Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Starpet uluslararası fuar katılımlarıyla küresel işbirliklerini güçlendiriyor

Güncelleme :29.04.2014

 Akaryakıt sektörünün yüzde yüz yerli markası Starpet, yurt içinde ve yurt dışında katıldığı uluslararası fuarlarla küresel işbirliklerini güçlendirmeye devam ediyor. Starpet’in son 2 ayda 3 farklı geniş kapsamlı fuarda yer aldığını söyleyen Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Murat Okalin, “50’yi aşkın ülkeden on binlerce profesyonelle buluştuğumuz fuarlarda kurduğumuz yeni işbirlikleri sayesinde ihracatımızın önemli oranda artacağına inanıyoruz” dedi.  

Akaryakıt sektörünün yüzde yüz yerli markası Starpet, yurt içinde ve yurt dışında katıldığı uluslararası fuarlarla küresel işbirliklerini güçlendirmeye devam ediyor. Starpet, nisan ve mayıs aylarında katıldığı, aralarında Çin’de düzenlenen ve dünyanın en büyük petrol fuarı olarak bilinen CIOOE & CIPPE’nin de yer aldığı üç fuarla, 50’yi aşkın ülkeden sektör profesyonelleri ile buluştu. 

2013’ün son çeyreğinde hizmete giren Starpet İsviçre ofisinin ardından küresel işbirliklerinin kendileri için daha büyük anlam ifade etmeye başladığına dikkat çeken Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Murat Okalin, “Bu çerçevede, geniş katılımlı fuarlarda yer almaya özellikle önem veriyoruz. İhracatta yeni ülkeler bulmak ve sağlam ilişkiler geliştirmek hedefiyle yer aldığımız fuar maratonuna bu yıl mart ayının ikinci yarısında Çin’le başladık. 45 ülkeden 1500’ü aşkın kurumsal katılımcı ve 40.000 profesyonel ziyaretçisiyle dünyanın en büyük petrol fuarı konumunda bulunan CIOOE & CIPPE Fuarı’nda temelini attığımız ilişkilerin, yakın gelecekte ilk filizlerini vermeye başlayacağına inanıyoruz” dedi.

Doğru zamanda doğru pazarı bulmak, sektördeki gelişmeleri yakından takip edebilmek ve müşteri ihtiyaçlarına eksiksiz yanıt verebilmek adına fuarların büyük önem taşıdığına dikkat çeken Okalin sözlerini şöyle sürdürdü:

“Çin’in ardından rotamızı Brezilya’ya çevirerek Automec Pesados & Commerciais Fuarı’ndaki yerimizi aldık. Brezilya, 200 milyona yaklaşan nüfusu ve geniş pazarı ile son derece önemli bir ihracat kanalı konumunda bulunuyor. Madeni yağ markamız Staroil ile Brezilya pazarına giren ilk Türk şirketi olmayı, sonrasında da tüm Latin Amerika ülkeleri ile çalışmaya başlamayı hedefliyoruz.”

Nisan ayında gerçekleşen Automechanika İstanbul Fuarı’nda da yer aldıklarını hatırlatan Okalin, “Standımızı ziyaret ederek bilgi alan 100’ü aşkın şirketin ürünlerimize gösterdikleri yakın ilgiden son derece memnun kaldık. Birçok firma ile iş geliştirme süreçlerine başlamış durumdayız ve geri dönüşlerinin de olumlu olacağına inanıyoruz” diye konuştu.

Bu haber 4534 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.