Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

Asis, Çağrı Merkezi Kalitesi En 15838 Standardı Sertifikası İle Tescillendi

Güncelleme :14.12.2016

Asis Müşteri Hizmetlerinin kalbi olan ASİS Çağrı Merkezinin kalitesi,  çağrı merkezleri için uluslararası bir standart olan EN15838 ile tescillendi.
 

Asis Otomasyon Sistemleri, hizmet kalitesini, etkinliğini ve üretkenliğini arttırmak amacı ile kalite belgelerine yüksek önem vermekte, mevcut kalite belgelerini her dönem yenilemekte ve gerekli olan yeni kalite belgeleri ile de müşteri odaklı hizmet kalitesini her geçen gün arttırmayı hedeflemektedir. Bu bağlamda Asis Müşteri Hizmetlerinin kalbi olan ASİS Çağrı Merkezinin kalitesi,  çağrı merkezleri için uluslararası bir standart olan EN15838 ile tescillenmiştir.
 

Asis olarak bu sertifikayı almaktan duydukları mutluluğu dile getiren Çağrı Merkezi Müdürü Emel Hündür, bu belge ile hizmet kalitemizin dünya standartlarında olduğunu tescil ettirdik.  Amacımız müşterilerimizin Asis Çağrı Merkezi ile yaşadıkları deneyimi maksimum seviyede memnuniyet sağlayarak tamamlamak, bu doğrultuda da çalışmalarımız devam edecek, dedi.

EN 15838 standardı Çağrı Merkezlerine yönelik sektörel gereksinimler içeren uluslararası bir standarttır. Firmanın içerisinde, firmanın müşterilerine verdiği hizmetler için geçerli olan çağrı merkezi için verilen hizmet ile ilgili çağrı, şikâyet, memnuniyetsizlik vb için kapsamlı bir metot sunar. Burada açıklanan çağrı merkezi yönetim prosesi kalite yönetimi sisteminin bir parçası olarak değerlendirilebilir. Firma bu yapıyı belirlenen yönetim strateji ve politikası doğrultusunda iyi tasarlanmış bir alt yapı ve proses yardımı ile sosyal sorumluluk bilincini hesaba katarak, kurum için iyi yetişmiş eğitimli çağrı merkezi temsilcileri eli ile sonuç olarak müşteri memnuniyetini anahtar performans göstergelerini doğrultusunda, sürekli yenilik ve iyileşme merkezli yakalamayı hedeflemektedir. ISO 15838 Belgesi ISO 9001 ISO 10002 ISO 27001 standartlarının Çağrı Merkezleri gibi sektörler için birleştirilmiş standardıdır.

 

 

Bu haber 5811 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.