Haber Ekonomi


Haberler > Yenilenebilir Başlıkları

Aydem Perakende, Turkey Customer Experience Awards 2021’de 3 Ödül Alarak Büyük Başarıya İmza Attı

Güncelleme :26.06.2021

 Aydem Perakende, ilk kez katıldığı Awards International’ın, Türkiye’de düzenlediği ve Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin yarıştığı CX Turkey Customer Experience Awards 2021’de “En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi”, “Müşteri Deneyimi Dönüşümü” ve ”Covid-19 Krizi Sırasında Çalışan Deneyimi” kategorilerinde ödül alarak büyük bir başarıya imza attı. 

Uluslararası arenada müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International’ın, Türkiye’de düzenlediği CX Turkey Customer Experience Awards 2021 yarışmasında Aydem Perakende müşteri deneyimi profesyonellerin oluşturduğu bir jüri tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda;“Covid-19 Krizi Sırasında Çalışan Deneyimi” kategorisinde birincilik, “Müşteri Deneyimi Dönüşümü” kategorisinde ikincilik ve “En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi - İş Hayatında +25 Yıl” kategorisinde üçüncülük ödüllerini almaya hak kazandı. 

 CX Turkey Customer Experience Ödülleri hakkında açıklama yapan Aydem Perakende Genel Müdürü Çağdaş Demirağ, “Değişim ve dönüşüm sürecimizde; müşterilerimize sunduğumuz deneyimi artırarak iyileştirmek, canlı tuttuğumuz kültürel değerlerimizi güçlendirmek her zaman önceliğimiz ve odak noktamız oldu. 2020 yılında hep birlikte olağanüstü bir yıl yaşadık. Kurum olarak pandemi başlar başlamaz önceliğimizi müşterilerimizin ve çalışma arkadaşlarımızın sağlığı olarak belirledik. Bu doğrultuda attığımız adımların karşılığında “Covid-19 Krizi Sırasında Çalışan Deneyimi” kategorisinde birinciliğe layık görülmek bizi ayrıca mutlu etti. Müşteri deneyimini merkezimize alarak geliştirdiğimiz, çalışanlarımızın da benimseyerek ve inanarak sahiplendiği yenilikçi politikalarımızla birlikte başardık. Birbirine güvenen, bağ kuran, daima iletişimi ön planda tutan değerli çalışma arkadaşlarımla güçlü bir takım oluşturduk. Bu başarıyı; değişim ve dönüşüm yolculuğumuzda, yenilikleri kucaklayarak müşteri deneyimimizi perçinleyen, özveriyle emek vererek çalışan çalışma arkadaşlarıma armağan ediyorum. 

 Bu yarışmada bizimle birlikte kazanan bir taraf daha var; o da müşterilerimiz. Müşteri deneyimi dönüşüm çalışmaları ile çoklu kanalda müşteriye bakışımızı, müşteri odaklı yaklaşımı merkeze alan tekil bir bakış açısına dönüştürdük. Müşterilerimizin sesini dinleyerek çıktığımız yolda, tüm kanallarda eş zamanlı büyük bir organizasyonel değişim yaşadık. Müşterilerimizin elektrik perakende hizmetleri kapsamında yaşadıkları deneyimi, iyileştirmek için stratejiler geliştirip yeni uygulamalar devreye soktuk. Yapay zeka destekli WhatsApp hattımız ve Aydem Asistan kanallarımız bu alanda, önemli bir müşteri deneyim dönüşümünün başlangıcı oldu.

 Tüm bu yenilikçi çalışmaların karşılığını; şimdi başarılarımızın taçlandırıldığı ödüllerle alıyoruz. Yenilikleri takip eden, takım ruhuna önem veren, müşteriyi ve çalışanını odak noktasına alan bir şirket olarak başarılarımızı sürdürülebilir kılmak için tüm enerjimizle çalışmaya devam edeceğiz.’’ dedi.

Bu haber 1903 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
EDEDER Enerjinin Geleceği ve Depolama Kongresi’nde ‘Bölgenin Batarya Üssü: Türkiye’ Hedefi Masaya Yatırılacak... 26.11.2025
Bakan Bayraktar, yeni enerji kaynaklarının potansiyelini değerlendiriyoruz... 26.11.2025
İmsan Group’tan Mersin’e 5 Prestijli Ödül Birden!... 26.11.2025
Samsung Split Isı Pompası ile yaz-kış bütçenizi koruyun ... 26.11.2025
Schneider Electric EcoStruxure ADMS ve Inavitas’tan Başkent EDAŞ’a Şebeke Yönetim Hizmeti... 26.11.2025
600 km menzil: Renault Trucks elektrikli uzun yol çekicilerini tanıttı... 26.11.2025
SOCAR Türkiye'nin “Project Finance” kitabının tanıtımı SOCAR'ın Bakü Yüksek Petrol Okulu'nda gerçekleşti... 26.11.2025
CK Enerji Çamlıbel Elektrik’ten sektörde bir ilk: Tarımın Enerjisi Raporu... 26.11.2025
Elektrik şebeke modernizasyonuna 6 milyar dolar ... 26.11.2025
Darphane ve TP Türkiye’ye Contact Center World’dan iki ödül... 26.11.2025
Yalıtım, enerji verimliliği ve sürdürülebilirlik için en etkili yatırım... 26.11.2025
SEDAŞ, Yol ve Çevre Güvenliğini Artıran Aydınlatma Çalışmalarını Sürdürüyor... 26.11.2025
Kronos Enerji, Odoo ERP ile Dijital Dönüşüm Sürecinde Yeni Bir Adım Atıyor... 26.11.2025
Ecogreen Enerji, YEKA GES yarışmalarında 50 megavat kapasiteli Bolu GES projesini kazandı... 26.11.2025
ASİS Otomasyon 25. Yılını Görkemli Bir Gala Gecesiyle Kutladı... 26.11.2025
DHL Express, Dünyanın En İyi İşverenleri Arasında Yer Aldı... 26.11.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.