Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Anadolu Isuzu’ya Yılın Müşteri Markası Ödülü

Güncelleme :27.10.2022

 Anadolu Isuzu, ALFA Awards 2022 Ödülleri Ticari Otomotiv kategorisinde “Yılın Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markası” seçildi.

 Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, bu sene sekizincisi gerçekleştirilen ve müşteri deneyimi yönetimindeki başarısıyla sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların belirlendiği ALFA Awards 2022 Ödülleri Ticari Otomotiv kategorisinde “Yılın Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markası” seçildi.

 Deneyim tasarımı alanında Türkiye’de verilen en önemli ödül olarak kabul edilen ALFA Awards’un kazananları, XCO’22 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nin ardından gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen ALFA Awards’ta 60’a yakın kategoride aldıkları ALFA puanlarıyla en iyi müşteri deneyimini yaşatan markalar “Customer Brand” olarak ödüllendirildi.

 Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, konuyla ilgili açıklamasında şunları söyledi: “Anadolu Isuzu olarak faaliyetlerimizi müşterilerimize, topluma, ürünlerimizle sunulan hizmetlerden yararlananlara ve diğer tüm paydaşlarımıza sürdürülebilir değer katma hedefiyle sürdürüyor, her zaman en iyi deneyimi ve en yüksek müşteri memnuniyetini sağlamak için çalışıyoruz. Bu açıdan, dünyanın dört bir yanında söz konusu deneyimi yaşayan müşterilerimizin memnuniyetini ifade etmesi bizim açımızdan kuşkusuz en büyük ödül. Bunun için ortaya koyduğumuz kararlılık ve çabanın kamuoyunun görüşünü ortaya koyan bağımsız araştırmalarla bir kez daha teyit edildiğini görmek bizleri gururlandırıyor. Bu vesileyle başarımızı mümkün kılan ve ortak olan tüm çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza, bayilerimize ve müşterilerimize teşekkür ediyorum.”

 Kazananlar nasıl belirleniyor? 

Yılın “Customer Brand”lerini ödüllendiren ALFA Awards’da kazananlar uluslararası standartlarla oluşturulan özgün bir metadoloji belirleniyor. Endekse temel oluşturan kapsamlı araştırmada ±2,75 hata paylı, rastlantısal olarak belirlenen Türkiye temsili 12 ilde 1200 kişiyle yüz yüze görüşülüyor. “Müşterilerin arzu boyutu”, “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu”, “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi parametrelerin yer aldığı araştırma 50’nin üstünde kategoride gerçekleştiriliyor.

Bu haber 1642 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
MINI, Ultra Maraton Yüzücüsü Aysu Türkoğlu’nun Sınır Tanımayan Yolculuğuna Eşlik Ediyor... 25.11.2025
TPAO'nun Batman, Mardin ve Şırnak'ta petrol arama ruhsat süreleri uzatıldı... 25.11.2025
Aksa Enerji, Burkina Faso’da 20 Yıllık Elektrik Satış Anlaşması İmzaladı... 25.11.2025
Çoruh EDAŞ, Zorlu Kış Şartlarına Karşı Sahada Önlemlerini Aldı... 25.11.2025
Üçay Mühendislik’ten Sıfır Karbon Binalar İçin Entegre Enerji Çözümleri... 25.11.2025
OSD, Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Birliği - OICA Konseyi’ne Seçildi!... 25.11.2025
Tırsan, Logitrans 2025’te de sektör ile buluştu... 25.11.2025
EN YAKIT araç şarj sektöründe 2026’da çıtayı yükseltecek... 25.11.2025
Türkiye, 2026 Enerji Depolama Dönüşümüne Hazırlanıyor... 25.11.2025
Bakan Bayraktar, YEKA-GES yarışmaları 400 milyon dolara eşdeğer ... 25.11.2025
IEA Başkanı Birol: Enerji güvenliğinde en büyük risk kritik minerallerde... 25.11.2025
EPDK, lisanssız elektrik üretim yönetmeliğinde değişiklik yaptı... 25.11.2025
Otokar, 11. Busworld Türkiye'nin Diamond ve Basın Yemeği Sponsoru oldu ... 25.11.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.