Haberler > Akaryakıt Başlıkları Shell, yenilikçiliği ve işbirlikleriyle sektörün en değerli markası oldu![]() “Dünyanın En Değerli 500 Markası” araştırmasında 12’nci sıraya yükselen Shell, petrol ve gaz sektöründeki liderliğini de üç yıldır koruyor.Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın yaptığı araştırmaya göre marka değerini yüzde 35 artıran Shell, petrol ve gaz sektöründeki en değerli marka konumunu korudu. Brand Finance, Shell’in başarısındaki kilit unsurların müşteri odaklı yenilikçilik ve iş birlikleri olduğunu vurguladı.Brand Finance tarafından yapılan “Global 500 2013” (Dünyanın En Büyük 500 Markası) araştırmasına göre Shell’in marka değeri 2012 yılından bu yana yüzde 35 oranında arttı. 2010 yılında 19’uncu sırada yer alan Shell, 29.8 milyar dolar marka değeriyle bu yıl 12’nci sıraya yükseldi. Shell üç yıldır petrol ve gaz sektörünün en büyük markası konumunu koruyor.
|
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |