Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

TORA’da Satış Sonrası Destek Hizmetleri

Güncelleme :02.10.2022

 TORA’da satış sonrası destek hizmetlerini anlatan TORA Servis Sorumlusu Muharrem Yeşilyurt, konu hakkında şunları dedi;

TORA’nın bugün sektörde gelmiş olduğu konum, temsil ettiği dünya lideri ürünler, hizmet verdiği seçici  müşteri portföyünü bilgi ve insana yaptığı yatırıma borçludur. Bugün ürünlerimiz ve hizmetlerimiz ile tüm Türkiye ve yurt dışı da dahil yüzlerce müşteriye ulaşmaktayız.

TORA  olarak müşterilerimiz ile bağlarımızı daima güçlü tutmayı hedefliyoruz. Çağrı Merkezine daha kolay ulaşım sağlanabilmesi için Çağrı Merkezi hattı dışında yaklaşık 8 yıldır WhatsApp ve diğer dijital iletişim kanalları ile 7/24 müşterilere hizmet sağlanmakta. Müşteriler bu kanallar üzerinden arıza taleplerini, şikayet ve önerilerini tarafımıza ulaştırır.

 Çağrı Merkezine gelen tüm talepler ERP sistemine kayıt edilmekte, önceliğimiz gelen arıza bildirimlerini  iyi bir şekilde analiz ederek telefon desteği ile çözmektir. TORA montajını yaptığı her ürüne, IOT teknoloji ile haberleşebileceği bir alt yapı kurar. Bu sayede cihazlara online erişim sağlayarak hızlı ve güvenir şekilde çözümler sunar. Gelen arıza taleplerinin ortalama  %42’si IOT teknoloji ile uzaktan çözümlenmekte.

Türkiye’nin dört bir tarafına yayılmış geniş servis ağıyla tüm coğrafyamıza servis hizmeti veriyoruz. Hedefimiz sıfır kaza ile müşteri memnuniyeti en üst düzeyde tutarak servis süreçlerini en hızlı şekilde tamamlamak. Bu kapsamda satış sonrası hizmetler olarak müşterilerimizin  7/24 ulaşabileceği Çağrı Merkezi tüm süreçler için destek sağlar.  Çağrı Merkezi alt yapısı tüm teknik donanımlara sahip olduğu için pandemi gibi zor koşullarda bile  her alandan çalışmaya uygun bir süreç yürütmüştür.

Çağrı Merkezinde görevlendirilen personeller saha tecrübesine sahip oldukları için müşterilerden gelen taleplerde daha hızlı şekilde reaksiyon gösterir.

TORA olarak 40 bölgede yerleşik servis ağımız ile sahada kontrol sağlanacak arıza talepleri en yakın bölge servisimize yönlendirilir. Servis süreçlerinin planlanması ve tamamlanması çağrı merkezimiz tarafından sürekli takip edilir.

İş bitiminde müşterilerimizin memnuniyetini ölçmek TORA tarafında önemli bir etaptır ve otomatik -rastgele  aramalar, anket gönderimleri, servis formunda memnuniyet ölçüm bölümleri ile sürecin doğru işliyor olması teyit edilmektedir. Tarafımıza iletilen tüm şikayetler titizlik ile inceleyip ana merkezdeki yönetim kadrosu tarafında değerlendirilir.

Satış sonrası destek  hizmetleri olarak ürün kullanımı süresince ortaya çıkabilecek her türlü problemde TORA olarak destek sağlamaktayız. Ayrıca TORA Çağrı merkezine aşağıdaki iletişim bilgilerinden ulaşabilirsiniz;

Tora Çağrı Merkezi  0850 222 87 22

Tora WhatsApp        0533 386 79 71

Bu haber 3028 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
MINI, Ultra Maraton Yüzücüsü Aysu Türkoğlu’nun Sınır Tanımayan Yolculuğuna Eşlik Ediyor... 25.11.2025
TPAO'nun Batman, Mardin ve Şırnak'ta petrol arama ruhsat süreleri uzatıldı... 25.11.2025
Aksa Enerji, Burkina Faso’da 20 Yıllık Elektrik Satış Anlaşması İmzaladı... 25.11.2025
Çoruh EDAŞ, Zorlu Kış Şartlarına Karşı Sahada Önlemlerini Aldı... 25.11.2025
Üçay Mühendislik’ten Sıfır Karbon Binalar İçin Entegre Enerji Çözümleri... 25.11.2025
OSD, Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Birliği - OICA Konseyi’ne Seçildi!... 25.11.2025
Tırsan, Logitrans 2025’te de sektör ile buluştu... 25.11.2025
EN YAKIT araç şarj sektöründe 2026’da çıtayı yükseltecek... 25.11.2025
Türkiye, 2026 Enerji Depolama Dönüşümüne Hazırlanıyor... 25.11.2025
Bakan Bayraktar, YEKA-GES yarışmaları 400 milyon dolara eşdeğer ... 25.11.2025
IEA Başkanı Birol: Enerji güvenliğinde en büyük risk kritik minerallerde... 25.11.2025
EPDK, lisanssız elektrik üretim yönetmeliğinde değişiklik yaptı... 25.11.2025
Otokar, 11. Busworld Türkiye'nin Diamond ve Basın Yemeği Sponsoru oldu ... 25.11.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.