Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Türk'ün yeni otomobil satış kanalı: Facebook Lead Ads

Güncelleme :07.03.2017

Yenilikçi ürünler, hizmet ve yaşam tarzı seçenekleri sunan Mercedes-Benz Türk, sosyal internet ağları tarafından geliştirilen dijital pazarlama kanalları üzerinden müşterilerine hızlı ve etkin hizmet veriyor.
Mercedes-Benz Türk, 2016 yılının ikinci yarısında başlattığı kampanya ile 2 milyon takipçiyi aşan resmi Facebook sayfasında potansiyel müşteri reklamları hizmeti Lead Ads'i aktif olarak kullandı.  
Başta GLC Coupé ve C-Serisi olmak üzere yeni nesil otomobillerin iletişiminin yapıldığı Lead Ads kampanyaları ile Mercedes-Benz Türk 2016’nın son 6 ayında 152 adet otomobil satışı gerçekleştirdi.

 

Türkiye’de kuruluşunun 50. yılını kutlayan Mercedes-Benz Türk, dijital hizmet yelpazesini genişletmeye devam ediyor. Daimler AG’nin geliştirdiği ve otomotiv sektöründe geleceğin mobil dünyasına öncülük edecek kişiselleştirilmiş dijital hizmetler, Türkiye’de Mercedes-Benz Türk tarafından hayata geçiriliyor.


Mercedes-Benz Türk, “dijital nesil” olarak adlandırılan genç neslin çoğunluğunu oluşturduğu interneti aktif kullanan müşterilerine daha kolay ulaşmak, hızlı ve etkin hizmet sunmak amacıyla sosyal paylaşım sitelerinde iletişim ve reklam kampanyaları düzenliyor. Bu kapsamda şirket, 2016 yılının ikinci yarısında başta Mercedes-Benz GLC Coupé ve C-Serisi olmak üzere yeni nesil otomobillerin iletişiminde, 2 milyon takipçiyi aşan resmi Facebook sayfasında potansiyel müşteri reklamları hizmeti Lead Ads'i aktif olarak kullandı.  
 

Müşteri talepleri kolay ve hızlı şekilde alınıyor


Facebook hizmeti olan Lead Ads ürün bültenleri yayınlama, fiyat tahminleri ve takip aramaları yapma, işletme bilgileri için kayıt toplama imkânı sunuyor. Ürün kampanyalarına eklenen formlarla müşterilerin talepleri ile iletişim bilgileri kolayca toplanıyor ve hizmet hızlı bir şekilde verilebiliyor. Mercedes-Benz Türk’ün Lead Ads kampanyalarına tıklayan müşteriler, şirket tarafından eklenen forma yönlendiriliyor ve otomatik olarak bilgilerini düzenliyor. Geriye sadece “gönder” düğmesine basmak kalıyor.
Facebook’un yanı sıra bağlantılı Twitter ve Instagram hesaplarından ulaşılabilen Lead Ads kampanyaları ile Mercedes-Benz Türk, sadece 2016 yılının ikinci yarısında 152 adet otomobil satış gerçekleştirdi.

Bu haber 3792 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
MINI, Ultra Maraton Yüzücüsü Aysu Türkoğlu’nun Sınır Tanımayan Yolculuğuna Eşlik Ediyor... 25.11.2025
TPAO'nun Batman, Mardin ve Şırnak'ta petrol arama ruhsat süreleri uzatıldı... 25.11.2025
Aksa Enerji, Burkina Faso’da 20 Yıllık Elektrik Satış Anlaşması İmzaladı... 25.11.2025
Çoruh EDAŞ, Zorlu Kış Şartlarına Karşı Sahada Önlemlerini Aldı... 25.11.2025
Üçay Mühendislik’ten Sıfır Karbon Binalar İçin Entegre Enerji Çözümleri... 25.11.2025
OSD, Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Birliği - OICA Konseyi’ne Seçildi!... 25.11.2025
Tırsan, Logitrans 2025’te de sektör ile buluştu... 25.11.2025
EN YAKIT araç şarj sektöründe 2026’da çıtayı yükseltecek... 25.11.2025
Türkiye, 2026 Enerji Depolama Dönüşümüne Hazırlanıyor... 25.11.2025
Bakan Bayraktar, YEKA-GES yarışmaları 400 milyon dolara eşdeğer ... 25.11.2025
IEA Başkanı Birol: Enerji güvenliğinde en büyük risk kritik minerallerde... 25.11.2025
EPDK, lisanssız elektrik üretim yönetmeliğinde değişiklik yaptı... 25.11.2025
Otokar, 11. Busworld Türkiye'nin Diamond ve Basın Yemeği Sponsoru oldu ... 25.11.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.