Haberler > Ekipman Başlıkları
Turpak’tan 7/24 Kaliteli Hizmet Güncelleme :09.10.2018Turpak Online Teknik Destek Merkezi; 30 kişilik uzman ekibi ile 7.000 istasyona 7/24 online uzaktan çözüm hizmeti verirken, 30 yetkili bayisi ile Türkiye genelinde yerinde servis imkanı sunmaktadır.
ISO 15838 Çağrı Merkezi Standartları belgeli Turpak Online Teknik Destek Merkezi; 30 kişilik uzman ekibi ile 7.000 istasyona 7/24 online uzaktan çözüm hizmeti verirken, 30 yetkili bayisi ile Türkiye genelinde yerinde servis imkanı sunmaktadır.
• Aylık ortalama 16.000 gelen çağrı 
• Karşılama performansı %95
• Cevaplanan çağrıların %97’sine uzaktan- online çözüm
• %3’üne yerinde servis hizmeti
• Çağrıların telefon hattında bekleme süresi ortalama 00:44 saniye
• Ortalama görüşmesi süresi 03:50 saniye
Ses kayıt sistemi ile görüşmeler kalite standartları kapsamında kayıt altında tutulduğu gibi otomatik geri arama sistemi ile de kayıp çağrılarda müşterilere geri dönüş hizmeti sunulmaktadır.
Siz Nerede İstasyonunuz Orada
• Yaklaşık 4.500 istasyonda Turpak mobil uygulaması kullanılmaktadır.
• Müşteriler Online Teknik Destek Merkezini aramadan, hatta beklemeden direk uygulama üzerinden çağrı oluşturabilmektedir.
• Bu çağrılara yine Online Teknik Destek Merkezi tarafından anlık müdahale edilmektedir.
• Aylık 3.000 çağrı ,uygulama üzerinden çağrı merkezine bildirilmektedir.
• Uygulama üzerinden aynı zamanda stok takibi, raporlama, fiyat-vardiya yönetimi gibi hizmetler de sunulmaktadır.
Bu haber 4250 kere okunmuştur.
| En Son Eklenen Başlıklar |
|
MINI, Ultra Maraton Yüzücüsü Aysu Türkoğlu’nun Sınır Tanımayan Yolculuğuna Eşlik Ediyor... 25.11.2025 |
|
TPAO'nun Batman, Mardin ve Şırnak'ta petrol arama ruhsat süreleri uzatıldı... 25.11.2025 |
|
Aksa Enerji, Burkina Faso’da 20 Yıllık Elektrik Satış Anlaşması İmzaladı... 25.11.2025 |
|
Çoruh EDAŞ, Zorlu Kış Şartlarına Karşı Sahada Önlemlerini Aldı... 25.11.2025 |
|
Üçay Mühendislik’ten Sıfır Karbon Binalar İçin Entegre Enerji Çözümleri... 25.11.2025 |
|
OSD, Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Birliği - OICA Konseyi’ne Seçildi!... 25.11.2025 |
|
Tırsan, Logitrans 2025’te de sektör ile buluştu... 25.11.2025 |
|
EN YAKIT araç şarj sektöründe 2026’da çıtayı yükseltecek... 25.11.2025 |
|
Türkiye, 2026 Enerji Depolama Dönüşümüne Hazırlanıyor... 25.11.2025 |
|
Bakan Bayraktar, YEKA-GES yarışmaları 400 milyon dolara eşdeğer ... 25.11.2025 |
|
IEA Başkanı Birol: Enerji güvenliğinde en büyük risk kritik minerallerde... 25.11.2025 |
|
EPDK, lisanssız elektrik üretim yönetmeliğinde değişiklik yaptı... 25.11.2025 |
|
Otokar, 11. Busworld Türkiye'nin Diamond ve Basın Yemeği Sponsoru oldu ... 25.11.2025 |
|
|