Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Pegasus’tan Türkiye’nin ilk Instagram Stories kampanyası

Güncelleme :07.09.2016

Pegasus Hava Yolları, Türkiye’de Instagram’ın yeni stories özelliğini kullanarak kampanya yapan ilk marka oldu.
 

Misafirlerine yeni seyahatler için ilham ve imkân veren Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayolu Pegasus, 29-30 Ağustos tarihlerinde gerçekleştirdiği son kampanyası ile bir ilke imza attı ve Türkiye’de Instagram’ın yeni “Stories” özelliğini kullanarak satış kampanyası yapan ilk marka oldu.

Kampanyaya katılmak için Pegasus, Instagram hesabının Stories bölümünde yayınlanan kısa videoları takip edilmesi istendi. 8 farklı videoda 8 haneli indirim kodunu oluşturan harf ve rakamlar Türkiye’nin farklı lezzet görüntülerinin yer aldığı kısa videolara gizlenmişti. Pegasus’un Instagram Stories üzerinden işleyen bu kampanyasında şifreyi edinen misafirler, yüzde 20 indirimli uçma fırsatı yakaladı.

Tüm iletişim çalışmalarında sosyal medya kanallarını etkin biçimde kullanan Pegasus, sosyal medya iletişiminde 2 temel konuya odaklanıyor. Birincisi, misafirleri Pegasus’un kampanya ve fırsatlarından haberdar ederek, onlara ilham vermek; ikincisi, sosyal medya üzerinde Pegasus’la ilgili paylaşılan tüm içerikleri detaylı analiz ederek, misafirlerin soru ve sorunlarına hızlıca cevap bulmaya çalışmak. Facebook, Twitter, Instagram, Foursquare, Youtube ve Google+ hesaplarını aktif olarak kullanan Pegasus, dijital gelişmeleri yakından takip ederek, iletişim çalışmalarına entegre eden ilk markalardan. Dijital varlığının üzerine uzun yıllardır ciddi yatırımlar yapan Pegasus Hava Yolları’nın Facebook’ta 1,2 milyon, Twitter’da 228 bin ve Instagram’da ise 79 bin takipçisi bulunuyor.

Pegasus’un 2,5 yıldır yayında olan mobil uygulamaları ise App Store ve Play Store’da toplamda 3 milyon indirilme sayısına ulaştı. Temmuz 2016 itibari ile mobil kanal satışlarının toplam satışlar içindeki payı yurtiçinde yüzde 18,7’ye, yurtdışında ise yüzde 8,3’e yükseldi. Temmuz 2015’te bu oranlar yurtiçinde yüzde 11,1, yurtdışında ise yüzde 4,4 olarak gerçekleşmişti.


 

 

Bu haber 5514 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Talay Logistics Elektrikli Çekici Filosunu Habaş’ın Yerlileri İle Güçlendirdi... 03.05.2025
BOTAŞ Daire Başkanı Oğuzhan Oğuz, Uluslararası Gaz Birliği İcra Komitesi üyeliğine seçildi... 03.05.2025
Toyota Avrupa Pazarında Yüksek Satışlarıyla Parlamaya Devam Etti... 03.05.2025
Karsan’dan Ulaşımda Net Sıfır Emisyon Yol Haritası Projesi’ne Tam Destek! ... 03.05.2025
Enerji Sektörünün Kalbi Bursa’da Atacak... 03.05.2025
Kimya Sektörünün İhracatı 4 Ayda 10 Milyar Doları Aştı... 03.05.2025
Alman Enerjisine Sahip Opel Modellerinde Sıfır Faizli Finansman Olanakları!... 03.05.2025
Suriye'den Türkiye'ye enerji alanında yatırım çağrısı... 03.05.2025
EPDK, Petrol Ofisi AŞ'nin Konyaaltı’ndaki terminalinin depolama ve iletim hizmet tarifelerinde değişikliğe gitti... 03.05.2025
Bakan Bayraktar, "enerjide merkez ülke" olan bir Türkiye hedeflediklerini açıkladı... 03.05.2025
İstanbul Enerji AŞ geleceğe güç verdi... 03.05.2025
Shell'in ilk çeyrek karı % 28 düşüşle piyasa beklentilerinin üzerinde geldi... 03.05.2025
Anadolu Isuzu Suudi Arabistan pazarında... 03.05.2025
Enerji Bakanı Bayraktar, Irak, Moldova, Nijer, Suriye ve Libya enerji bakanlarıyla görüştü... 03.05.2025
Mercedes-Benz’den Mayıs ayı kampanyaları... 03.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.