Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa enerji robot teknolojileri ile fark yaratıyor

Güncelleme :03.04.2020

Enerjisa Enerji, bilişim operasyonlarında robotik teknolojisiyle rutin iş yükünü robotlara devrederek nitelikli işgücüne odaklanıyor ve böylece daha hızlı ve yaratıcı çözümler sunuyor.
 

Sabancı Holding ve E.On ortaklığında faaliyetlerini yürüten Türkiye’nin lider şirketi Enerjisa Enerji,operasyonlarına dâhil ettiği robot teknolojisi sayesinde birçok çalışmasında verimliliği artırarak daha hızlı ve nitelikli çözümler sunuyor. Elektrik enerjisi sektöründe bu teknolojinin kullanımına öncülük eden Enerjisa Enerji’de, yardım masası kanalıyla oluşan rutin iş yükünün ortalama yüzde 80’i robotlar tarafından yapılıyor. Müşteriye dokunan süreçlerin içerisinde yer alan kesinti, hasar bilgi analizi ve kontrolleri ilk defa robotlarla yapılırken, fatura kontrolleri, tahakkuk gibi noktalarda da robot desteğini kullanarak ayda 60 günün üzerinde toplam iş gücü kazanımı sağlandı. Buradan sağlanan işgücü kazanımı ise yenilikçi çözüm ve teknolojilerin oluşturulması ile ilgili süreçlere aktarılıyor. Bunun yanı sıra, itibar ve risk anlamında da kritik olan bazı yasal raporların kontrolleri robotlar tarafından yapılarak hata riski en aza indiriliyor.

Robot teknolojisiyle hem çalışmalarımızda hem de sektörde fark yaratıyoruz


Robot teknolojisiyle hayata geçirdikleri çalışmaları anlatan Enerjisa Enerji Bilgi Teknolojileri ve Dijital İş Yönetimi Başkanı Mehmet Fırat: “Sektör genelinde daha da yaygınlaşmasını beklediğimiz bir teknolojiyi birçok iş sürecimize dâhil ederek fark yarattığımıza inanıyoruz. Geçtiğimiz senelerde ilk adımlarını attığımız yolculukta, bu yıl mevcutta robotlaştırılan süreç kazanımlarını daha da iyileştirmeyi ve bunun yanında da Enerjisa ’ya katma değer sağlayacak yeni süreçleri eklemeyi hedefliyoruz.

Robot teknolojisi ile çalışanların iş yüklerini daha nitelikli ve katma değerli alanlara yöneltiyoruz. Ayrıca, bazı yasal raporların kontrollerini de robot tarafından yaptırarak itibar ve risk yönetimi altında da kazanımlar elde etmeyi başardık. Müşteriye dokunan süreçlerimizde robotlar devreye girmeye başladıkça yapılan işin kalitesi ve dolayısıyla müşteri memnuniyeti artmaya başladı. IT iç süreçlerimizde robotun devreye girmesi ile birlikte yardım masamızda biriken rutin iş yükünün belirli süreçlerde ortalama yüzde 80’ini robotlar tarafından tamamlanır hale getirdik. Böylece hem servis hızımızı belirgin şekilde artırdık, hem de çalışanlarımızın işgücünü daha nitelikli ve katma değerli işlere aktarıyoruz. ”dedi.

Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak için uygulamaya geçen RPA teknolojisi ile gün içerisinde tekrarlanan, iş kuralları belli ve çok miktardaki ya da yüksek riskli operasyonel işlerin insan kontrolünden çıkartılması amaçlanıyor. Robotun kullanacağı ekran ve altyapının daha pratik olması için iş kolu ve analiz desteği ile birebir ilerleniyor.Enerjisa Enerji, önümüzdeki dönemde de farklı süreçler için robotlaştırma ve yapay zekâ ile bütünleşmiş çözümlerle daha ileri noktalara gitme hedefiyle çalışmalarını sürdürüyor.

Bu haber 7816 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Enerjisa Dağıtım Şirketleri hizmet verdiği 14 ilde seçim tedbirlerini tamamladı... 28.03.2024
Kalyon Enerji, UN Global Compact (Küresel İlkeler Sözleşmesi) imzacısı oldu... 28.03.2024
Türkiye’yi Enerjide Bağımsız Kılmak İçin Çalışıyoruz... 28.03.2024
Çin’de temiz enerji toplam üretiminin yüzde 54’üne ulaştı... 28.03.2024
Fosil Yakıtların Ötesi yeni analizini yayımladı... 28.03.2024
IC Enterra Yenilenebilir Enerji, 2026'ya kadar 1200 megavatlık kurulu güç hedefliyor... 28.03.2024
TÜRSAB, Turizm Yüzyılı İftarında Hedeflerini Paylaştı... 28.03.2024
TREDER Kahramanmaraş’taki depremzedelere 1000 adet alışveriş kartı dağıttı... 28.03.2024
Naturelgaz 4 milyar TL ciro açıkladı... 28.03.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.