Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Dinçer Lojistik iş süreçlerini oyunlaştırarak geliştiriyor

Güncelleme :09.12.2021

 Dinçer Lojistik, geleceğin iş modeli ‘gamification’ı tüm iş süreçlerine uyarlamak için çalışmalarına hız verdi. Geçtiğimiz haziran ayında Push Up takımının operasyonlarda sipariş toplama etkinliğini artıran projesiyle ödül almasının ardından, kurum içinde düzenlenen webinar’larla oyunlaştırma hakkında bilgilendirmeler başladı. Gönüllü ekiplerin düzenli eğitimleriyle devam edecek aşamaların ardından, ‘gamification’ kültürünün 2022 yılında performans ve rating de dahil olmak üzere uçtan uca tüm süreçleri kapsaması hedefleniyor.

 Türkiye lojistik sektörünü geleceğe taşıma vizyonuyla yenilikçi çözümlerle faaliyetlerini sürdüren Dinçer Lojistik, rutin operasyonel süreçleri ‘oyun’a çevirerek verimliliği artırmayı hedefliyor.   Geçtiğimiz haziran ayında GamFed’in düzenlediği 3. Gamification Hackathon’undan ödülle dönen Dinçer Lojistik Push Up takımının ardından hız verilen şirket içi oyunlaştırma eğitimleri konusunda uygulanacak takvim belli oldu. Buna göre kurum içinde düzenlenen webinar’larla bilgilendirmeler yapılacak, gönüllü ekiplerin düzenli eğitimleriyle süreç devam edecek. 2022 yılında oyunlaştırma külütürünün performans ve rating de dahil olmak üzere uçtan uca tüm süreçlerde uygulanması planlanıyor. 

 Oyunlar motivasyonu artırıyor

 Konuyla ilgili bilgi veren Dinçer Lojistik CTO Murat Şencan, “Limelight Networks’ün The State of Online Gaming – 2020 araştırmasına göre dijital oyun oynayan bir kişi günde ortalama 6,20 saatini harcıyor. Bunun en büyük sebebi oyunların kattığı yüksek motivasyon. Bu motivasyonu oyun dışı alanlara taşımak iş hayatında önemli yeniliklerin, çözümlerin ve projelerin ortaya çıkmasını sağlıyor” dedi. 

 Dijital olgunluk yenilikçi uygulamalarla destekleniyor

 Küresel ekonomi içerisinde büyük etkisi bulunan lojistik sektörünü ileriye taşımak için yeni nesil uygulamaları devreye aldıklarını belirten Şencan, “Bu rekabet ortamında Dinçer Lojistik olarak sektör oyuncularından farklılaşmak için hem dijital hem de kültürel bir dönüşümden geçiyoruz. Kurum vizyonu ve stratejisi doğrultusunda çalışanların bilinç düzeyini eşleyip, birlikte belirlenen hedeflere ulaştırmayı amaçlıyoruz. ‘Oyunlaştırma’ da bu bakış açımızın bir parçası. Oyunlaştırmayı, lojistiğin neredeyse tüm alanlarında, çalışan motivasyonunu ve verimliliği arttırmak amacıyla kullanmak mümkün. İş süreçlerimizi oyunlaştırarak ekiplerin problem çözme yeteneklerini ve yaratıcı düşünme kabiliyetlerini artırmayı hedefliyoruz. Böylelikle dijital olgunluk seviyemizi yaratılacak yenilikçi uygulamalarla desteklemek ve tüm çalışanlarımızda bu oyunun bir parçası oldukları hissinin oluşmasını amaçlıyoruz” dedi.  

Bu haber 2849 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Talay Logistics Elektrikli Çekici Filosunu Habaş’ın Yerlileri İle Güçlendirdi... 03.05.2025
BOTAŞ Daire Başkanı Oğuzhan Oğuz, Uluslararası Gaz Birliği İcra Komitesi üyeliğine seçildi... 03.05.2025
Toyota Avrupa Pazarında Yüksek Satışlarıyla Parlamaya Devam Etti... 03.05.2025
Karsan’dan Ulaşımda Net Sıfır Emisyon Yol Haritası Projesi’ne Tam Destek! ... 03.05.2025
Enerji Sektörünün Kalbi Bursa’da Atacak... 03.05.2025
Kimya Sektörünün İhracatı 4 Ayda 10 Milyar Doları Aştı... 03.05.2025
Alman Enerjisine Sahip Opel Modellerinde Sıfır Faizli Finansman Olanakları!... 03.05.2025
Suriye'den Türkiye'ye enerji alanında yatırım çağrısı... 03.05.2025
EPDK, Petrol Ofisi AŞ'nin Konyaaltı’ndaki terminalinin depolama ve iletim hizmet tarifelerinde değişikliğe gitti... 03.05.2025
Bakan Bayraktar, "enerjide merkez ülke" olan bir Türkiye hedeflediklerini açıkladı... 03.05.2025
İstanbul Enerji AŞ geleceğe güç verdi... 03.05.2025
Shell'in ilk çeyrek karı % 28 düşüşle piyasa beklentilerinin üzerinde geldi... 03.05.2025
Anadolu Isuzu Suudi Arabistan pazarında... 03.05.2025
Enerji Bakanı Bayraktar, Irak, Moldova, Nijer, Suriye ve Libya enerji bakanlarıyla görüştü... 03.05.2025
Mercedes-Benz’den Mayıs ayı kampanyaları... 03.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.