Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Fortune 500’e Kadooğlu Markaları Damgasını Vurdu

Güncelleme :07.07.2021

 Fortune 500 araştırmasında Kadooğlu Holding markaları yine üst sıralardaki yerini korudu. Fortune 500 sonuçlarına göre genel sıralamada Kadoil 146. sektör sıralamasında 11. Olurken, Kadooğlu Yağ açıklanan listede endüstriyel gıda imalatında 13. genel sıralamada ise 267.sırada yer aldı. 

Türkiye'nin en büyük 500 şirketinin belirlendiği Fortune 500 araştırmasında Kadooğlu Holding markaları yine üst sıralardaki yerini korudu. Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden Kadooğlu Holding bünyesinde akaryakıt faaliyetlerini sürdürdüğü Kadoil ve yemeklik yağ üretimi yapan ihracat şampiyonu Kadooğlu Yağ yine farkını konuşturdu.  Fortune 500 sonuçlarına göre genel sıralamada Kadoil 146. sektör sıralamasında 11. Olurken, Kadooğlu Yağ açıklanan listede endüstriyel gıda imalatında 13. genel sıralamada ise 267.sırada yer aldı. Geçtiğimiz ay açıklanan İSO 500’de de 83 basamak yükselerek 221.sırada yer alan Kadooğlu Yağ’ın 2021 hedeflerine ulaşmak için yoğun çalışmalar içerisinde olduklarını ifade eden Kadooğlu Yağ CEO’su Celal Kadooğlu sonuçtan memnun olduklarını ifade etti. 

Son iki yıldır dünya genelinde yaşanan pandemi sorunlarına rağmen özverili çalışmalarını arttırarak sürdüren Kadooğlu Holding bünyesinde faaliyet gösteren şirketler ülke ekonomisine yüksek katma değerler sağlamaya devam ediyor. Açıklanan sonuçlardan memnun olduklarını ifade eden Kadooğlu Yağ CEO’su Celal Kadooğlu “Kadooğlu Holding bünyesinde faaliyet gösteren şirketlerimizden Kadooğlu Yağ, İstanbul Sanayi Odası tarafından yapılan araştırma sonucunda Türkiye’nin en büyük 500 sanayi kuruluşu arasında 221.sırada yer almasının ardından bugün de Türkiye'nin en büyük 500 şirketinin belirlendiği Fortune 500 araştırmasında 267.sırada yer almıştır. Bu sonuçlar elbette bizler için onur verici bir durumdur. Bu sonuçlar yaptığımız yatırımların doğruluğunu gösterirken önümüzdeki süreçte gerçekleştireceğimiz yatırımlar içinde adeta yol gösterici olmuştur. Markalarımızın gelişmesi ve ülke ekonomisine katma değer oluşturması için yatırımlarımız devam edecektir. Güçlü ve büyük Türkiye ekonomisi için her büyük firma gibi bizlerde üzerimize düşenleri yapmaya devam ediyoruz. Firmalarımızın katma değeri yüksek ürünlere yönelmesi, daha çok üretim ve ihracat gerçekleştirerek istihdama katkı sağlaması için bütün çalışanlarımız ve iş ortaklarımızla var gücümüzle çalışıyoruz. İç piyasada temel hedefimiz ise, bitkisel yağ sektöründe Türkiye’nin en çok aranan markaları arasında yer alan Bizce’nin, her geçen yıl yurt içinde pazar payını artırarak ülke ekonomisine katkı sağlamasıdır” dedi.

Bu haber 1913 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.