Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

TRACO’nun ADR’li treylerini kullanıcıya sorduk!

Güncelleme :10.11.2020

 Yaklaşık 4 aydan beri TRACO tarafından üretilen ADR’li TREYLER ürününü kullanan Arslan Lojistik Kütahya firmasının şoförlerinden Ali Mayaş, ürünle ilgili ilk izlenimlerinde “Tasarımından dolayı dorsenin arkadan gelişi daha rahat, yağmurlu havalarda yol tutuşu diğerlerine göre daha güvenli. Üçgen şase ve yekpare yapısı sebebiyle  özellikle keskin virajlarda oldukça güvenli olduğunu söyleyebilirim” dedi.  

Arslan Lojistik Kütahya firmasının şoförlerinden Ali Mayaş’a TRACO tarafından üretilen ADR’li TREYLER ürünümüzü sorduk.

Ali Bey kaç yıldır bu sektördesiniz?

21 yıldır akaryakıt lojistiğinde çalışmaktayım. Birçok farklı treylerin şoförlüğünü yaptım. Bu konuda oldukça tecrübeliyim diyebilirim.

Ne zamandan beri TRACO TREYLER kullanmaktasınız? 

Yaklaşık 4 aydan beri ürününüzü kullanıyoruz. Ayda 26 dolum almaktayız. Bu dolumlar komple benzin için 36 bin lt., karışık yükleme için 34 bin lt., motorin için 33 bin lt. aralığında değişiklik göstermekte.

Daha önceki tecrübelerinize dayanarak ürünümüz ile alakalı neler söyleyebilirsiniz?

Tasarımından dolayı dorsenin arkadan gelişi daha rahat, yağmurlu havalarda yol tutuşu diğerlerine göre daha güvenli. Üçgen şase ve yekpare yapısı sebebiyle  özellikle keskin virajlarda oldukça güvenli. 

Eski kullandığım dorselerden biliyorum, her arabanın sağlayamayacağı bir hareket kabiliyetine sahip. Ağırlık merkezinin yere yakın olması da sürüş bakımından rahatlık sağlamakta.

Peki dolum konusunda ne gibi farklılıklar görüyorsunuz?

Dolum dolabı oldukça geniş ve çalışma açısından çok rahat, gözlerde ve tesisatlarda hiç mal kalmıyor ayrıca alttan dolumu operasyonel olarak daha kolay. Virajlarda dolu da olsa yarım da olsa herhangi bir sallanma – çalkantı yok. Bunun yanında öngöz boş olsa dahi treyler çok rahat geliyor. Yani hem dolum hem kullanım açısından oldukça kullanıcı dostu bir ürün.

Bu haber 6275 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.