Haberler > Lojistik Başlıkları DHL Supply Chain Türkiye, 2020 Yılı Müşteri Memnuniyetinden Yüksek Not Aldı!![]() DHL Supply Chain Türkiye, yılın her çeyrek döneminde 6 farklı sektörde faaliyet gösteren müşterileri üzerinde yaptırdığı memnuniyet anketinde, mükemmelliği temsil eden 81 başarı skoruna ulaştı.DHL Supply Chain Türkiye müşteri memnuniyetini her yıl 4 kez ölçümlüyorGlobal lojistik sektörünün lider markası DHL’in, tedarik zinciri ve lojistik hizmetleri şirketi DHL Supply Chain Türkiye, her yıl 3'er aylık periyodlarda 4 kez tekrarladığı "Müşteri Deneyimi Anketi"nin 2020 yılı son çeyrek sonuçlarını açıkladı.Müşterilerinden alınan farklı formatlardaki geri bildirimler sayesinde, gelişime açık alanların görülmesine imkan sağlayan çalışma, DHL Supply Chain tarafında titizlikle değerlendiriliyor. Önde gelen global şirketler tarafından uygulanan ve takip edilen bir sisteme
|
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |