Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları Allison Transmission, Astra HD9 ile Rüzgar Türbini Kanadı Taşımacılığını Başarıyla Gerçekleştirdi![]() İtalya’nın güneyindeki Brindisi Limanı’ndan Mesagne bölgesinde yer alan RWE Mondonuovo rüzgar enerjisi santraline gerçekleştirilen rüzgar türbini kanadı taşımacılığı, alanda yer alan 9 türbin için yapılacak toplam 27 parçalık nakliyenin ilk aşamasını oluşturdu. Geotrasporti, Astra ve Allison Transmission iş birliği sayesinde bu özel taşıma operasyonu başarıyla tamamlandı. Allison tam otomatik şanzıman donanımlı iki Astra HD9 aracın kullanılması, özellikle manevralar sırasında gerekli olan üstün araç kontrolü, güç ve hassasiyeti sunarak operasyonun güvenli ve verimli bir şekilde gerçekleşmesini sağladı.Rüzgar türbini kanatlarının taşımacılığı, sektördeki en zorlu operasyonlardan biri oluyor. Bu ekipmanların uzunluğu, ağırlığı ve standart dışı boyutları, güvenli ve verimli bir taşıma süreci için son derece uzmanlaşmış araçlar ile gelişmiş teknolojilerin kullanımını gerektiriyor. Bu doğrultuda, demiryolu ve rüzgar enerjisi taşımacılığı konusunda uzman olan Geotrasporti, Allison şanzıman donanımlı iki Astra HD9 8x6 aracı tercih ederek yenilikçi çözümlere güvenmeyi seçiyor.81 metre uzunluğundaki rüzgar türbini kanadı, Brindisi Limanı'ndan 40 km uzaklıktaki Mesagne'deki RWE Mondonuovo sahasına taşındı. Operasyon, karayollarında manevralar sırasında araç kontrolü ve hassasiyeti sağlayan Allison 4700 Özel Seri tam otomatik şanzıman donanımlı Astra HD9'un mükemmel performansı sayesinde başarılı bir şekilde gerçekleştirildi.Roma merkezli taşımacılık şirketi Geotrasporti’nin Ticari ve Teknik Müdürü Massimo Carlini, son derece uzun ve hacimli yük konvoyunun varış noktasına götürülmesinden sorumluydu; “Operasyon gerçekten çok iyi geçti ve bu operasyon şirketimizin Allison tam otomatik şanzımanla ilk deneyimi oldu. Otomatik şanzımanlarla şirket içinde gerçekleştirilen testler mükemmeldi ve araç sahada da olağanüstü bir performans gösterdi. Böyle bir taşıma operasyonunda her manevra kritik öneme sahip. Güç kaybı yaşanmaması, sadece yakıt tasarrufu için değil, özellikle düşük hızdaki manevralarda araç kontrolünü sağlamak için de önemli" şeklinde belirtti.Geotrasporti'nin CFO'su ve Proje Yöneticisi Roberto Carlini ise şirketin 25 çekici ve üç kanat kaldırma aracı dahil olmak üzere 50 yüksek teknolojili römork ve yarı römorktan oluşan bir filosu olduğu belirtti; "Sektörümüzde, araç performansı çok önemlidir. 2024 yılında Brindisi'deki gibi en önemli ve hassas taşımalar için özel olarak iki Astra HD9 aracını Allison şanzıman
|
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |