Haberler > Lojistik Başlıkları Pegasus’un 2017 dijital pazarlama sonuçları!![]() Hayata geçirdiği başarılı kampanyalarla dikkat çeken Pegasus Hava Yolları, 2017 yılında dijital pazarlama alanında elde ettiği sonuçları eğlenceli bir üslupla hazırladığı üç farklı infografikle paylaştı.“Bu sene de güzel uçtuk”Uygulamayı indiren 2 milyondan fazla Pegasus misafirinin 70 binden fazlası uygulamaya 4+ yıldız verdi. Uygulamanın en çok indirildiği ülkeler Türkiye, Almanya, İngiltere, Fransa ve Hollanda olurken; şehir bazında bakıldığında sıralamanın ilk üç sırasında yurt içinde İstanbul, Ankara ve İzmir; yurt dışında ise Paris, Londra ve Amsterdam yer aldı. Uygulama aracılığıyla en çok uçulan ülkelerde ise Almanya ilk sırada yer aldı. Almanya’yı İngiltere, Fransa ve Hollanda takip etti.“Mobil vs. Desktop”Mobil kullanıcılar, masaüstü kullanıcı sayısının 4 katı olarak dikkat çekiyor. Masaüstünden tek yön uçak bileti alanların sayısımobilden alanların 3,5 katı iken, gidiş-dönüş uçak biletini masa üstünden alanlar mobilden alanların 5 katı fazla oluyor. Biletini uçuşuna bir haftadan daha az süre kala alanlar, bilet alırken masaüstünü mobilden 2 kat daha fazla kullanıyor. Uçuşa bir haftadan daha fazla süre kala biletini alanlar ise mobili de masaüstünü de eşit düzeyde kullanıyor.“Mobilde de uçuyoruz – iOS vs. Android”2017’de uygulamayı indiren iOS ve Android kullanıcıları sayısal olarak eşitlik gösterdi. iOS’luların %30’u kadın, %70’i erkek iken; Android’lilerin %23’ü kadın, %77’si erkek olarak göze çarpıyor. iOS’lular medya&eğlence, alışveriş ve teknolojiye, Android’liler ise medya&eğlence, teknoloji ve spora ilgi duyuyor. Uygulama en çok Cuma günleri ve özellikle saat 12:00-13:00 arasında ziyaret ediliyor. iOS kullanıcılarının %95’i ve Android kullanıcılarının %97’si sadık kullanıcı olarak dikkat çekiyor. |
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |