Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

2011’in en çok konuşulan akaryakıt markası OPET

Güncelleme :28.03.2012

 Mediacat dergisi tarafından FikriMühim Word of Mouth Marketing ajansı ile birlikte hazırlanan’2011'in Buzz Yaratan Markaları’ araştırmasında akaryakıt sektörünün en çok konuşulan markası OPET seçildi. 

 Araştırma kapsamında oluşturulan gruplara ’2011’de aşağıdaki kategoriler için en çok hangi marka hakkında sohbet ettiniz veya konuşulduğunu duydunuz?’ diye soruldu. Kullanıcıların diledikleri kategoriye dair birer markayı belirtmelerine olanak tanıyan araştırmaya Türkiye’nin her yerinden 5520 kişi katıldı ve gelen cevaplara göre toplam 23 kategori değerlendirildi. Araştırmadan çıkan sonuçlarla 2011’in en çok konuşulan markalarını belirlendi. OPET, akaryakıt sektörünün en çok konuşulan markası seçilirken genel sıralamada da tüm markalar arasında en çok konuşulan 13.marka oldu. Ağızdan ağıza pazarlama (WOM) markaların bilinirliklerini, tüketiciler arasındaki yaygınlığını artırmak için en etkili pazarlama yöntemlerinden biri. VVOM yoluyla yapılan pazarlama, hedef kitle sementasyonuna odaklanıp, müşterinin ürünle yaşadığı deneyimi ön plana koyuyor.

 

 

Bu haber 3929 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
OPET ve Yapı Kredi iş birliğiyle UTTS akaryakıt ödemelerinde otomatik ödeme dönemi başlıyor... 22.08.2025
Astor Enerji yılın ilk yarısında güçlü performansıyla öne çıktı... 22.08.2025
Kaçak Elektrik Denetimine Silahlı Müdahale... 22.08.2025
Aksa Doğalgaz, izinsiz kazıların yarattığı risklere dikkat çekiyor... 22.08.2025
OPET Apeksa İstasyonu, Sakarya’da hizmete açıldı... 22.08.2025
Alışan’da Güneş Enerjisi Dönemi Başladı ... 22.08.2025
Rosatom, Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nin Dördüncü Güç Ünitesi’ne Ait Reaktörün Kontrol Montajına Başladı... 22.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.