Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

"IJveer 56" feribotu, DAF'ın az bakım gerektiren motorlarıyla donatılacak

Güncelleme :10.11.2022

 DAF Components, Amsterdam'ın IJveer 56 feribotu için iki PACCAR MX-11 motor sağlayacaktır. Belediye toplu taşıma şirketi GVB; düşük NOx emisyonları, düşük yakıt tüketimi ve daha uzun servis aralıkları nedeniyle bu motorları seçti. Ayrıca feribotun karbon ayak izini daha da azaltmaya yardımcı olan GTL ve HVO gibi yeni alternatif yakıtlara da kolayca geçilebilir.

DAF tarafından sağlanan güç kaynakları, NPS Diesel ve Vink Diesel iş birliğiyle "uyumlu hale getirilmiş" olan en yeni nesil Euro 6 PACCAR MX-11 motorların modelleridir. Değişiklikler, motorların sıcak motor odasında en iyi şekilde çalışmasını sağlamak için uyarlanmış bir soğutma sistemini içerir. 

Talsma Shipyard Franeker, yarı kapalı büyük IJveer 56 feribotunu PACCAR motorlarıyla donatacaktır. DAF Components, uygulamanın başarıyla gerçekleştirilmesinin ardından ek olarak altı MX-11 motor siparişi alabilir.

Benzersiz ve sürdürülebilir bir çözüm

DAF Trucks Bileşen Satışları Direktörü Alfred Beuwer "Motorlarımız, ülke içi su yolu taşımacılığı için en katı emisyon standardı Stage V IWW direktifinin gerektirdiğinden daha temizdir" diyor. Motorlar çok düşük hızlarda maksimum performans sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Beuwer şu şekilde detaylandırıyor: "Bu, hem düşük yakıt tüketimi hem de yolcular için daha konforlu bir deneyim anlamına gelir; motorlar aynı zamanda düşük titreşime sahiptir ve sessizdir. Temiz, konforlu ve verimli olan bu PACCAR motorlar; neredeyse tüm ülke içi su yolu taşımacılığı için benzersiz ve sürdürülebilir bir çözümdür."

Beş milyon yolcu

Amsterdam'ın ücretsiz feribot sistemi, şehrin kuzey ve güney kesimleri arasında pek çok kişi için vazgeçilmez bir bağlantıdır. Bu nedenle feribotlar sabahın erken saatlerinden akşam geç saatlere kadar ve hatta bazen günün her saatinde çalışır. Feribotlar, IJ nehri boyunca her yıl toplamda yaklaşık beş milyon yolcu taşır. 

Maksimum kullanılabilirlik

Amsterdam'da toplu taşıma büyük ölçüde IJveren feribotlarına dayanır, bu nedenle feribotların mümkün olduğunca çok çalışması çok önemlidir. PACCAR MX-11 motor da bu açıdan üstündür. Bu motor tipi için standart değer 500 ile 600 çalışma saati arasında bir servis aralığı olsa da bu DAF motorlar, yalnızca 2000 motor saatinde bir servis bakımı yapılmasına ihtiyaç duyar, bu da kullanılabilirliği artırır. 

Amsterdam Limanı için PACCAR motorları

Amsterdam yerel hükümetine ait gemiler, PACCAR motorlarıyla ilk kez donatılmıyor. Daha önce DAF Components, Amsterdam Limanı (iki MX-13 motorlu bir gemi) ve Waternet (her biri bir MX-11 motorlu üç elektrikli hibrit tekne) için PACCAR MX motorlar sağlamıştı.

Bu haber 1659 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
MINI, Ultra Maraton Yüzücüsü Aysu Türkoğlu’nun Sınır Tanımayan Yolculuğuna Eşlik Ediyor... 25.11.2025
TPAO'nun Batman, Mardin ve Şırnak'ta petrol arama ruhsat süreleri uzatıldı... 25.11.2025
Aksa Enerji, Burkina Faso’da 20 Yıllık Elektrik Satış Anlaşması İmzaladı... 25.11.2025
Çoruh EDAŞ, Zorlu Kış Şartlarına Karşı Sahada Önlemlerini Aldı... 25.11.2025
Üçay Mühendislik’ten Sıfır Karbon Binalar İçin Entegre Enerji Çözümleri... 25.11.2025
OSD, Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Birliği - OICA Konseyi’ne Seçildi!... 25.11.2025
Tırsan, Logitrans 2025’te de sektör ile buluştu... 25.11.2025
EN YAKIT araç şarj sektöründe 2026’da çıtayı yükseltecek... 25.11.2025
Türkiye, 2026 Enerji Depolama Dönüşümüne Hazırlanıyor... 25.11.2025
Bakan Bayraktar, YEKA-GES yarışmaları 400 milyon dolara eşdeğer ... 25.11.2025
IEA Başkanı Birol: Enerji güvenliğinde en büyük risk kritik minerallerde... 25.11.2025
EPDK, lisanssız elektrik üretim yönetmeliğinde değişiklik yaptı... 25.11.2025
Otokar, 11. Busworld Türkiye'nin Diamond ve Basın Yemeği Sponsoru oldu ... 25.11.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.