümü... 04.06.2025
Volkswagen Ticari Araç’tan Sigortaladım.com İş Birliğiyle Ekstra Servis İndirimi... 04.06.2025
Gazprom: Avrupa'nın doğal gaz depolarındaki rezervlerin azlığı ciddi baskı yaratıyor... 04.06.2025
Petrol Ofisi Standartlarında: LPG Dönüşümlerinde gasgrup Güvencesi... 04.06.2025
Mercedes-Benz Türk Doğaya ve Geleceğe Yönelik Çalışmalarını #Daimaİleri Taşıyor ... 04.06.2025
Scania’dan 12 Ay Vadeli Yüzde 0 Faiz Fırsatı... 04.06.2025
Otojet’ten bayram süresince yüzde 25 şarj puan hediye... 04.06.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.