Haberler > Ekipman Başlıkları
Turpak Çağrı Merkezi Ekibi Diksiyon Derslerine Katıldılar … Güncelleme :22.03.2020TURPAK hizmet kalitesinin arttırılması ve çalışanlarının yetkinliğini arttırmak amacıyla, Çağrı Merkezi çalışanlarına yönelik Diksiyon ve Ses Eğitimi düzenledi.
Eğitmen Nilgün Serimoğlu tarafından verilen eğitimler, başarı ile tamamlandı. Çağrı Merkezi ekibinin müşterilerle görüşme standardının arttırılması hedeflenen eğitimde, sesin doğru kullanımı, hitap şekilleri, üslup gibi ögeler üzerinde duruldu.
Doğru bildikleri yanlışları öğrenen katılımcılar, eğitimin eğlenceli bir şekilde işlenmesinden dolayı motivasyonlarının arttığını söylediler. Bu haber 7077 kere okunmuştur.
| En Son Eklenen Başlıklar |
|
MINI, Ultra Maraton Yüzücüsü Aysu Türkoğlu’nun Sınır Tanımayan Yolculuğuna Eşlik Ediyor... 25.11.2025 |
|
TPAO'nun Batman, Mardin ve Şırnak'ta petrol arama ruhsat süreleri uzatıldı... 25.11.2025 |
|
Aksa Enerji, Burkina Faso’da 20 Yıllık Elektrik Satış Anlaşması İmzaladı... 25.11.2025 |
|
Çoruh EDAŞ, Zorlu Kış Şartlarına Karşı Sahada Önlemlerini Aldı... 25.11.2025 |
|
Üçay Mühendislik’ten Sıfır Karbon Binalar İçin Entegre Enerji Çözümleri... 25.11.2025 |
|
OSD, Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Birliği - OICA Konseyi’ne Seçildi!... 25.11.2025 |
|
Tırsan, Logitrans 2025’te de sektör ile buluştu... 25.11.2025 |
|
EN YAKIT araç şarj sektöründe 2026’da çıtayı yükseltecek... 25.11.2025 |
|
Türkiye, 2026 Enerji Depolama Dönüşümüne Hazırlanıyor... 25.11.2025 |
|
Bakan Bayraktar, YEKA-GES yarışmaları 400 milyon dolara eşdeğer ... 25.11.2025 |
|
IEA Başkanı Birol: Enerji güvenliğinde en büyük risk kritik minerallerde... 25.11.2025 |
|
EPDK, lisanssız elektrik üretim yönetmeliğinde değişiklik yaptı... 25.11.2025 |
|
Otokar, 11. Busworld Türkiye'nin Diamond ve Basın Yemeği Sponsoru oldu ... 25.11.2025 |
|
|