Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa Enerji, sektörünün tek temsilcisi olarak Türkiye’nin en değerli 30. Markası oldu

Güncelleme :27.06.2021

 Elektrik dağıtım ve perakende satış sektöründe Türkiye'nin lider şirketi Enerjisa Enerji, her yıl güçlü markaların listelendiği dünyanın önder bağımsız marka değerleme danışmanlık şirketi olan Brand Finance listesinde 4 sıra yükselerek 30. oldu. Geçen yıla oranla % 3.2 yükseliş yakalayan Enerjisa Enerji’nin marka notu A+ olarak belirlenirken, marka değeri 181 milyon USD olarak güncellendi. Sektörünün tek temsilcisi olarak bu başarıyı yakalayan Enerjisa Enerji’nin yükselişindeki en önemli etkenin ‘gücünü arttırmak için gerekli yatırımları gerçekleştirerek, paydaşlar nezdinde olumlu algı oluşturması’ olduğu belirtildi.

 Sabancı Holding ve E.ON ortaklığında faaliyet gösteren elektrik dağıtım ve satış sektörünün lider oyuncusu Enerjisa Enerji, dünyanın önde gelen bağımsız marka değerlendirme danışmanlık şirketi Brand Finance’in her yıl yayınladığı En Değerli Markalar Turkey 100 listesinde dört sıra birden yükselerek otuzuncu oldu. Geçtiğimiz yıla oranla yüzde 3,2 yükselen Enerjisa Enerji, marka değerini de 175 milyon USD’dan, 181 milyon USD’a çıkarmış oldu. Kendi sektöründe ilk 100 içinde yer alan tek marka olan Enerjisa Enerji’nin marka notu ise A’dan A+’a yükseldi. 

 Her yıl en büyük 5000 marka sıralaması yaparak ülke ve sektör bazında yaklaşık 100 rapor yayınlayan Brand Finance, en başarılı markalar listesini oluştururken markaların güçlerini arttırması için gerekli yatırımları yapması, paydaşlar nezdinde olumlu ve talebi tetikleyici algı oluşturması ve oluşan algıyı finansal sonuçlara yansıtma başarısı göstermesi kıstaslarını gözetiyor.

 Brand Finance listesinde yükselmenin kendileri için büyük bir memnuniyet olduğunu belirten Enerjisa Enerjisa CEO’su Murat Pınar ise “Brand Finance listesinde ilk 30 içinde yer aldığımız için mutluyuz. Bu sonuç bizim için diğer yıllara göre çok daha büyük önem taşıyor keza geçtiğimiz yıl yaşadığımız pandemi ortamında müşterilerimizin bize duyduğu güvenin sağlamlaşması bunun da marka değerimizin yükselmesine vesile olması mutluluk verici.  Bu anlamda ülkemizin büyüme potansiyeli yüksek olan elektrik dağıtım ve satış sektöründe teknoloji ve sürdürülebilirlik merkezli bir strateji ile ilerliyoruz. Yaptığımız yatırımlarla hem hizmet anlamındaki süreçlerimizi mükemmelleştiriyor hem de paydaşlarımıza faydalı olacak yeni iş modelleri geliştiriyoruz ‘’ dedi.

Bu haber 1832 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.