Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Horoz Lojistik Pembelere Büründü!

Güncelleme :01.11.2023

 Horoz Lojistik'ten Meme Kanseri Farkındalığına Destek: Pembe Ekim Etkinliği

 Horoz Lojistik, meme kanseri farkındalığını artırmak amacıyla geleneksel olarak düzenlediği "Meme Kanseri Farkındalık Ayı" etkinliği kapsamında pembe giyinerek, meme kanseri mücadelesine destek vermeye devam ediyor. Bu yılın teması, "Korkma, Bilinçlen, Kontrol Et, Fark Et!" olarak belirlendi.

 Horoz Lojistik Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü Hece Özyaman, bu yılki etkinliği şu sözlerle açıkladı: “Meme kanseri, kadın kanser türlerinin en yaygın ve korkulanı haline gelmiştir ve ne yazık ki günümüzde her 8 kadından biri meme kanserine maruz kalmaktadır. Ayrıca, her 100 kadına karşılık, 1 erkekte de meme kanseri görülmeye başlamıştır. Tüm makaleler ve çalışmalarla elde edilen veriler her geçen yıl meme kanserinin görülme sıklığının arttığını göstermektedir. Horoz Lojistik olarak, meme kanseri konusunda farkındalık oluşturmayı amaçlayarak, bu zorlu hastalığın erken teşhisi konusunda mesaj vermeye devam ediyoruz. Bu sorunun üstesinden gelmek için korkusuzca, bilinçlenerek, düzenli kontroller yaparak, önce kendimizi sonra bedenimizi fark etmeliyiz.

 Kadın çalışan sayısı her geçen gün artan Horoz Lojistik, sosyal duyarlılık olarak meme kanseri farkındalığını büyük bir önemle desteklemekte. Bu bağlamda, Meme Kanseri Farkındalık Ayı, toplumu bilinçlendirmek ve bu önemli konuya dikkat çekmek için büyük bir fırsat olduğunu düşünüyoruz. Biz de bu vesile ile Türk Meme Vakfı’nın Şişecam ortaklığında ürettirdiği Duyarlılık Mataralarını çalışanlarımıza farkındalık hediyesi olarak hazırlattık. Bu matara, su içmelerini teşvik ederken kişisel kontrollerini hatırlatmayı amaçlamaktadır. Üst yönetimimiz de konuyu ne kadar sahiplendiğimizi göstermek adına pembe tişörtlerle duyarlılıklarını gösterdiler. Horoz Lojistik olarak, gelecekte de toplumsal kampanyalara destek olmaya ve toplumun daha iyi bir geleceğe ulaşmasına katkıda bulunmaya devam edeceğiz.

 Ayrıca, "Bugün su içtin mi?" kampanyası kapsamında, Paşabahçe'nin yeni 500 ml Vita şişenin satışından sağlanan katkı payı, Türkiye Meme Vakfı (MEVA)’nın meme sağlığı ile ilgili farkındalığı geliştirme çalışmalarına destekte bulunuyor.”

 Meme kanseri konusunda farkındalığı artırmak ve konuya daha fazla dikkat çekme misyonunu sürdüren Horoz Lojistik’in bu yılki etkinliği; kadın, erkek tüm çalışanlar ve üst yönetim tarafından büyük bir ilgi ile gerçekleşti.

 

Bu haber 7530 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
OPET ve Yapı Kredi iş birliğiyle UTTS akaryakıt ödemelerinde otomatik ödeme dönemi başlıyor... 22.08.2025
Astor Enerji yılın ilk yarısında güçlü performansıyla öne çıktı... 22.08.2025
Kaçak Elektrik Denetimine Silahlı Müdahale... 22.08.2025
Aksa Doğalgaz, izinsiz kazıların yarattığı risklere dikkat çekiyor... 22.08.2025
OPET Apeksa İstasyonu, Sakarya’da hizmete açıldı... 22.08.2025
Alışan’da Güneş Enerjisi Dönemi Başladı ... 22.08.2025
Rosatom, Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nin Dördüncü Güç Ünitesi’ne Ait Reaktörün Kontrol Montajına Başladı... 22.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.