Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Müşteri memnuniyeti optimizasyonunda yükselen değer; teknoloji

Güncelleme :06.05.2021

 Günümüzde müşteriler kesintisiz, kaliteli, güvenli ve hızlı hizmet bekliyor. Dinçer Lojistik, bu beklentileri karşılamanın tercih değil zorunluluk olduğu bilinciyle, üstlendiği operasyonları kaynağından varacağı noktaya kadar en güvenilir, en hızlı, en etkili ve en sorumlu şekilde gerçekleştiriyor. Bu misyonla müşteri ilişkileri yönetiminde teknolojiyi merkezine koyan Dinçer Lojistik, müşteri memnuniyetinde maksimum verimlilik sağlıyor. 

 Müşteriyi iş planının merkezine koyarak, tüm stratejileri müşteri beklentilerine göre belirlemek ve müşteri taleplerine uygun çözümler üretmek bugünün şirketlerini rekabette farklılaştıran temel unsurlar olarak ön plana çıkıyor. Dinçer Lojistik; müşteri ilişkileri yönetiminde maksimum verimlilik sağlamak, mevcut ve potansiyel müşterilerin gereksinimlerini ve beklentilerini analiz etmek, bu beklentilere yönelik hizmet sunabilmek adına geliştirdiği CRM altyapısı ile sektöre öncülük ediyor. 

 CRM altyapısı uluslararası ECTA standartlarında 

 Müşteri ihtiyaçlarına en uygun çözümü sunabilmek adına, farklılaştırılmış hizmetleri, iş birimlerini ve verileri tek platformda sunan son derece güçlü bir CRM altyapısına sahip olduklarını dile getiren Dinçer Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Dinçer, bu sayede iş birimleri arasında etkin koordinasyon sağlayarak, yönetilebilir, denetlenebilir, entegre ve güvenli bir hizmet modeli oluşturduklarını ifade etti. Müşterilerin talep ve geri bildirimlerini ECTA (European Communities Trade Mark Association) kalite standartlarına uygun olarak geliştirilmiş CRM altyapısıyla kayıt altına aldıkların vurgulayan Mustafa Dinçer, sistem hakkında şu bilgileri verdi: “Sistem, iletilen bildirimleri anlık olarak izlerken, kalite politikası ve prosedürlerine uygun olarak raporlama yapıyor. Raporlanan kayıtları en objektif ve adil şekilde, gizlilik ilkesine bağlı kalarak inceliyoruz. Süreçlerimize, talimatlara ve şirket politikalarına uygun olarak değerlendirme yapıyoruz. Geliştirdiğimiz bu altyapı sayesinde, anlık olarak portala yansıyan müşteri şikayetlerine hızla müdahale edebiliyoruz.  Söz konusu şikâyetin yeniden oluşmaması için gerekli sistemsel ve operasyonel iyileştirmeleri gerçekleştiriyoruz.”

 Yılda dört kez tekrarlanan müşteri deneyimi anketleri aracılığıyla edindikleri geri bildirimler sayesinde gelişime açık alanları tespit ettiklerini ve alınan sonuçları titizlikle değerlendirdiklerini söyleyen Dinçer, müşterilere uyguladıkları NPS (Net Prometer Score) ölçümlemeleri sayesinde, stratejilerin çıktılara uygun yönde belirlediklerini ve her çeyrekte skor hedeflerini yükselterek kendileriyle yarıştıklarının da altını çizdi. 

  Bilgi teknolojilerinin etkin kullanımı sektörümüzün önünü açacak

 Kullandıkları akıllı ve süreç bazlı sistemlerin eksiksiz ve bütünleşik hizmetler verilmesine büyük katkı sağladığını sözlerine ekleyen Mustafa Dinçer, Türk lojistik sektörünün gelişmesi ve uluslararası rekabette güçlü bir rol oynayabilmesi için söz konusu teknolojilere yatırım yapmanın lojistik firmaları için şart olduğunu belirtti. “Bilgi teknolojilerinin kullanımı muhakkak ki sektörümüzün önüne açacaktır. Bu kapsamda geliştirilmiş kesintisiz, güvenli ve hızlı bir altyapı, lojistik hizmetlerinin her bir halkasını en üst seviyeye taşımak ve müşteri memnuniyeti optimizasyonu sağlamak üzere sektörümüze imkân tanıyacak.  Dinçer Lojistik olarak bunun farkındalığıyla AR-GE departmanımıza ciddi bir kaynak ayırıyor, avantaj sağlayabilecek teknolojileri kesintisiz takip ederek gündemimize alıyoruz” diyen Dinçer, hizmet süreçlerinin işleyişini ve kalite standartlarını hız, teknoloji ve değişim odağında geliştirmeye devam edeceklerini sözlerine ekledi.

Bu haber 2651 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
OPET ve Yapı Kredi iş birliğiyle UTTS akaryakıt ödemelerinde otomatik ödeme dönemi başlıyor... 22.08.2025
Astor Enerji yılın ilk yarısında güçlü performansıyla öne çıktı... 22.08.2025
Kaçak Elektrik Denetimine Silahlı Müdahale... 22.08.2025
Aksa Doğalgaz, izinsiz kazıların yarattığı risklere dikkat çekiyor... 22.08.2025
OPET Apeksa İstasyonu, Sakarya’da hizmete açıldı... 22.08.2025
Alışan’da Güneş Enerjisi Dönemi Başladı ... 22.08.2025
Rosatom, Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nin Dördüncü Güç Ünitesi’ne Ait Reaktörün Kontrol Montajına Başladı... 22.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.