Haber Ekonomi


Haberler > Doğalgaz Başlıkları

Şikayet Yönetiminin En Başarılı Markaları Arasındayız!

Güncelleme :23.10.2014

İklimlendirme Kategorisinde İkinci Sıraya Yükseldik!

2013 yılı itibariyle %100 BDR THERMEA Grup şirketi haline gelen Baymak, her alanda daha da güçlenerek kendini yenilemeye devam ediyor. Son olarak satış sonrası hizmetlerde de tüketiciye sunmuş olduğu hizmette sınırının  olmadığını gösteren Baymak şikayet yönetiminin en başarılı markaları arasına girmeyi başardı.

Türkiye’nin ilk ve en büyük şikayet platformu ve en önemli tüketici referans sitesi olan sikayetvar.com’dan  elde edilen veriler ve Method Research’ün veri analiz yeteneği bir araya getirilerek oluşturulan ‘’A.L.F.A  Awards’’ ile Türkiye’de ilk kez başarılı markalar ödüllendirildi. İklimlendirme kategorisinde Baymak ikinci sırayı alarak şikayet yönetiminde en başarılı markalar arasında yer aldı.

Alınan ödül sonrası Baymak Satış Sonrası Hizmetler departmanı ve call center ekibi bu büyük başarıyı kutlamak için Genel Merkez’de dev bir pasta kesti. Baymak Genel Müdürü Ender Çolak Baymak ekibinin başarısı ile ilgili şunları dile getirdi: ‘’Baymak olarak BDR Thermea ile yollarımız kesiştiği günden beri olumlu anlamda pek çok değişim yaşadık. Yepyeni ürünlerimiz çıktı, teknolojimizi daha da ileri taşıdık ve her alanda yenilendik. Ben tüm bu değişimi bir zincir olarak görüyorum ve bugün geldiğimiz noktada, zincirin en önemli kısmı olan Satış Sonrası Hizmetlerin aldığı bu ödül, ne kadar doğru bir iş yaptığımızı bir kez daha kanıtlıyor. Satış Sonrası Hizmetler birimi bir markanın can damarı olan, tüketici ile birebir karşı karşıya kalınan en önemli ve en zor noktadır. Tek bir çalışanımızın tüketici ile yaşadığı tek bir tecrübe bile bu algıyı yüceltip yayabilir ya da yerle bir edebilir. Dolayısıyla öncelikle ben tüm ekibi tek tek kutluyor ve Baymak Ailesine bu büyük başarı ve gururu yaşattıkları için tebrik ediyorum. Ödüller şüphesiz önemli motivasyon kaynakları ve başarı göstergeleridir ancak Baymak’ın Satış Sonrası Hizmetler ekibi her zaman o kadar inançla ve özveriyle çalışıyor ki, bunun farkında olmak için ödüle ihtiyacımız olduğunu sanmıyorum.’’ 

Baymak’ın Satış Sonrası Hizmetler ekibi coşkusunu tüm Baymak çalışanları ile paylaşarak, gelecek günler ve yeni ödüller için motivasyon topladılar.

Bu haber 79694 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Talay Logistics Elektrikli Çekici Filosunu Habaş’ın Yerlileri İle Güçlendirdi... 03.05.2025
BOTAŞ Daire Başkanı Oğuzhan Oğuz, Uluslararası Gaz Birliği İcra Komitesi üyeliğine seçildi... 03.05.2025
Toyota Avrupa Pazarında Yüksek Satışlarıyla Parlamaya Devam Etti... 03.05.2025
Karsan’dan Ulaşımda Net Sıfır Emisyon Yol Haritası Projesi’ne Tam Destek! ... 03.05.2025
Enerji Sektörünün Kalbi Bursa’da Atacak... 03.05.2025
Kimya Sektörünün İhracatı 4 Ayda 10 Milyar Doları Aştı... 03.05.2025
Alman Enerjisine Sahip Opel Modellerinde Sıfır Faizli Finansman Olanakları!... 03.05.2025
Suriye'den Türkiye'ye enerji alanında yatırım çağrısı... 03.05.2025
EPDK, Petrol Ofisi AŞ'nin Konyaaltı’ndaki terminalinin depolama ve iletim hizmet tarifelerinde değişikliğe gitti... 03.05.2025
Bakan Bayraktar, "enerjide merkez ülke" olan bir Türkiye hedeflediklerini açıkladı... 03.05.2025
İstanbul Enerji AŞ geleceğe güç verdi... 03.05.2025
Shell'in ilk çeyrek karı % 28 düşüşle piyasa beklentilerinin üzerinde geldi... 03.05.2025
Anadolu Isuzu Suudi Arabistan pazarında... 03.05.2025
Enerji Bakanı Bayraktar, Irak, Moldova, Nijer, Suriye ve Libya enerji bakanlarıyla görüştü... 03.05.2025
Mercedes-Benz’den Mayıs ayı kampanyaları... 03.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.