Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Dünyanın en büyük perakende şirketi Shell, Türkiye´de yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor

Güncelleme :07.01.2019

Her gün 1 milyondan fazla misafirine hizmet veren Shell & Turcas, Shell Select marketleri ile sektörüne öncülük ediyor. Shell Select marketleri ile 2013 yılında bir ilke imza atan Shell & Turcas, aradan geçen 5 yılda, 42 şehirde 360 noktaya ulaştı. Shell Select marketlerde kahveden sandviçe, soğuk sıkım meyve suyundan çiğ köfteye 1500 farklı ürün sunuluyor.

Shell, dünyada 70´den fazla ülkede 44 bin satış noktası ile dünyanın tek marka altında konumlanan en büyük perakende şirketi özelliğini taşıyor. Dünya genelinde 500 bin ön saha çalışanı ile her gün 30 milyon, Türkiye´de ise 15 bin ön saha çalışanı ile her gün 1 milyondan fazla misafire hizmet veriyor. Akaryakıt sektöründe birçok ilke imza atan Shell & Turcas, 2013 yılından beri misafirlerinin yolculuklarına değer katmak amacıyla perakende alanında da sektöre öncülük ediyor.

 Sektörü yeni nesil market formatı Shell Select ile tanıştıran Shell & Turcas, Türkiye´de 42 şehirde 360 noktadabulunan Shell Select marketlerinde 11 farklı kategoride 1500´den fazla ürün sunuyor. Misafirlerinin yolculuklarına değer katmayı amaçlayan Shell & Turcas, Shell Select marketlerde sunduğu ürünlerini misafirlerinin ihtiyaçları doğrultusunda geliştiriyor. Shell Select Marketleri ziyaret eden misafirler, çekirdekten taze çekilmiş kahve, fırın ürünleri ve özel şefler tarafından tasarlanan lezzetli deli2go sandviçler alabiliyorlar.

 Shell Select marketlerde deli2go markası altında sağlıklı yaşam ürünleri de var. Bu ürünler arasında soğuk sıkım meyve suları, meyve salatası, granolalı yoğurt, salata, kuruyemiş ve kurutulmuş meyve atıştırmalıkları gibi farklı damak tatlarına hitap eden lezzetler de yer alıyor. Exotic markası ile yapılan iş birliği ile taze sıkılmış ve katkı eklenmemiş portakal suyu ve nar suyu da deli2go markası altında marketin raflarında yer alan sağlıklı ürünlerden birkaçı.

Shell Select marketlerde sunulan son ürünlerden biri ise deli2go çiğ köfte dürüm oldu. Sos ve çiğ köftenin dürüm halinde aynı pakette sunulduğu ürün, acıkan ve geleneksel bir tat arayan misafirler için lezzetli bir seçim olarak ön plana çıkıyor. Ayrıca Starbucks ve Kahve Dünyası ile yapılan iş birlikleri sayesinde Shell Select marketler, misafirlerine eşsiz bir kahve keyfi yaşatıyor.

Felix Faber: "Türkiye, Shell için öncelikli ülkeler arasında yer alıyor. Shell & Turcas olarak Türkiye´ye yatırım yapmaya her zaman olduğu gibi devam ediyoruz."

Shell & Turcas CEO'su Felix Faber, istasyonlarından akaryakıt alan her 2 kişiden birinin Shell Select marketlerimizi de ziyaret ettiğini söyledi: "Genç, dinamik nüfusu ve büyüyen ekonomisi ile Türkiye, Shell için öncelikli ülkeler arasında yer alıyor. Shell & Turcas olarak Türkiye´ye her zaman olduğu gibi yatırım yapmaya devam ediyoruz. Türkiye çapında 42 şehirde 360 adet özel konseptli Shell Select marketimiz ile misafirlerimizin akaryakıt dışındaki ihtiyaçlarını da karşılıyoruz. 2020 yılında Shell Select Market sayısını 500´e çıkarmayı hedefliyoruz."

Shell´in dünyada 44 bin satış noktası ile tek marka çatısı altından dünyanın en büyük perakende şirketi olduğunda dikkat çeken Faber, Shell´in dünyada her gün 30 milyon misafirine hizmet verdiğini, yılda yaklaşık 150 milyon kahve, 250 milyon soğuk içecek ve 450 milyon atıştırmalık satışı gerçekleştirdiğini belirterek, marketlerdeki ürün çeşitliği hakkında şunları söyledi: "Shell & Turcas olarak 7 gün 24 saat istasyonlarımızda misafirlerimizle buluşuyoruz, onların görüşlerini dikkate alarak işimizi sürekli yeniliyor ve geliştiriyoruz. Ürünlerimizi de misafirlerimizin ihtiyaçlarını dikkate alarak geliştiriyoruz. Shell Select marketlerde 11 kategoride 1500 ürün yer alıyor. Özellikle kendi markamız deli2go misafirlerimiz tarafından çok beğeniliyor. Shell için özel olarak hazırlanan sandviçlerimiz öne çıkıyor. Son dönemde misafirlerimizin beğenisine sunduğumuz deli2go çiğ köfte ürünümüz de yoğun talep görüyor. Tüm bu ürün ve hizmetleri, her zaman olduğu gibi Shell güvencesi ile sunuyoruz."

Starbucks ve Kahve Dünyası ile başarılı iş birliklerinin devam ettiğini belirten Faber, yılda yaklaşık 2 milyon adet deli2go sandviç ve 2.5 milyon bardak kahve satışı gerçekleştirdiklerini sözlerine ekledi.

Bu haber 3325 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.