Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Sürat Kargo, Müşteri Deneyimini Yöneten En İyi Marka Ödülünü Aldı

Güncelleme :24.05.2016

Sürat Kargo, A.L.F.A. Awards’ta kargo sektöründe “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka” ödülünü aldı.
 

Marketing Türkiye tarafından 23 Mayıs Pazartesi günü İstanbul SALT Galata’daki Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin ardından gerçekleştirilen A.L.F.A. Awards ile 25 sektördeki 25 markaya ödül verildi.

Yerli kargo firması Sürat Kargo, sikayetvar.com’daki gerçek şikayetleri baz alan ve araştırma metodolojisi Method Research Company tarafından geliştirilen “A.L.F.A. Awards”ta kargo sektöründe birinci olarak “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka” ödülüne lâyık görüldü. Sikayetvar.com’un şikayetçi müşterilere yönelik hazırladığı anket ile Müşteri Deneyimi Endeksi’nin oluşturulması sonucu “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” belirlendi. A.L.F.A. Awards’ta markaların Müşteri Deneyim Endeksi baz alınarak 200 puan üzerinden ölçümlenerek ilk 100 puanda şikayet yönetiminin belirlenmesiyle Sürat Kargo, irtibat hızı şikayet süreci, çözüm süreci, sonuçtan memnuniyet ve teşekkür oranı parametrelerinden alınan ortalama ile sektöründe birinciliği kazandı. Ödül Kaynak Holding Yönetim Kurulu Üyesi Hüseyin Yaşar tarafından alındı.
 

Bu haber 6362 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
OPET ve Yapı Kredi iş birliğiyle UTTS akaryakıt ödemelerinde otomatik ödeme dönemi başlıyor... 22.08.2025
Astor Enerji yılın ilk yarısında güçlü performansıyla öne çıktı... 22.08.2025
Kaçak Elektrik Denetimine Silahlı Müdahale... 22.08.2025
Aksa Doğalgaz, izinsiz kazıların yarattığı risklere dikkat çekiyor... 22.08.2025
OPET Apeksa İstasyonu, Sakarya’da hizmete açıldı... 22.08.2025
Alışan’da Güneş Enerjisi Dönemi Başladı ... 22.08.2025
Rosatom, Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nin Dördüncü Güç Ünitesi’ne Ait Reaktörün Kontrol Montajına Başladı... 22.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.