Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Zorlu Enerji aboneleri kendi faturalarını oluşturabiliyor

Güncelleme :28.05.2024

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, görevli personelin ikametinde bulamadığı için sayacı okunamayan abonelere kendi faturalarını oluşturma imkanı sunuyor.

 Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, görevli personelin ikametinde bulamadığı için sayacı okunamayan abonelere kendi faturalarını oluşturma imkanı sunuyor.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak'ta elektrik abonelik işlemleri, satış, faturalama ve tahsilat hizmeti veren şirket, yaklaşık 2 milyon abonesinin hayatını kolaylaştıran yenilikçi hizmetler geliştiriyor.

Bu kapsamda şirket, bölgedeki elektrik dağıtım şirketi Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), adresini ziyaret ettiği fakat sayacına ulaşamadığı abonelerin sistemde kayıtlı cep telefonlarına 24 saat içerisinde otomatik olarak SMS gönderiyor.

Mesajda iletilen linke 72 saat içerisinde tıklayan tüketiciler, sayaçları üzerindeki endeksi OEDAŞ'a iletebiliyor. Bu işlemin yapılmasının ardından Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende tarafından oluşturulan fatura, e-posta ve SMS yoluyla iletiliyor.

Link üzerinden erişim sağlanamaması durumunda aboneler 186 numaralı OEDAŞ Çağrı Merkezi'nden destek alabiliyor.

Abonenin iletilen SMS'i görmediği veya görse dahi şehir dışında olma gibi nedenlerle sayacını okuma ihtimalinin olmadığı durumlarda ise herhangi bir fatura oluşturulamadığı için elektrik kesintisi olmuyor, abonenin ikametine enerji sağlanmaya devam ediliyor. Bu durumlarda tüketici ikametine döndükten sonra endeksini okuyabiliyor ya da sayaç okumakla görevli personel bir sonraki ay bu işlemi yaptıktan sonra abonenin iki aylık tüketimi tek faturada gönderiliyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Cihan Tunç Ertunç, şirketin hizmet verdiği bölgelerde yaklaşık 2 milyon abonenin sayaçlarının, her ay ilgili elektrik dağıtım şirketi tarafından okunduğunu belirterek, şunları kaydetti:

'Görevli geldiğinde abonenin sayacına ulaşamadığı durumlar oluyor. Sayacın okunamaması halinde enerji kesintisiz olarak verilmeye devam etse de tüketici bir sonraki ay, toplam iki aylık fatura ödemek durumunda kalıyor. Bunun önüne geçmek ve abonelerimizin işlerini kolaylaştırmak üzere tüm bu süreçleri SMS ve dijital ortamda ilerlettiğimiz bir sistemimiz bulunuyor. Tüketicilerimiz de bu kolaylığı severek ve rahatlıkla kullanıyor. Öyle ki yalnızca son altı ayda 15 bini aşkın abonemiz kendi sayacını okuyup faturasının oluşturulmasını sağladı. Tüketici memnuniyeti ve sürdürülebilir enerji yaklaşımı ile abonelerimize yenilikçi hizmetler sunmaya bundan sonra da devam edeceğiz.'

Bu haber 2915 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
OPET ve Yapı Kredi iş birliğiyle UTTS akaryakıt ödemelerinde otomatik ödeme dönemi başlıyor... 22.08.2025
Astor Enerji yılın ilk yarısında güçlü performansıyla öne çıktı... 22.08.2025
Kaçak Elektrik Denetimine Silahlı Müdahale... 22.08.2025
Aksa Doğalgaz, izinsiz kazıların yarattığı risklere dikkat çekiyor... 22.08.2025
OPET Apeksa İstasyonu, Sakarya’da hizmete açıldı... 22.08.2025
Alışan’da Güneş Enerjisi Dönemi Başladı ... 22.08.2025
Rosatom, Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nin Dördüncü Güç Ünitesi’ne Ait Reaktörün Kontrol Montajına Başladı... 22.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.