Haberler > Akaryakıt Başlıkları PETKİM’in Müşteri Şikayet Yönetim Sistemi Belgelendi![]() Müşteri odaklı çalışmalara ağırlık veren Petkim, Türkiye petrokimya sektöründe TS ISO 10002 Müşteri Şikayet Yönetimi Sistemi’ne geçen ilk şirket oldu.Petkim Genel Müdürü Sadettin Korkut, “Şirketimizin genlerinde kalite var. Alınan belge müşteriye yönelik tüm süreçlerde etkin bir standardımız olacak” dedi.Hayatımızdaki birçok ürünün temel hammaddesini üreten Petkim, müşteri odaklı çalışmalarını aldığı belgeyle taçlandırdı. Türkiye petrokimya sektöründe TS ISO 10002 Müşteri Şikayet Yönetimi Sistemi’ne geçen ilk şirket olan Petkim, TSE tarafından şeffaflık, erişebilirlik, objektiflik, hesap verebilirlik, sürekli iyileştirme gibi birçok standartta ele alınan değerlendirmelerden başarıyla geçti. Petkim’in Aliağa’daki şirket merkezinde düzenlenen TS ISO 10002 Müşteri Şikayet Yönetim Sistemi belgelendirme törenine İzmir Vali Yardımcısı İsmail Kaya ve TSE Başkanı Hulusi Şentürk katıldı.
Petkim’de entegre üretim sisteminin oldukça başarılı çalıştığını dile getiren Sadettin Korkut, sözlerini şöyle sürdürdü: “Bugüne kadar uyguladığımız müşteri ilişkileri yönetim sistemleri, QDMS süreci ve şimdi ISO 10002 Müşteri Şikayet Yönetimi Sistemi birer basamak oluşturuyor. Şirketimiz bu sistem standartlarını benimseyip geliştirerek önümüzdeki dönemde daha uluslararası başarılar gerçekleştireceğiz. Ana hissedarımız olan SOCAR’ın Rafineri-Petrokimya-Enerji-Lojistik Entegrasyonu vizyonuyla ele aldığı yatırımlar önümüzdeki birkaç yıl içinde üretime başlamış olacak.”
|
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |