Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Zorlu Enerji, sektöründe üst üste 3’üncü kez Türkiye'nin en yüksek müşteri memnuniyetini sağlayan markası oldu

Güncelleme :22.06.2021

 Müşterilerine kaliteli ve sürdürülebilir hizmet sağlamayı ilke edinen Zorlu Enerji, Şikayetvar kullanıcılarının marka deneyimlerini analiz ederek oluşturduğu istatistiklere göre belirlenen A.C.E Awards “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri”nde ‘Enerji’ kategorisinde 3’üncü kez üst üste müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan marka oldu.

 Müşteri deneyimini en iyi yönetmek ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla dijitalleşmenin odağında yenilikçi uygulamaları hayata geçiren Zorlu Enerji, Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen platformunun Şikayetvar A.C.E Awards “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri”nde  (Achievement in Customer Excellence) 'Enerji' kategorisinde birinciliğe layık görüldü. Zorlu Enerji, Şikayetvar kullanıcılarının marka deneyimlerinin analizi sonucu belirlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde 'Diamond Ödülü'nün sahibi oldu. 

 Zorlu Enerji, üçüncü kez üst üste müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan marka ödülünü kazanarak başarılarına bir yenisini ekledi. Kullanıcılarına en iyi müşteri deneyimi yaşatarak, enerji kategorisinde son üç yıl üst üste aynı ödülün sahibi olan Zorlu Enerji’nin bu başarısına, çatısı altındaki tüm birimlerini sürece entegre etme kabiliyetinin yanı sıra talep ve şikayetlere aynı gün içerisinde çözüm üreten özel Çağrı Merkezi ekibinin katkısı büyük oldu.  Zorlu Enerji, CRM projesi kapsamında müşterilerine dijital ve ilk kontakta çözüm sağlayan projeleri devreye alarak şikâyet ve taleplere gelen çözüm oranını artırdı. 

 Zorlu Enerji ailesi adına 'Diamond Ödülü'nü alan Zorlu Enerji Kurumsal İletişim Grup Müdürü Funda Küçükosmanoğlu “Sektörümüzde, Türkiye’nin en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan markası olmaktan ve bu ödülü üç sene üst üste almaktan dolayı büyük gurur duyuyoruz. Bu ödülün arkasında yoğun bir emek ve büyük Zorlu Enerji ailesi var. Bu nedenle tüm emeği geçen çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da müşterilerimizin güvenine layık olmaya, onlarla kurduğumuz bu bağı pekiştirmeye ve zirvedeki yerimizi korumaya devam edeceğiz’’ dedi.

 Operasyonel süreçlerin teknoloji kullanılarak mükemmelleştirilmesi ve müşteri deneyiminin müşteri beklentileri doğrultusunda dijitalleşmesini hedefleyen Zorlu Enerji, hayatı kolaylaştıran uygulamaları ile sektöründe fark yaratmayı amaçlıyor.

Bu haber 1721 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
OPET ve Yapı Kredi iş birliğiyle UTTS akaryakıt ödemelerinde otomatik ödeme dönemi başlıyor... 22.08.2025
Astor Enerji yılın ilk yarısında güçlü performansıyla öne çıktı... 22.08.2025
Kaçak Elektrik Denetimine Silahlı Müdahale... 22.08.2025
Aksa Doğalgaz, izinsiz kazıların yarattığı risklere dikkat çekiyor... 22.08.2025
OPET Apeksa İstasyonu, Sakarya’da hizmete açıldı... 22.08.2025
Alışan’da Güneş Enerjisi Dönemi Başladı ... 22.08.2025
Rosatom, Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nin Dördüncü Güç Ünitesi’ne Ait Reaktörün Kontrol Montajına Başladı... 22.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.