Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

TORA’da müşteri memnuniyet süreçleri

Güncelleme :18.01.2023

 Müşteri memnuniyeti, müşterilerin aldığı ürün veya hizmet sonrası kullanıcıların memnuniyetlik durumunu kapsar

Müşteri memnuniyeti, müşterilerin aldığı ürün veya hizmet sonrası kullanıcıların memnuniyetlik durumunu kapsar, ihtiyaç ya da yaşanan bir sıkıntı sonrası mevcut durumları iyileştirir ve sürdürülebilirlik için önemli bir süreçtir.

Memnuniyet ölçümü birçok kanal yoluyla gerçekleşmektedir. TORA bünyesinde bu süreç aşağıdaki başlıklar altında 8 kanalla değerlendirilmektedir;

Memnuniyet Anketi

Memnuniyet Aramaları

E-mail yoluyla 

Otomatik anket dönüşleri

Sosyal medya tarafından iletilen konular

Personellere ulaşan konular

Web sayfalarından iletilen bildirimler

Santral aramaları

Bu farklı kanallardan toplanan konular tek bir havuz içerisinde; konu kategorileri, departman birimleri, konuların önceliklendirme dereceleri şeklinde gruplandırılarak aksiyon alınır ve ölçümlenir.

Müşteri memnuniyet analizi dönemsel ve aylık değerlendirmeler ile yönetim tarafında değerlendirilmesinin yanı sıra haftalık olarak da TORA tarafında ele alınır. Müşteri sadakatinin dönüşlere verilen önem ve memnuniyet ölçümüyle ilgili olduğuna inanan TORA, tüm iş süreçlerinde bu prensip ile ilerlemektedir. 

TORA için ‘Müşteri Sadakat’ süreci nedir?

Müşteriler ile güçlü ilişkiler kurarak onların hem işlemsel hem de genel değerlerini göz önünde bulundurup isteklerini sürekli olarak anlamak için müşterilerinizle kurulan bağdır. İç müşteri ve son kullanıcı arasındaki süreçleri samimiyetle yürütüp kanalları bu doğrultuda programlamak TORA’nın ilerleyiş şemasını oluşturur. 

Bu kanallardan birisi olan Servis süreçleri de IOT teknoloji ile kesintisiz veri hizmeti, hızlı raporlama müşterilerimiz her türlü soruları cevaplandırmaktadır.

Çağrı Merkezine gelen tüm talepler ERP sistemine kaydedilmekte, önceliğimiz gelen arıza bildirimlerini iyi bir şekilde analiz ederek çözmektir. TORA montajını yaptığı her ürüne, IOT teknoloji ile haberleşebileceği bir alt yapı kurar. Bu sayede cihazlara online erişim sağlayarak hızlı ve güvenir şekilde çözümler sunar. Gelen arıza taleplerinin ortalama %42’si IOT teknoloji ile uzaktan çözümlenmekte.

 #MüşteriMemnuniyet #Memnuniyet #IOT 

Bu haber 3129 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.