Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

2016 Yılında TORA Whatsapp Hattı 788 Çağrıyı Cevapladı

Güncelleme :17.02.2017

Tora Petrol 10 yılı aşkın süredir çağrı merkezi kanalıyla müşterilerine 7/24 teknik destek hizmeti sağlamaktadır. 

 

  TORA Petrol çağrı merkezinde çalışan müşteri hizmetleri temsilcileri 0850 222 87 22 numaralı destek hattından gelen servistaleplerini karşılamaktadırlar. 2015 yılı başında çalışmalarına bir yenilik daha ekleyerek Whatsapp üzerinden müşterilerine destek vermeye başlayan TORA, 2 yılı aşkın süredir müşterilerine online servis desteği vermeye devam etmektedir.

  TORA Petrol’ün akaryakıt sektörüne yönelik satışını gerçekleştirdiği; Gilbarco akaryakıt pompaları, Washtec otomatik araç yıkama sistemleri, menhol kapakları, dalgıç pompalar, altyapı tesisat ekipmanları, gaz dedektör sistemleri, hava-su saatleri, aydınlatma armatürleri, yağ yakıt ayırıcılar, kompresörler, kaçak kontrol sistemleri ile ilgili teknik destek 0533 386 7971 telefon numarasından Whatsapp aracılığıyla sağlanmaktadır.

  Whatsapp uygulaması ile müşteri temsilcileri dispenser/pompa, tank otomasyon, fırçalı otomatik araç yıkama makinaları, gaz dedektör sistemleri, akaryakıt istasyonu periyodik bakımı, akustik sızdırmazlık testi, kalibrasyon hizmetleri ile ilgili gelen arıza taleplerine çözüm üretmektedirler.

     2016 yılı boyunca TORA Petrol Çağrı Merkezine toplamda 31.559 çağrı gelmiştir. Bu çağrıların; toplam görüşme süresi 1.315 saat, anlık çağrı karşılama oranı %93, kayıp çağrı oranı %7 iken kayıp çağrılara otomatik geri dönüşler sonrası oluşan net kayıp çağrı oranı ise %1 seviyesindedir. TORA Whatsapp hattına ise 2016 yılı boyunca 788 çağrı gelmiştir. Bu çağrıların 639 tanesi anında cevaplanmıştır. Yoğunluk sebebi ile anlık cevaplanamayan Whatsapp çağrılarına ise en geç 7 dakika içerisinde geri dönüşler sağlanmıştır.

  Ayrıca 2016 yılı boyunca, akaryakıt istasyonu alarm takipleri, istasyon periyodik kontrolleri, müşteri memnuniyeti analizleri gibi faaliyetlerden dolayı 28.756 arama gerçekleştirilmiştir. TORA, çağrı merkezi ile ilgili yapmış olduğu analizler sonucunda müşterileri temsilcilerine bağlanmak için bekleme süresinin ortalama 33 saniye olduğunu açıklamıştır. 

 0533 386 7971 telefon numarası ile Whatsapp üzerinden servis desteği verildiği gibi öneri, görüş ve şikayet talepleri alınarak müşteri memnuniyetini ile ilgili çözümler de verilmektedir. 

Bu haber 4719 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.