Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Pegasus’un 2017 dijital pazarlama sonuçları!

Güncelleme :13.01.2018

 Hayata geçirdiği başarılı kampanyalarla dikkat çeken Pegasus Hava Yolları, 2017 yılında dijital pazarlama alanında elde ettiği sonuçları eğlenceli bir üslupla hazırladığı üç farklı infografikle paylaştı.

“Bu sene de güzel uçtuk”

Uygulamayı indiren 2 milyondan fazla Pegasus misafirinin 70 binden fazlası uygulamaya 4+ yıldız verdi. Uygulamanın en çok indirildiği ülkeler Türkiye, Almanya, İngiltere, Fransa ve Hollanda olurken; şehir bazında bakıldığında sıralamanın ilk üç sırasında yurt içinde İstanbul, Ankara ve İzmir; yurt dışında ise Paris, Londra ve Amsterdam yer aldı. Uygulama aracılığıyla en çok uçulan ülkelerde ise Almanya ilk sırada yer aldı. Almanya’yı İngiltere, Fransa ve Hollanda takip etti.

“Mobil vs. Desktop”

Mobil kullanıcılar, masaüstü kullanıcı sayısının 4 katı olarak dikkat çekiyor. Masaüstünden tek yön uçak bileti alanların sayısımobilden alanların 3,5 katı iken, gidiş-dönüş uçak biletini masa üstünden alanlar mobilden alanların 5 katı fazla oluyor. Biletini uçuşuna bir haftadan daha az süre kala alanlar, bilet alırken masaüstünü mobilden 2 kat daha fazla kullanıyor. Uçuşa bir haftadan daha fazla süre kala biletini alanlar ise mobili de masaüstünü de eşit düzeyde kullanıyor.

 “Mobilde de uçuyoruz – iOS vs. Android”

2017’de uygulamayı indiren iOS ve Android kullanıcıları sayısal olarak eşitlik gösterdi. iOS’luların %30’u kadın, %70’i erkek iken; Android’lilerin %23’ü kadın, %77’si erkek olarak göze çarpıyor. iOS’lular medya&eğlence, alışveriş ve teknolojiye, Android’liler ise medya&eğlence, teknoloji ve spora ilgi duyuyor. Uygulama en çok Cuma günleri ve özellikle saat 12:00-13:00 arasında ziyaret ediliyor. iOS kullanıcılarının %95’i ve Android kullanıcılarının %97’si sadık kullanıcı olarak dikkat çekiyor.

Bu haber 6498 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Talay Logistics Elektrikli Çekici Filosunu Habaş’ın Yerlileri İle Güçlendirdi... 03.05.2025
BOTAŞ Daire Başkanı Oğuzhan Oğuz, Uluslararası Gaz Birliği İcra Komitesi üyeliğine seçildi... 03.05.2025
Toyota Avrupa Pazarında Yüksek Satışlarıyla Parlamaya Devam Etti... 03.05.2025
Karsan’dan Ulaşımda Net Sıfır Emisyon Yol Haritası Projesi’ne Tam Destek! ... 03.05.2025
Enerji Sektörünün Kalbi Bursa’da Atacak... 03.05.2025
Kimya Sektörünün İhracatı 4 Ayda 10 Milyar Doları Aştı... 03.05.2025
Alman Enerjisine Sahip Opel Modellerinde Sıfır Faizli Finansman Olanakları!... 03.05.2025
Suriye'den Türkiye'ye enerji alanında yatırım çağrısı... 03.05.2025
EPDK, Petrol Ofisi AŞ'nin Konyaaltı’ndaki terminalinin depolama ve iletim hizmet tarifelerinde değişikliğe gitti... 03.05.2025
Bakan Bayraktar, "enerjide merkez ülke" olan bir Türkiye hedeflediklerini açıkladı... 03.05.2025
İstanbul Enerji AŞ geleceğe güç verdi... 03.05.2025
Shell'in ilk çeyrek karı % 28 düşüşle piyasa beklentilerinin üzerinde geldi... 03.05.2025
Anadolu Isuzu Suudi Arabistan pazarında... 03.05.2025
Enerji Bakanı Bayraktar, Irak, Moldova, Nijer, Suriye ve Libya enerji bakanlarıyla görüştü... 03.05.2025
Mercedes-Benz’den Mayıs ayı kampanyaları... 03.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.