Haberler > LPG Başlıkları
Türkiye Müşterinin Sesi Araştırmasında Aygaz, 2 ödül birden kazandı Güncelleme :07.06.2016Aygaz, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve Ipsos ortaklığıyla düzenlenen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında, tüpgaz ve otogaz segmentlerinin her ikisinde de müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka seçildi.
Aygaz, bu yıl ilk kez düzenlenen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında LPG sektörünün tüpgaz ve otogaz segmentlerinde ‘müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka’ seçildi.
KalDer ve IPSOS ortaklığında yürütülen araştırma bu yıl, Türkiye Müşterinin Sesi adıyla müşteri bağlılığını ölçümledi. Bugüne kadar tüpgaz sektöründe 3’ü üst üste olmak üzere 5 kez en beğenilen tüpgaz markası seçilerek “sürdürülen başarı ödülü” Altın Heykel’e lâyık görülen Aygaz, ilk kez gerçekleştirilen müşteri bağlılığı araştırmasında da tüpgaz ve otogaz sektörlerinde birinciliği elde etti.
Ödülle ilgili değerlendirmede bulunan Aygaz Genel Müdürü Gökhan Tezel, “Aygaz olarak, yarım asrı aşkın bir süredir müşterilerimize en kaliteli ürünü, en iyi ve en hızlı hizmet anlayışıyla sunmak için tüm gücümüzle çalışıyoruz. Bu yıl ilk kez gerçekleştirilen “müşteri bağlılığı” araştırmasında tüketiciler tarafından yine birinciliğe layık görülmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Markamıza gösterilen ilgiye, bugüne kadar olduğu gibi gelecekte de en güvenli ve kaliteli hizmeti sunarak karşılık vermeye devam edeceğiz. Bu vesileyle üstün performanslarıyla Aygaz’ı başarıya taşıyan çalışanlarımıza, ülkemizin dört bir yanındaki bayilerimize ve tüm paydaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.
KalDer ve Ipsos Global tarafından 12 sektörün değerlendirildiği araştırma, 30 farklı ülkede 26’yı aşkın sektörün incelenmesiyle oluşturuldu. Ipsos Global’in geliştirdiği bu yeni model ile ortaya konan araştırmada, toplam 15 bin kişi ile görüşülerek davranışsal ve tutumsal unsurlar ele alındı ve tüketicilerin mevcut ve gelecek marka tercihleri ölçümlendi. Bu haber 6496 kere okunmuştur.
|
|