Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

“Masdaf Yılın Servisi Ödülleri” Sahiplerini Buldu

Güncelleme :15.12.2022

 Masdaf, yetkili servis firmalarının hizmet kalitesini; ölçmek, geliştirmek ve ödüllendirmek amacıyla geliştirdiği “performans-karne sistemi” ile yılın en iyi 8 yetkili servis firmasını ödüllendirdi.

Pompa sektörünün öncü markası Masdaf, ileri teknoloji pompa sistemlerinin yanı sıra satış sonrası servis hizmetlerinde de yüksek müşteri memnuniyeti sunmaya devam ediyor.

Masdaf, servislerinin hizmet kalitesini; ölçmek, geliştirmek ve ödüllendirmek amacıyla 2021 yılının ilk çeyreğinde hayata geçirdiği “performans-karne sistemi” ile satış sonrası hizmetlerde ki müşteri deneyimlerini yakından takip ediyor. Bu kapsamda yapılan değerlendirme neticesinde Masdaf’ın üst düzey performans sergileyen ve diğer meslektaşlarına da örnek olan 8 yetkili servis firması “yılın servisi ödülü”nü almaya hak kazandı. 

Masdaf Tuzla Fabrikası’ndaki Özer Polatoğlu Oditoryumu’nda gerçekleşen ödül töreninde; “Ciro Başarı”, “Kurumsal İletişim”, “Hizmette Kalite ve Liyakat” kategorilerinde başarı göstererek, ödül almaya hak kazanan firmalara ödüllerini Masdaf Genel Müdürü Vahdettin Yırtmaç takdim etti. Masdaf Yılın Servisi Ödülleri kapsamında;

yedek parça alımlarında merkezle çalışıp yüksek tutarda ciro yapan “İstanbul Kardeşler Teknik” ve “Adana Asil Hidrofor” firmaları “Ciro Başarı”;

saha ve atölye donanımlarında, medya ve tüm mecralardaki iletişim dilinde kurumsal yapıya uygun davranarak, yüksek marka bağlılığı gösteren “İstanbul ERD Servis” ve “Antalya Aysu Tesisat” firmaları “Kurumsal İletişim”;

karne notları yüksek, müşteri anketlerinde, eğitim ve gizli müşteri puanlamalarında üst düzey başarı göstermiş “Manisa Tasarım Teknik”, “İstanbul Astek Pompa”, “Ordu Türksan Teknik” ve “Eskişehir Erkan Bobinaj” firmaları ise “Hizmette Kalite ve Liyakat” kategorilerinde “Masdaf Yılın Servisi” ödülüne layık görüldü.

“Operasyonel sürekliliği sağlamak önemli”

Törende konuşma yapan Masdaf Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Hüseyin İpekoğlu, “Müşterilerimize, Masdaf ürünlerini; sorunsuz, uzun ömürlü ve asgari maliyetle kullanma olanağı sunmak için elimizden geleni yapmak görevimiz. Olası sorunlarda; arızanın kaynağını araştırmak ya da sorun yaşatabilecek unsurları anlayıp, erkenden bertaraf ederek, operasyonel sürekliliği sağlamak önemli. Bunu alışkanlık haline getirmeyi başaran, ürüne ve müşteriye bir hekim gibi yaklaşabilen servislerimizin benzer ölçüde saygıyı hak ettiklerine de inanıyoruz. Bu anlamda örnek olabilecek iş ortaklarımıza ödüllerini vermekten mutluyuz” dedi.

Bu haber 3126 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
MINI, Ultra Maraton Yüzücüsü Aysu Türkoğlu’nun Sınır Tanımayan Yolculuğuna Eşlik Ediyor... 25.11.2025
TPAO'nun Batman, Mardin ve Şırnak'ta petrol arama ruhsat süreleri uzatıldı... 25.11.2025
Aksa Enerji, Burkina Faso’da 20 Yıllık Elektrik Satış Anlaşması İmzaladı... 25.11.2025
Çoruh EDAŞ, Zorlu Kış Şartlarına Karşı Sahada Önlemlerini Aldı... 25.11.2025
Üçay Mühendislik’ten Sıfır Karbon Binalar İçin Entegre Enerji Çözümleri... 25.11.2025
OSD, Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Birliği - OICA Konseyi’ne Seçildi!... 25.11.2025
Tırsan, Logitrans 2025’te de sektör ile buluştu... 25.11.2025
EN YAKIT araç şarj sektöründe 2026’da çıtayı yükseltecek... 25.11.2025
Türkiye, 2026 Enerji Depolama Dönüşümüne Hazırlanıyor... 25.11.2025
Bakan Bayraktar, YEKA-GES yarışmaları 400 milyon dolara eşdeğer ... 25.11.2025
IEA Başkanı Birol: Enerji güvenliğinde en büyük risk kritik minerallerde... 25.11.2025
EPDK, lisanssız elektrik üretim yönetmeliğinde değişiklik yaptı... 25.11.2025
Otokar, 11. Busworld Türkiye'nin Diamond ve Basın Yemeği Sponsoru oldu ... 25.11.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.