Haber Ekonomi


Haberler > LPG Başlıkları

Aygaz, müşteri bağlılığında sektörünün bu yıl da birincisi

Güncelleme :20.03.2017

Aygaz, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve Ipsos ortaklığıyla ikinci kez düzenlenen ve müşteri bağlılığının ölçümlendiği Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında tüpgaz ve otogaz segmentlerinde bu yıl da birinci olarak liderliğini sürdürdü.
 

Aygaz, bu yıl ikinci kez düzenlenen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında LPG sektörünün tüpgaz ve otogaz segmentlerinde “müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka” seçilerek iki yıl üst üste birinci oldu.

KalDer ve IPSOS ortaklığında yürütülen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) Araştırması 2016 yılında Türkiye ekonomisine yön veren 20 sektörün kalite odaklı oyuncularını belirledi. Bugüne kadar sektöründe birçok beğeni ve ödüle layık görülen Aygaz, müşteri bağlılığı araştırmasında bu yıl da tüpgaz ve otogaz sektörlerinde birinciliği elde etti.

Ödülle ilgili değerlendirmede bulunan Aygaz Genel Müdürü Gökhan Tezel, “Aygaz olarak yarım asrı aşkın süredir müşterilerimize en kaliteli ürünü, en iyi hizmet anlayışıyla sunmak için tüm gücümüzle çalışıyoruz. Müşterilerimizin markamıza olan bağlılığı ve güveni, sunduğumuz ürün ve hizmetlerin kalitesini her geçen gün daha da geliştirmemiz için bizi teşvik ediyor. “Türkiye Müşterinin Sesi” araştırması da bu anlamda firmaların bulundukları sektörlerdeki genel müşteri sadakatini ve trendlerini görebilmeleri, markaya bağlılığı etkileyen unsurları belirleyebilmeleri için büyük önem taşıyor. İkinci kez müşterilerimiz tarafından birinciliğe layık görülmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Markamıza gösterilen ilgiye, bizi başarıya taşıyan çalışanlarımıza, ülkemizin dört bir yanındaki bayilerimize ve tüm paydaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum.” dedi.

TMS araştırması Şubat – Aralık 2016 döneminde 18 yaş üzeri toplam 21 bin 533 kişi ile telefonla anket yöntemi (CATI) de dahil olmak üzere 340 bini aşkın tüketiciyle temas edilerek gerçekleştirildi. TMS endeksi, tüketicilerin davranışsal (geçmiş) ve tutumsal (gelecek) eğilimleri analiz edilerek belirlendi ve Araştırma kapsamında her bir sektördeki marka, pazar paylarına uyum gözetilerek ve gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlandı.
 

 

Bu haber 4456 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Avrupa’nın En Büyük Enerji Depolama Projesinde İlk Etap Tamamlandı... 08.10.2025
5G, Türkiye'nin enerji ve maden sektöründe sürdürülebilirliği artırarak maliyetleri düşürecek... 08.10.2025
PÜİS’’in 22. Olağan Genel Kurulu Ankara’da gerçekleştirildi... 08.10.2025
Koç Topluluğu’nun İklim Teknolojileri Hızlandırma Programı’na Başvurular Başladı... 08.10.2025
Enerjisa Üretim ve vgbe energy’den Hidroelektrikte Dijitalleşme Zirvesi... 08.10.2025
Cengiz Enerji Özbekistan’daki yeni santralinin finansman kapanışını tamamladı... 08.10.2025
Borsan Akıllı Bina Teknolojileri ve Elektrik Sektörünün Türkiye’deki En Önemli Buluşmasında Yerini Aldı... 08.10.2025
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID işbirliğiyle Adana’da eğitim verdi... 08.10.2025
EIF 2025’e Enerji Sektörü Karar Vericilerinden Yoğun Katılım ... 08.10.2025
Siemens’ten Megawatt Çağı İçin Yeni Nesil Elektrikli Araç Şarj Sistemi SICHARGE FLEX... 08.10.2025
Aksa Enerji’nin 2026 yılında 10 Yeni Santrali 975 MW ile Ticari Faaliyete Geçiyor ... 08.10.2025
EPDK, LPG piyasası lisans yönetmeliğinde değişikliğe gitti... 08.10.2025
YEO Teknoloji ve ABD merkezli ECC Global’den yenilenebilir enerjide EPC-F çözümü için güç birliği... 08.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.