Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Türk’ten Cesur Bir Değişim Hikâyesi

Güncelleme :01.09.2025

 Mercedes-Benz Türk, Mercedes-Benz Yeni Actros L için hazırladığı reklam filmi serisiyle değişimin gücünü vurguluyor. Üç bölümden oluşan seride, dönüşümün yalnızca araca değil; sürücüye, çevresine ve bakış açısına da yansıdığı anlatılıyor.

Ağır ticari araç endüstrisinin öncü markası Mercedes-Benz Türk, iletişim çalışmalarına güçlü bir içerikle devam ediyor. Yeni nesil aracı Mercedes-Benz Actros L için hazırlanan bu üç bölümlük reklam filmi serisi, değişim temasını işleyerek izleyiciye hem araçtaki dönüşümü hem de bu değişimin kullanıcı ve çevresindeki etkilerini aktarıyor. Her bir film, Mercedes-Benz Türk’ün vizyonunu, kullanıcı deneyimine verdiği önemi ve sektörel dönüşüme olan cesaretini yansıtan güçlü bir anlatı sunuyor.

Reklam filmlerinde öne çıkan ana mesaj ise “#VerimliliğinYeniŞekli mottosu oluyor. Seride, değişime cesaret edenlerin kazandığı; verimliliğin yalnızca teknik bir özellik değil, aynı zamanda bir bakış açısı olduğu vurgulanıyor. Tüm filmler, Mercedes-Benz Türk Kamyon & Otobüs YouTube kanalından ve Mercedes-Benz Kamyon sosyal medya hesaplarından izlenebiliyor.

Değişim cesaret ister, kazandırır

Serinin ilk filminde, Mercedes-Benz Actros L’de gerçekleştirilen kapsamlı teknolojik ve tasarımsal dönüşüm anlatılıyor. Film, büyük değişimlerin ancak büyük cesaretle mümkün olabileceğini, bu dönüşümün de kullanıcısına verimlilik ve maddi kazanç sağladığını vurguluyor. Değişime yönelik önyargıları yıkmayı hedefleyen bu ilk film; markanın, Mercedes-Benz Actros L’nin dönüşümüne olan güvenini güçlü bir dille ifade ediyor.


İzlemek için tıklayın

Değişim sadece araçla sınırlı kalmaz

İkinci film, yeni aracına kavuşan bir kullanıcının yaşadığı kişisel dönüşüme odaklanıyor. Mercedes-Benz Actros L ile birlikte sürücünün bakış açısı, alışkanlıkları ve kendine duyduğu güvenin nasıl değiştiği anlatılıyor. Film, değişime açık olanların yalnızca araçlarını değil, kendilerini de yenileyebileceği fikrini izleyiciyle buluşturuyor.


İzlemek için tıklayın

Değişim çevreyi etkiler, ilham verir

 

Serinin üçüncü ve son filminde, dönüşümünü tamamlayan bir Mercedes-Benz kullanıcısının çevresinde yarattığı etki öne çıkıyor. Yeni aracını alan kullanıcının çevresindekiler tarafından nasıl bir hayranlıkla karşılandığı anlatılırken, değişime dair önyargıların nasıl kırıldığı ve dönüşümün nasıl ilham verdiği vurgulanıyor. Film, bireysel olduğu kadar toplumsal düzeyde de değişimin etkisini ortaya koyarak serinin duygusal zirvesini oluşturuyor.


İzlemek için tıklayın

 Künye:

 Marka: Mercedes-Benz Türk

Reklam Ajansı: Muhabbet

Yönetmen: Alkın Önder

Yapımcı: Önder Kaymak

Görüntü Yönetmeni: Altuğ Ozan

Prodüktör: Ceyda Şahbaz – Volkan Burak Ekinci

Işık Şefi: Muttalip Parlak

Set Amiri: Ahmet Akbal

Sanat Yönetmeni: Selami Taşbaşı

Styling: Gülşah Önder

Makyaj: Açelya Dilan

Saç: Fuat Curtoğlu

Müzik: Pelikan Müzik

Post Prodüksiyon: Post Office.Co

Color: Color B Studio

Yapım şirketi: Hiİstanbul

Bu haber 2375 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Dicle Elektrik'ten Mardin'in Yeşilli ilçesine 62 milyon liralık altyapı yatırımı... 12.09.2025
Chery TIGGO7 PRO MAX TransAnatolia’yı Başarıyla Tamamladı! ... 12.09.2025
İzmir Havalimanı GES’inde Solarçatı, Arçelik Ürünlerini Tercih Etti!... 12.09.2025
Kâmil Koç, yeni istihdam yatırımlarıyla ülkesine değer katıyor... 12.09.2025
YASED: Temmuz’da Türkiye’ye 2 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.09.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Eskişehir ESOK Rallisi’nde Zirvedeki Yerini Korumayı Hedefliyor... 12.09.2025
Türkiye'nin enerji ithalatı faturasında bu yıl yüzde 2,4 düşüş bekleniyor... 12.09.2025
WAT Şarj HUB Tesisi Muğla’da Hizmete Girdi... 12.09.2025
Otokar ve Daimler Buses Üretim Anlaşması İmzaladı... 12.09.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.