Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Josep Maria Recasens, Renault Group’un Stratejik Ürün ve Program Yönetimi Direktörü oldu

Güncelleme :17.11.2025

 Renault Group, organizasyon yapısını sadeleştirme ve karar alma süreçlerini hızlandırma hedefi doğrultusunda önemli bir atamayı duyurdu. Bu kapsamda Josep Maria Recasens, Strateji, Ürün ve Program Yönetimi Direktörü (SPPM) olarak göreve getirildi.

Yeni görevinde Renault Group CEO’su François Provost’a bağlı çalışacak olan Recasens, Liderlik Ekibi’nin de bir üyesi olacak. Recasens’in temel sorumlulukları arasında Renault Group stratejik yol haritasını şekillendirmek, gelecek yılların ürün planlamasını yönlendirmek ve yeni ürün gamının başarısını güvence altına alacak uygulama süreçlerini koordine etmek yer alacak. Josep Maria Recasens, bu atamaya ek olarak mevcut rolünü sürdürerek İber Yarımadası ülkelerinin CEO’su olmaya devam edecek. Ayrıca dönüşüm süreci tamamlanana kadar Ampere’nin CEO’luk görevini de yürütmeyi sürdürecek.

Yeni atama ile ilgili açıklamalarda bulunan Renault Group CEO'su François Provost, “Göreve başladığımdan bu yana, mevcut zorluklara uyum sağlamak için daha basit, daha etkili ve daha hızlı bir organizasyonun uygulanmasına odaklandım. Rotayı belirleyen strateji ile ürün seçimlerini ve program yönelimlerini yönlendiren Ürün ve Planlama birimlerini bir araya getirmek, daha fazla tutarlılık ve çeviklik için önemli bir kaldıraçtır. Josep Maria bu alandan sorumlu olacak ve Guido Haak'ın yerini alacak. Guido Haak'a bağlılığı ve bizimle geçirdiği yıllar için içtenlikle teşekkür ederim. Ampere'nin hedefi, müşterilerimize herkesin erişebileceği yenilikçi elektrik ve yazılım teknolojileri sunma stratejimizin merkezinde yer almaya devam ediyor.”

Yeni görevi ile ilgili değerlendirmede bulunan Josep Maria Recasens ise şunları söyledi: "Bu yeni görevi üstlenmekten çok mutluyum ve Grubun bana gösterdiği güven için minnettarım. Öncelikli hedefim, Ampere’nin başarısını mümkün kılan birkaç ilkeyi tüm organizasyona yaymak olacak. Bu ilkeler; ürüne odaklanan bir yaklaşım, disiplinli bir program yönetimi anlayışı ve yatırımları bütünsel bir perspektifle ele alan bir bakıştan oluşuyor. Liderlik Ekibi’nin desteğiyle, bu temel ilkeleri uyarlayıp hızlandıracak ve uygulayarak yenilenen ürün momentumunu pekiştirecek ve güçlendireceğiz. Bu dinamizmi Renault Group'un stratejisinin merkezine sürdürülebilir bir şekilde yerleştireceğiz."

Bu haber 415 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
MINI, Ultra Maraton Yüzücüsü Aysu Türkoğlu’nun Sınır Tanımayan Yolculuğuna Eşlik Ediyor... 25.11.2025
TPAO'nun Batman, Mardin ve Şırnak'ta petrol arama ruhsat süreleri uzatıldı... 25.11.2025
Aksa Enerji, Burkina Faso’da 20 Yıllık Elektrik Satış Anlaşması İmzaladı... 25.11.2025
Çoruh EDAŞ, Zorlu Kış Şartlarına Karşı Sahada Önlemlerini Aldı... 25.11.2025
Üçay Mühendislik’ten Sıfır Karbon Binalar İçin Entegre Enerji Çözümleri... 25.11.2025
OSD, Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Birliği - OICA Konseyi’ne Seçildi!... 25.11.2025
Tırsan, Logitrans 2025’te de sektör ile buluştu... 25.11.2025
EN YAKIT araç şarj sektöründe 2026’da çıtayı yükseltecek... 25.11.2025
Türkiye, 2026 Enerji Depolama Dönüşümüne Hazırlanıyor... 25.11.2025
Bakan Bayraktar, YEKA-GES yarışmaları 400 milyon dolara eşdeğer ... 25.11.2025
IEA Başkanı Birol: Enerji güvenliğinde en büyük risk kritik minerallerde... 25.11.2025
EPDK, lisanssız elektrik üretim yönetmeliğinde değişiklik yaptı... 25.11.2025
Otokar, 11. Busworld Türkiye'nin Diamond ve Basın Yemeği Sponsoru oldu ... 25.11.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.