Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

OPET, Temizlik ve Hijyende Yarattığı Farkı Teknolojiyle Güçlendiriyor...

Güncelleme :25.04.2023

 Yenilikçi bakış açısıyla akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET’in “Farkı Açıyoruz” reklam kampanyasının devam filmi izleyicilerle buluştu. Yeni filmde, OPET’in “Temiz Tuvalet Kampanyası” ile fark yarattığı tuvaletlerinde yer alan “Akıllı Poster” uygulaması ve yeniliklere dikkat çekiliyor.

OPET’in “Opet’se fark eder” stratejisinin bir parçası olan “Farkı Açıyoruz” kampanyasının ikinci filmi yayına girdi. Yeni filmde, OPET’in dijitalleşme ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarının en iyi örneklerinden biri olan “Akıllı Poster” uygulamasına dikkat çekiliyor. “Temizlik ve hijyende farkı teknolojiyle açıyoruz” temasıyla hazırlanan filmde, OPET Temiz Tuvalet Kampanyası ile 2000 yılından bu yana devam eden temizlik ve hijyen yaklaşımındaki yeni teknoloji anlatılıyor. 

OPET Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin, “Farkı Açıyoruz” kampanyası ile ürün, hizmet ve sosyal sorumluluk projeleriyle yarattıkları farkı daha da ileriye taşıyacak çalışmalar konusunda “Bizi izlemeye devam edin” mesajı verdiklerini söyledi. Zengin, “Biz, “ilk”lerin, “en”lerin ve “tek”lerin markası olarak kendimizle yarışıyoruz. Hedefimiz mükemmellik. Yeni kampanyamızda da bu hedefe vurgu yapıyoruz. Akaryakıt sektörünü dönüştüren çalışmalarımıza Cumhuriyet’imizin 100. yılına yakışır yeni hizmetler eklemek üzere çalışmalarımıza devam ediyoruz” diye konuştu. 

Türkiye’nin Uygarlık Projesi: Temiz Tuvalet Kampanyası 

OPET’in, fark yarattığı temiz tuvaletlerinde NFC teknolojisi ile hayata geçirdiği “Akıllı Poster” uygulaması, karekod altyapısı ve ilave geliştirmeler ile yenilendi. Buna göre, müşteri şikayetlerine anlık dönüş yapılırken, ilgini bayinin bilgilendirilmesi ve müşterilere geri bildirim oluşturan bir süreç oluşturuldu. İstasyonlarda yer alan posterler üzerindeki karekodların okutulması ile başlayan uygulama ile müşteri deneyimi yakından takip ediliyor, yaşanan problemler zaman kaybedilmeden çözümleniyor. 

OPET markasının hijyenle özdeşleşmesinin ilk adımı olan Temiz Tuvalet Kampanyası 23 yıl önce başlayarak bugün tüm Türkiye’nin benimsediği bir uygarlık projesine dönüştü. Uygulandığı ilk günden bu yana toplumsal değişim yaratan Temiz Tuvalet Kampanyası, OPET istasyonları dışında kamu iş birlikleri ile yapılan eğitim ve bilinçlendirme çalışmaları ile devam ediyor.   

Bu haber 2063 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.