Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

TEMSA, satış sonrası hizmetleriyle ‘her yolda’ müşterisinin yanında

Güncelleme :13.03.2024

Satış sonrası hizmetler ağını genişleten TEMSA, 2023 yılında Türkiye ile birlikte toplam 7 farklı ülkede yeni servis noktasını bünyesine kattı.

Son yıllarda attığı adımlarla Türkiye’de ve dünyada araç parkını hızla genişleten TEMSA, bir yandan da satış sonrası hizmetler alanındaki yetkinliklerini güçlendirmeye devam ediyor. Türkiye’de sahip olduğu 65 farklı yetkili servis noktasıyla, bu alanda sektörün önde gelen oyuncuları arasında yer alan TEMSA, bünyesine kattığı yeni servis noktalarıyla da bu alandaki büyümesini sürdürüyor. 

Geçtiğimiz yıl içerisinde, müşterilerine daha kaliteli hizmet sunabilmek için İstanbul ve İzmir’de, Mapar ve Karsal servislerini faaliyet sokan TEMSA Satış Sonrası Hizmetler, ayrıca hali hazırda otobüs tarafına hizmet veren Kocaeli’ndeki Öz İkizler servisini de Fuso Canter araçlarına da hizmet verecek şekilde yurt içi servis ağına entegre etti. Bunun yanında aralarında İngiltere, Belçika ve Almanya gibi gelişmiş ekonomilerin de bulunduğu toplam 6 ülkede, 7 yeni servis noktasını bünyesine kattı. Böylece TEMSA, 2023 yılında 7 farklı ülkede servis noktası açmış oldu. 

“HER ZAMAN VE HER YOLDA MÜŞTERİMİZİN YANINDAYIZ”

TEMSA’nın satış sonrası hizmetler alanında ortaya koyduğu başarılar ve gelecek dönem yol haritası, geçtiğimiz günlerde İstanbul’da düzenlenen TEMSA Yetkili Servisler Toplantısı’nda masaya yatırıldı. “Her Zaman Her Yolda Birlikteyiz” temasıyla gerçekleştirilen ve Türkiye’nin dört bir yanında 60’a yakın yetkili TEMSA servisinin katıldığı etkinlikte, satış sonrası hizmetler iş biriminin 2024 stratejileri de belirlenerek katılımcılarla paylaşıldı. Organizasyonda konuşan TEMSA Satış Sonrası Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Önder Göker, “TEMSA’nın son yıllardaki başarısının altında yatan en önemli unsur, müşterisi, bayisi, tedarikçisi, servisiyle bir arada olması. TEMSA deneyimini bir bütün olarak sunması. ‘Her Zaman Her Yolda Birlikteyiz’ söylemimizin altında yatan yaklaşım da bu. Müşteri odaklı bir şirket olmak sadece müşterinin bizlerden talep ettiği araçları doğru pazarlara sunmakla açıklanamaz. Bu araçların üretimi ve satışı aslında değer zincirinin ilk ayağı. Ama zincir burada bitmiyor. Satış sonrası hizmetler, bu değerin sürdürülebilir olması, müşterinin bizlere güveni için vazgeçilmez bir unsur. Bizim devreye girdiğimiz nokta, aslında müşterinin bize en çok ihtiyaç duyduğu nokta. Biz burada müşterimizin yanında olarak, aslında ona şunu söylüyoruz: ‘Biz en zor zamanında bile buradayız, her zaman ve her yolda senin yanındayız.’ Müşteriyi bunu hissettirebilmek, ona bu güveni sunabilmek, bugünün dünyasında değer odaklı düşüncenin de en önemli göstergesi” dedi.

GÜÇLÜ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜMEMİZİ SÜRDÜRECEĞİZ

TEMSA’nın 2023 yılında ihracat rekoru kırdığını hatırlatan Önder Göker, küresel ayak izlerini satış sonrası hizmetler alanında attıkları adımlarla da güçlendirdiklerinin altını çizerken, “TEMSA’nın global marka değerini güçlendirmek adına, Yurtdışı Çağrı Merkezi hizmetimizi 27 farklı dil seçeneğiyle faaliyete geçirdik. Yenilenen TEMSA Yol Yardım hizmeti ile Avrupa’da TEMSA’nın Satış Sonrası Hizmetleri’nin kalitesini ortaya koyduk. Hem bünyemize kattığımız yeni servis noktalarıyla hem de yeni proje ve uygulamalarımızla güçlü ve sürdürülebilir büyümemize devam ediyoruz. Gelecek dönemde de bu büyümemizi sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

Bu haber 2007 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Talay Logistics Elektrikli Çekici Filosunu Habaş’ın Yerlileri İle Güçlendirdi... 03.05.2025
BOTAŞ Daire Başkanı Oğuzhan Oğuz, Uluslararası Gaz Birliği İcra Komitesi üyeliğine seçildi... 03.05.2025
Toyota Avrupa Pazarında Yüksek Satışlarıyla Parlamaya Devam Etti... 03.05.2025
Karsan’dan Ulaşımda Net Sıfır Emisyon Yol Haritası Projesi’ne Tam Destek! ... 03.05.2025
Enerji Sektörünün Kalbi Bursa’da Atacak... 03.05.2025
Kimya Sektörünün İhracatı 4 Ayda 10 Milyar Doları Aştı... 03.05.2025
Alman Enerjisine Sahip Opel Modellerinde Sıfır Faizli Finansman Olanakları!... 03.05.2025
Suriye'den Türkiye'ye enerji alanında yatırım çağrısı... 03.05.2025
EPDK, Petrol Ofisi AŞ'nin Konyaaltı’ndaki terminalinin depolama ve iletim hizmet tarifelerinde değişikliğe gitti... 03.05.2025
Bakan Bayraktar, "enerjide merkez ülke" olan bir Türkiye hedeflediklerini açıkladı... 03.05.2025
İstanbul Enerji AŞ geleceğe güç verdi... 03.05.2025
Shell'in ilk çeyrek karı % 28 düşüşle piyasa beklentilerinin üzerinde geldi... 03.05.2025
Anadolu Isuzu Suudi Arabistan pazarında... 03.05.2025
Enerji Bakanı Bayraktar, Irak, Moldova, Nijer, Suriye ve Libya enerji bakanlarıyla görüştü... 03.05.2025
Mercedes-Benz’den Mayıs ayı kampanyaları... 03.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.