Haber Ekonomi


Haberler > LPG Başlıkları

Vaillant Group Türkiye eğitim programları ile 2021 yılında 4.000’e yakın iş ortağına ulaştı

Güncelleme :30.03.2022

 Vaillant Group Türkiye, iş ortaklarının bilgi birikimini artırma hedefiyle yürüttüğü eğitim programı ile 2021 yılında 14 ilden 2.000’in üzerinde yetkili satıcı/satış noktası ve 2.000’e yakın servis teknisyeni olmak üzere 4.000’e yakın katılımcıya ulaştı. Vaillant ve DemirDöküm markaları özelinde düzenlenen eğitimler yüz yüze ve online olarak gerçekleştirildi.

Vaillant Group Türkiye, iş ortaklarının bilgi birikimini artırma ve kaliteli hizmet anlayışına fayda sağlama hedefiyle yürüttüğü eğitim çalışmalarını 2021 yılında da sürdürdü. Vaillant Group Türkiye çatısı altında yer alan Teknik ve Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen program kapsamında Vaillant ve DemirDöküm markaları özelinde 14 ilde eğitimler düzenlendi. Yerinde ve online olarak düzenlenen eğitimlerle, 271 eğitim seansında 2.000’in üzerinde yetkili satıcı ve 2.000’e yakın servis teknisyeni olmak üzere toplam 4.000’e yakın katılımcıya ulaşıldı. 

Vaillant markasında; online eğitimlerin yanı sıra İstanbul, Diyarbakır, Van, Bitlis, Muş olmak üzere 5 ilde yüz yüze seanslar gerçekleştirildi. 129 eğitim seansında toplam 1.791 kişiye ulaşıldı. DemirDöküm’de ise online platformların yanı sıra İstanbul, Çorum, Yozgat, Ankara, Kırşehir, Kayseri, Niğde, Aksaray, Eskişehir, Bilecik olmak üzere 10 ilde 142 eğitim seansı hayata geçirildi. Toplam 2.176 kişiye bilgi aktarımında bulunuldu. Her bölgeye özgü ürün ve hizmet ihtiyaçları doğrultusunda, bilgi farklılıkları gözetilerek uygulanan eğitimler, video ve görsellerle desteklendi. Gelişen teknolojik imkanlar ile öğrenmenin kolaylaştırıldığı eğitimler, iş ortakları tarafından büyük ilgi gördü.

 Saha ziyaretlerinde iş ortakları ile bilgi alışverişinde bulunuldu 

 2021 eğitim programı kapsamında ayrıca, uluslararası alanda, “İhracat Departmanı” iş birliğiyle İspanya ve Irak müşterileri için yüz yüze ve online eğitimler gerçekleştirildi. Programda, Teknik ve Eğitim Müdürlüğü tarafından cihazların montaj, devreye alım ve arıza çözümleri konusunda yetkili satıcı ve yetkili servislerine sahada teknik destekler verildi. Satış Öncesi birimi, saha ziyaretleri ve sistem çözümleri ile satınalma sürecinde olan projeler için destek verirken, gerçekleştirdiği yetkili satıcı ziyaretleri ile ürün ve süreçler hakkında iş ortakları ile bilgi alışverişinde bulundu. Satış Sonrası birimi ise motivasyonu artırma hedefiyle Türkiye’nin hemen hemen her noktasında yerinde müdahale ve yetkili satıcı, servis ziyaretlerini yıl boyunca sürdürdü.   

Bu haber 2258 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
OPET ve Yapı Kredi iş birliğiyle UTTS akaryakıt ödemelerinde otomatik ödeme dönemi başlıyor... 22.08.2025
Astor Enerji yılın ilk yarısında güçlü performansıyla öne çıktı... 22.08.2025
Kaçak Elektrik Denetimine Silahlı Müdahale... 22.08.2025
Aksa Doğalgaz, izinsiz kazıların yarattığı risklere dikkat çekiyor... 22.08.2025
OPET Apeksa İstasyonu, Sakarya’da hizmete açıldı... 22.08.2025
Alışan’da Güneş Enerjisi Dönemi Başladı ... 22.08.2025
Rosatom, Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nin Dördüncü Güç Ünitesi’ne Ait Reaktörün Kontrol Montajına Başladı... 22.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.