Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz otomobiller artık 4 yıl geçerli sınırsız kilometre garantisi ile satışa sunuluyor!

Güncelleme :08.02.2019

1 Ocak 2019’dan itibaren satılan tüm Mercedes-Benz otomobiller, Premium segmentte bir ilk olarak “Kilometre sınırı olmadan 4 yıl garanti” kapsamında satılmaya başlandı. İlk 2 yıl, kaporta işlemleri dahil aracın bakım ve onarımlarını düzenli olarak Mercedes-Benz yetkili servislerinde yaptıran araç sahiplerine, 4’üncü yılın sonuna kadar geçerli garanti kapsamı ücretsiz olarak sunuluyor.

Mercedes-Benz, otomobil ürün grubunda müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla yeni bir uygulamayı devreye aldı. 1 Ocak 2019 ve sonrasında Türkiye’de satılan tüm Mercedes-Benz otomobiller, kilometre sınırı olmaksızın 4 yıllık garanti ile sunulmaya başlandı. Premium segmentte bir ilk olan bu garanti uygulaması kapsamında; 01.01.2019 ve sonrasında trafiğe çıkan araçlar için, ilk 2 yıl boyunca binek otomobillerin kaporta işlemleri dahil bakım ve onarımlarının düzenli olarak Mercedes-Benz yetkili servislerinde yaptırılması halinde, 4’üncü yılın sonuna kadar geçerli garanti kapsamı ücretsiz olarak sunuluyor. Bu hizmet ile yasal garanti süresini takip eden 24 ay boyunca kilometre sınırı olmaksızın Mercedes-Benz marka otomobillerde oluşabilecek, garanti belgesinde ve “Kapsam Dışı Durumlar” haricinde, malzeme ve montaj kaynaklı tüm arızaların onarım bedeli Mercedes-Benz Türk A.Ş. tarafından karşılanıyor.

Hizmet paketinden yararlanmak için Mercedes-Benz marka binek otomobillerin 48’inci ayın sonuna kadar söz konusu bakım ve onarım işlemleri için, garanti belgesindeki koşullar kapsamında, düzenli olarak Mercedes-Benz yetkili servislerine giriş yapmaları gerekiyor.
Garanti kapsamında; malzeme veya montaj kaynaklı teknik arızadan dolayı arızalanan bütün parçalar, işçilik bedeli de dahil olmak üzere kapsam dahilinde olurken, belirlenmiş şartlar dahilinde ücretsiz olarak da onarılıyor. Bu yeni garanti süresi, aracın trafiğe çıkış tarihinin 48’inci ayında ise sona eriyor.
Mercedes-Benz, mükemmel müşteri deneyimi kapsamında maksimum müşteri memnuniyeti için çalışmalarını sürdürmeye ve yeni uygulamaları hayata geçirmeye devam ediyor.

Bu haber 3490 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.