Haber Ekonomi


Haberler > LPG Başlıkları

Müşteri Memnuniyetinde Aygaz Yine Lider

Güncelleme :09.07.2014

Kaliteli hizmet anlayışı ve güvenilirliği ile milyonlarca ailenin tercihi olan Aygaz, Kal-Der ve KA Araştırma tarafından gerçekleştirilen 2014 yılının ilk çeyreğine ilişkin Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) Araştırması’nda, 5. kez ödüle layık görüldü. Aygaz’ın ardından, Mogaz ve Lipetgaz da LPG Distribütörleri alanında sektöründe tüketicileri en çok memnun eden markalar arasına isimlerini bir kez daha yazdırdı.  

 Türkiye Kalite Derneği’nin (KalDer) Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) Araştırması 2014 Yılı 1. Çeyrek sonuçları açıklandı. Aygaz, Mogaz ve Lipetgaz markalarıyla birlikte tüketiciler tarafından en beğenilen markalar olarak seçildi. 

KalDer ve KA Araştırma’nın 81 ilde 6 bin 38 tüketiciyle yaptığı araştırma sonucunda Aygaz 84 puan ile sektöründe müşterilerini en memnun eden marka olurken, Aygaz’ı Mogaz ve Lipetgaz 83 puan ile izleyerek ikinciliği paylaştı. 2005 yılından bu yana, 5. kez tüketiciler tarafından birinciliğe layık görülen Aygaz böylece, son üç yılda peş peşe birinci olarak, sürdürülebilir bir başarı sağladı.   

Sonuçları değerlendiren Aygaz Genel Müdürü Yağız Eyüboğlu, Aygaz’ın kuruluşundan bu yana sektöründe ilkleri müşterilerine sunarak öncülük ettiğini belirterek şunları söyledi: “Aygaz olarak, tüm ürün ve hizmetlerimizi tüketicinin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda sürekli yeniliyoruz. Sektörümüzde tüketiciler tarafından en çok tercih edilen marka olma başarısının ardında bayilerimizin, çalışanlarımızın, hissedarlarımızın, tedarikçilerimizin ve diğer bütün paydaşlarımızın büyük emeği var. Tüketicilerimizin tüm markalarımıza gösterdiği bu ilgi, sunduğumuz ürün ve hizmetleri daha da geliştirmemizde bizlere büyük güç veriyor.”

2005 yılından bu yana gerçekleştirilen TMME, 20'yi aşkın gelişmiş ve gelişmekte olan ülkede yürütülen Ulusal Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin Türkiye uygulaması… Araştırma, her üç aylık dönemde farklı sektörlere odaklanarak yapılıyor. 2014 yılı 1. çeyrekte gerçekleşen ve Türkiye çapında 81 ilde 6 bin 38 tüketiciyle görüşülerek 23 markanın ve diğer kategorilerinin müşteri memnuniyeti ölçüldü. Tüketicilerle yapılan görüşmelerle şekillenen TMME ulusal endeksinde, tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlerden duyduğu memnuniyet sayısal olarak belirleniyor. Çalışma sonucunda müşteri memnuniyetinin yanı sıra müşteri beklentileri, algılanan kalite ve değer, müşteri şikâyetleri ve bağlılık sonuçları da ölçülüyor.

Bu haber 3933 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.