Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Anadolu Isuzu’ya Yılın Müşteri Markası Ödülü

Güncelleme :27.10.2022

 Anadolu Isuzu, ALFA Awards 2022 Ödülleri Ticari Otomotiv kategorisinde “Yılın Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markası” seçildi.

 Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, bu sene sekizincisi gerçekleştirilen ve müşteri deneyimi yönetimindeki başarısıyla sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların belirlendiği ALFA Awards 2022 Ödülleri Ticari Otomotiv kategorisinde “Yılın Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markası” seçildi.

 Deneyim tasarımı alanında Türkiye’de verilen en önemli ödül olarak kabul edilen ALFA Awards’un kazananları, XCO’22 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nin ardından gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen ALFA Awards’ta 60’a yakın kategoride aldıkları ALFA puanlarıyla en iyi müşteri deneyimini yaşatan markalar “Customer Brand” olarak ödüllendirildi.

 Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, konuyla ilgili açıklamasında şunları söyledi: “Anadolu Isuzu olarak faaliyetlerimizi müşterilerimize, topluma, ürünlerimizle sunulan hizmetlerden yararlananlara ve diğer tüm paydaşlarımıza sürdürülebilir değer katma hedefiyle sürdürüyor, her zaman en iyi deneyimi ve en yüksek müşteri memnuniyetini sağlamak için çalışıyoruz. Bu açıdan, dünyanın dört bir yanında söz konusu deneyimi yaşayan müşterilerimizin memnuniyetini ifade etmesi bizim açımızdan kuşkusuz en büyük ödül. Bunun için ortaya koyduğumuz kararlılık ve çabanın kamuoyunun görüşünü ortaya koyan bağımsız araştırmalarla bir kez daha teyit edildiğini görmek bizleri gururlandırıyor. Bu vesileyle başarımızı mümkün kılan ve ortak olan tüm çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza, bayilerimize ve müşterilerimize teşekkür ediyorum.”

 Kazananlar nasıl belirleniyor? 

Yılın “Customer Brand”lerini ödüllendiren ALFA Awards’da kazananlar uluslararası standartlarla oluşturulan özgün bir metadoloji belirleniyor. Endekse temel oluşturan kapsamlı araştırmada ±2,75 hata paylı, rastlantısal olarak belirlenen Türkiye temsili 12 ilde 1200 kişiyle yüz yüze görüşülüyor. “Müşterilerin arzu boyutu”, “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu”, “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi parametrelerin yer aldığı araştırma 50’nin üstünde kategoride gerçekleştiriliyor.

Bu haber 1569 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Talay Logistics Elektrikli Çekici Filosunu Habaş’ın Yerlileri İle Güçlendirdi... 03.05.2025
BOTAŞ Daire Başkanı Oğuzhan Oğuz, Uluslararası Gaz Birliği İcra Komitesi üyeliğine seçildi... 03.05.2025
Toyota Avrupa Pazarında Yüksek Satışlarıyla Parlamaya Devam Etti... 03.05.2025
Karsan’dan Ulaşımda Net Sıfır Emisyon Yol Haritası Projesi’ne Tam Destek! ... 03.05.2025
Enerji Sektörünün Kalbi Bursa’da Atacak... 03.05.2025
Kimya Sektörünün İhracatı 4 Ayda 10 Milyar Doları Aştı... 03.05.2025
Alman Enerjisine Sahip Opel Modellerinde Sıfır Faizli Finansman Olanakları!... 03.05.2025
Suriye'den Türkiye'ye enerji alanında yatırım çağrısı... 03.05.2025
EPDK, Petrol Ofisi AŞ'nin Konyaaltı’ndaki terminalinin depolama ve iletim hizmet tarifelerinde değişikliğe gitti... 03.05.2025
Bakan Bayraktar, "enerjide merkez ülke" olan bir Türkiye hedeflediklerini açıkladı... 03.05.2025
İstanbul Enerji AŞ geleceğe güç verdi... 03.05.2025
Shell'in ilk çeyrek karı % 28 düşüşle piyasa beklentilerinin üzerinde geldi... 03.05.2025
Anadolu Isuzu Suudi Arabistan pazarında... 03.05.2025
Enerji Bakanı Bayraktar, Irak, Moldova, Nijer, Suriye ve Libya enerji bakanlarıyla görüştü... 03.05.2025
Mercedes-Benz’den Mayıs ayı kampanyaları... 03.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.