Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Kâmil Koç bir kez daha Brandverse Awards’tan ödülle döndü

Güncelleme :26.06.2024

Türkiye’nin seyahat sektöründeki köklü ve öncü markası Kâmil Koç, dijitaldeki en başarılı marka ve projelerin ödüllendirildiği Brandverse Awards’tan bir kez daha ödülle döndü. Yolculara kesintisiz kişiselleştirilmiş eğlence imkânı sunan Kâmil Koç Multimedya uygulamasının yanı sıra teknoloji ve dijitalleşme alanındaki yenilikleriyle eşsiz bir yolculuk deneyimi sunan Kâmil Koç, sosyal medyanın ‘En’lerinin seçildiği SocialBrands Veri Analitiği, Karayolları Ulaşım kategorisinde ‘Gümüş’ ödülün sahibi oldu. 

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen Brandverse Awards’ta, 2024 yılının kazanan markaları belli oldu. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığı ile markaların sosyal medya performanslarının istatiksel olarak sosyal medya marka endeksine göre incelendiği SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde şirketlerin 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 döneminde dijitalde yaptıkları tüm kampanya ve iletişim faaliyetleri ele alındı. 

Türkiye seyahat sektörünün en çok tercih edilen lider markası Kâmil Koç da sosyal medya alanındaki başarılı çalışmalarıyla SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde geçen yılın ardından bu yılda da yine sosyal medyanın ‘En’leri arasında yer aldı. Kâmil Koç, başarılı sosyal medya yönetimiyle Brandverse Awards Karayolları Ulaşım kategorisinde ‘Gümüş’ ödülün sahibi oldu. 8 ayrı kategoride başarıya ulaşan markalar, 24 Haziran’da İstanbul’da düzenlenen özel bir törenle ödüllerini aldı.

“Dijital uygulamalarımızla yolculuğu keyfe dönüştürüyoruz”

Kâmil Koç Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Jan Sarıgül Işık, dijitalde yenilikleriyle sektöre öncülük ettiklerini belirterek, şunları söyledi:

“Değişen dünyayla birlikte seyahat sektöründe de tüketici davranışları önemli bir değişim gösteriyor. Bugün artık konfor kadar iletişim araçlarının kullanımı ve bu alanda sunulan imkanlar yolcular için önemli bir tercih sebebi oluyor. Kâmil Koç olarak biz de bir taraftan en son teknolojiye sahip çevre dostu otobüslerle yolcularımıza konforlu bir seyahat sunarken, diğer yandan da seyahatlerinin özel anlara dönüşmesine yönelik uygulamaları hayata geçiriyoruz. Özellikle dijital yeniliklerimizle seyahatlerini eşsiz bir deneyime dönüştürmek için çalışıyoruz. Son olarak geçen yıl Kâmil Koç Multimedya uygulamamızı yol arkadaşlarımızın hizmetine sunduk. Çok olumlu geri dönüşler aldığımız bu uygulamayla yol arkadaşlarımıza eğlenceyi kişiselleştirme fırsatı sağladık. Yolcularımız cep telefonlarına indirdikleri uygulama ile haberden belgesele, müzikten spora seyahatleri boyunca diledikleri yayını kendilerine göre özelleştirip, kesintisiz bir şekilde izleyebilme imkanına sahip oldular.

Bunun yanında iletişim araçlarını da efektif şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Özellikle sosyal medya araçlarını aktif bir şekilde kullanarak, yolcularımızla etkin bir iletişim sağlıyoruz. Markamızla ilgili haber ve duyuruların yanı sıra yeniliklerimizi, güzergahlarımızdaki güzellikleri de bu kanallar aracılığıyla yol arkadaşlarımızla paylaşıyor, onları da bu güzelliklerin parçası haline getirmeye çalışıyoruz. Aynı zamanda bu kanallar üzerinde bize ulaşan görüş, öneri ve istekleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturarak, yolcularımıza en iyiyi sunmaya gayret ediyoruz. Sağladığımız bu online iletişim sayesinde yol arkadaşlarımızla aramızda çok güçlü bir bağ oluşturmuş durumdayız. Yolcularımızın marka sadakatine de pozitif katkı yapan tüm bu çalışmalar sayesinde bugün ülkemizin en çok tercih edilen markası olmanın gururunu yaşıyoruz. Yol arkadaşlarımızı da ekosistemimizin içine kattığımız bu güçlü iletişim stratejimizin bugün ödülle taçlandırılmasından da çok mutluyuz.”

Bu haber 2632 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Talay Logistics Elektrikli Çekici Filosunu Habaş’ın Yerlileri İle Güçlendirdi... 03.05.2025
BOTAŞ Daire Başkanı Oğuzhan Oğuz, Uluslararası Gaz Birliği İcra Komitesi üyeliğine seçildi... 03.05.2025
Toyota Avrupa Pazarında Yüksek Satışlarıyla Parlamaya Devam Etti... 03.05.2025
Karsan’dan Ulaşımda Net Sıfır Emisyon Yol Haritası Projesi’ne Tam Destek! ... 03.05.2025
Enerji Sektörünün Kalbi Bursa’da Atacak... 03.05.2025
Kimya Sektörünün İhracatı 4 Ayda 10 Milyar Doları Aştı... 03.05.2025
Alman Enerjisine Sahip Opel Modellerinde Sıfır Faizli Finansman Olanakları!... 03.05.2025
Suriye'den Türkiye'ye enerji alanında yatırım çağrısı... 03.05.2025
EPDK, Petrol Ofisi AŞ'nin Konyaaltı’ndaki terminalinin depolama ve iletim hizmet tarifelerinde değişikliğe gitti... 03.05.2025
Bakan Bayraktar, "enerjide merkez ülke" olan bir Türkiye hedeflediklerini açıkladı... 03.05.2025
İstanbul Enerji AŞ geleceğe güç verdi... 03.05.2025
Shell'in ilk çeyrek karı % 28 düşüşle piyasa beklentilerinin üzerinde geldi... 03.05.2025
Anadolu Isuzu Suudi Arabistan pazarında... 03.05.2025
Enerji Bakanı Bayraktar, Irak, Moldova, Nijer, Suriye ve Libya enerji bakanlarıyla görüştü... 03.05.2025
Mercedes-Benz’den Mayıs ayı kampanyaları... 03.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.