Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

2025 model Renault Trucks T, C, K serileri artırılmış verimlilik ve yakıt tasarrufu sunuyor

Güncelleme :10.10.2024

Renault Trucks, 2025 model ağır vasıta kamyonlarını piyasaya sunuyor. Yeni Renault Trucks T, T High, C ve K serileri, enerji performansını, güvenliği ve sürüş konforunu optimize etmek üzere tasarlandı. Yakıt tüketimini bir önceki nesle göre yüzde 3’e kadar azaltan modeller, taşımacılık profesyonellerine daha fazla verimlilik sağlarken çevresel ayak izlerini de azaltma imkânı sunuyor. 

 Çevresel etkiyi minimuma indirmek ve karlılığı artırmak için enerji tasarrufu

 Renault Trucks, iki yıl önce yüzde 10'a kadar yakıt tasarrufu sağlayan Turbo Compound teknolojisini sunmasının ardından, araçlarını daha da enerji tasarruflu hale getirmeye devam ediyor. 2025 ağır vasıta modelleriyle yüzde 3'e kadar ek yakıt tasarrufu sağlıyor.

Renault Trucks, motor, şanzıman ve akslar dahil olmak üzere güç aktarma organlarının çeşitli bileşenlerini de optimize ediyor.

Ayrıca, Renault Trucks T, T High, C ve K modellerinde dikiz aynaları yerine isteğe bağlı olarak kameralar sunulabiliyor. Bu da aerodinamiği daha da iyileştirerek yakıt tüketimini azaltmaya yardımcı oluyor. Katlanabilir kanatlara yerleştirilen bu arka görüş kameraları, aracın çevresini görüntüleyen ve gece görüşünü kolaylaştırmak için kızılötesi moda sahip iki kabin içi ekrana bağlı bulunuyor.

Renault Trucks, uzun mesafe uygulamaları için geliştirdiği, yakıt tüketimi optimize edilen Renault Trucks T Smart Racer versiyonunu da sunuyor. T ve T High modelleri için sunulan Smart Racer, DE13 Turbo motorunu var olan tüm yakıt tasarrufu seçenekleriyle birleştiriyor. Böylece standart bir modele kıyasla yüzde 14 daha az yakıt tüketimi ve yüzde 15* daha düşük CO2 emisyonu sağlıyor. 

Geliştirilmiş güvenlik ve sürüş konforu

2025 modellerinin ayarlanabilir dinamik direksiyon sistemi, yüksek hızlarda araç stabilitesini artırırken düşük hızlarda daha duyarlı direksiyon sunarak şehir içi ve banliyö güzergahlarında manevra yapmayı kolaylaştırıyor. Bu sistem, hidrolik direksiyonu bir elektrikli motorla birleştirerek, kamyon ve sürücüye göre aracın hareketlerini gerçek zamanlı olarak ayarlamak için sensörler kullanıyor.

Şerit koruma sistemiyle birlikte düzeltici direksiyon desteği de bulunuyor. Bu sistem, aracın istem dışı bir sapma durumunda şeridine geri dönmesini sağlıyor ve ayrıca kör noktalara karşı ek koruma sunarak savunmasız yol kullanıcılarının güvenliğini artırıyor.

 Uzun far, dış koşullara (hava durumu, karanlık, diğer yol kullanıcıları) göre otomatik olarak etkinleştiriliyor ve Renault Trucks’ın önceki nesil kamyonlarında standart olarak bulunan otomatik kısa farı tamamlıyor. Optimum görünürlük için şasiye veya kabinin arkasına ek çalışma lambaları yerleştirilebiliyor.

Bu haber 1805 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
MINI, Ultra Maraton Yüzücüsü Aysu Türkoğlu’nun Sınır Tanımayan Yolculuğuna Eşlik Ediyor... 25.11.2025
TPAO'nun Batman, Mardin ve Şırnak'ta petrol arama ruhsat süreleri uzatıldı... 25.11.2025
Aksa Enerji, Burkina Faso’da 20 Yıllık Elektrik Satış Anlaşması İmzaladı... 25.11.2025
Çoruh EDAŞ, Zorlu Kış Şartlarına Karşı Sahada Önlemlerini Aldı... 25.11.2025
Üçay Mühendislik’ten Sıfır Karbon Binalar İçin Entegre Enerji Çözümleri... 25.11.2025
OSD, Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Birliği - OICA Konseyi’ne Seçildi!... 25.11.2025
Tırsan, Logitrans 2025’te de sektör ile buluştu... 25.11.2025
EN YAKIT araç şarj sektöründe 2026’da çıtayı yükseltecek... 25.11.2025
Türkiye, 2026 Enerji Depolama Dönüşümüne Hazırlanıyor... 25.11.2025
Bakan Bayraktar, YEKA-GES yarışmaları 400 milyon dolara eşdeğer ... 25.11.2025
IEA Başkanı Birol: Enerji güvenliğinde en büyük risk kritik minerallerde... 25.11.2025
EPDK, lisanssız elektrik üretim yönetmeliğinde değişiklik yaptı... 25.11.2025
Otokar, 11. Busworld Türkiye'nin Diamond ve Basın Yemeği Sponsoru oldu ... 25.11.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.