Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa Dağıtım Çağrı Merkezlerinden rekor hızda hizmet: 6,2 milyon çağrı, saniyeler içinde yanıtlandı

Güncelleme :30.05.2025

Sektöre öncü teknolojileri ve insan odaklı çalışma anlayışıyla hareket eden Enerjisa Dağıtım Şirketleri Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ, yılın ilk dört ayında 6,2 milyon çağrıya saniyeler içinde yanıt vererek müşteri iletişiminde erişilebilirlik çıtasını %100’e çıkardı 

‘Herkes için daha iyi bir gelecek’ vizyonuyla sürdürülebilir projelerini hayata geçiren Enerjisa Dağıtım Şirketleri, 2025 yılının ilk dört ayında toplamda 6,2 milyon çağrıya yanıt vererek müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışını sürdürdü. Geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre %7’lik artış gösteren çağrı sayısı, dijitalleşmeye yapılan yatırımlar sayesinde %100 ulaşılabilirlik oranı ile karşılandı. Üç büyük dağıtım bölgesindeki faaliyet alanında kesintisiz müşteri iletişimi sağlayan şirket, özellikle Toroslar bölgesinde artan çağrı hacmine etkin şekilde cevap verirken, Ayedaş ve Başkent EDAŞ bölgelerinde de yüksek cevaplama oranlarına ulaştı.

 Müşteri hizmetlerinde yeni dönem: Sesli Yanıt Sistemi (IVR) Teknolojisi

Müşteri odaklı yaklaşımı ile kesintisiz ve kaliteli enerji için çalışmalarını yürüten şirket 6 Mart 2025’te sesli yanıt sistemi (IVR) teknolojisinde yaptığımız geliştirmeler ile müşterilerine önemli bir kolaylık sağladı. Bu geliştirmeler ile müşteriler çağrı merkezi temsilcisine ulaşmayı beklemeden işlemlerini başlatabilirken, yeni uygulamanın yaygınlaşmasıyla yalnızca iki ayda tüm başvuruların %3’ünün IVR üzerinden alınmaya başlandı. Müşteriler bir tuş ve bir sesli komutla hizmete ulaşabilirken, IVR kanalı kısa sürede telefon ve dağıtım web sitelerinin ardından en çok tercih edilen üçüncü iletişim kanalı oldu. Çağrı merkezlerinin yükünü azaltan yeni uygulama acil veya rutin taleplerde müşterilere daha hızlı bir deneyim hizmeti sağlamayı da başardı.

 Özsürekci ‘’Müşterilerimiz ile temas süremizi dakikalardan saniyelere indirdik’’

İnsan odaklı dönüşüm için dijitalleşmenin şart olduğunu belirten Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Oğuzhan Özsürekci: “Enerjisa Dağıtım Şirketleri olarak 14 ilde 22 milyonu aşkın kişiye hizmet sunuyoruz. Bu büyük sorumluluğu yerine getirirken temel önceliğimiz, her temas noktasında güvenilir, hızlı ve erişilebilir çözümler sunmak. 2025’te yeni geliştirmelerini devreye aldığımız IVR sistemi ve ChatVolt gibi akıllı uygulamalar, müşterilerimize sadece bir tuş ya da sesli komutla işlem yapma imkânı tanıdı. Temas süresini dakikalardan saniyelere indirerek hizmet kalitemizi yeni bir seviyeye taşıdık. Dijital dönüşüm yatırımlarımızı sadece teknolojiyle değil, insan odaklı dönüşümle birlikte yürütüyoruz. Enerjinin sadece bir kaynak değil, yaşamın sürekliliği için güvenilir bir hizmet olduğunun bilinciyle ilerliyoruz.” dedi.

 Dijitalleşme Yatırımıyla Güçlenen Hizmet Ağı 

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, dijital çözümleri müşteri deneyiminin merkezine alarak daha erişilebilir, hızlı ve güvenilir bir hizmet altyapısı sunmaya devam ediyor. Sadece elektrik değil; çözüm, memnuniyet ve güven de sunan şirket, geleceğin hizmet anlayışını bugünden inşa ediyor.

 

Bu haber 965 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.